SOCIAL MEDIA

my year 2019

31. decembra 2019
Každý rok je iný, každý prináša niečo nové. Čím som staršia, tým viac si to uvedomujem. Kým v minulosti som si nejaké zmeny príliš neuvedomovala, posledné roky ich vidiím čoraz častejšie. A aj napriek tomu, že si často hovorím, že som sa nikam neposunula, opak je pravdou. Práve vďaka ohliadnutiu sa za starým rokom vidím obrovské pokroky a zmenu.

Poďme teda na to. Aký bol môj rok 2019?

Myslím, že ak by som chcela opísať rok 2019 jedným slovom, nedalo by sa to. Priniesol toho totižto toľko, že som sama prekvapená. Veľmi príjemným prekvapením pre mňa samú bolo, že som si splnila niekoľko prianí, ktoré som chcela už dlhšie.

Rok 2019 bol ťažký, plný radosti, no taktiež sĺz a úsmevov. Získala som množstvo skúseností, spoznala som nových ľudí a niektorí z neho odišli. Bol to však skvelý rok, vďaka ktorému som sa naučila mnoho nových vecí. Pomocou nich môžem byť tam, kde teraz som.
Rok 2019 začal celkom pokojne a pre mňa aj dosť demotivujúco. Už od decembra som totižto uvažovala, kam sa v pracovnom živote posunúť. Zdalo sa mi, že stojím na jednom mieste a nerobím nič nové. Celkovo ma ubíjala ako práca, tak aj škola. Nakoniec sa však podmienky zmenili a ja som dostala akoby nový nádych. Práca ma znova neskutočne napĺňala, aj keď som mala pocit, že by som jednu mala nechať tak a skúsiť inú etapu. To sa aj stalo, no nie hneď. Stalo sa tak o polrok, keď som začiatkom júla prestala písať pre Interez.
Jednoducho povedané, veci sa zmenili, ja som sa zmenila a taktiež som sa chcela posunúť niekam ďalej. Počas leta som teda hľadala samú seba, hľadala som nové možnosti a pracovné príležitosti, ktoré by som mohla využiť. Nie som totižto človek, ktorý dokáže len tak sedieť a nič nerobiť. Prácu som však mala, mala som jej celkom dosť, no stále.. akoby mi chýbalo "ešte niečo" a potom by som bola spokojná. Počas leta som sa teda dosť hľadala. A nakoniec aj našla. Našla som ten posledný kúsok do mojej práce, ktorý mi priniesol ďalšie nové zaujímavé skúsenosti. Dokonca sa objavilo ešte niečo navyše, práce mám viac ako dosť a poslednou dobou to ledva stíham, ale to bude dobré!
Keď sa však "odpichneme" od samotnej práce, v mojom osobnom živote sa taktiež pomenilo dosť vecí. Okrem školy, v ktorej teda pokračujem (aj keď som nad tým dlho premýšľala), som si splnila spomínaných niekoľko prianí, ktoré mám.
Prvým boli letenky do New Yorku. Tam síce idem až na prelome januára a februára, no teším sa tam už od júna.
Druhým splneným prianím bolo tetovanie. Najprv jedno v posledný júlový deň. Potom druhé v septembri. Nakoniec (zatiaľ) posledné - tretie - v decembri.
Tieto dve veci (tetovanie a NY) boli v mojom zozname už veľmi dlho a splnila som si ich bez toho, aby som to nejako plánovala. Proste to len tak, z ničoho nič, prišlo.
Rovnako ako som sa vyvíjala ja, sa vyvíjali aj vzťahy a ľudia okolo mňa. S niektorými ľuďmi sa pravidelná komunikácia zmenila alebo skončila. Naopak, niektorých ľudí som do svojho života dostala a som za nich nesmierne vďačná. Ono viete ako to býva. Situácie sa menia, ľudia dospievajú a prichádzajú na to, že s niektorými si už nemajú čo povedať. Ale to nie je nič zlé. Je to úplne prirodzený a bežný kolobeh. S mnohými môžeme byť aj naďalej priatelia. Človek sa nemusí prestať s niekym kamarátiť len preto, lebo už spolu pravidelne nekomunikujú.

Aj tu na blogu bolo niekoľko zaujímavých tém a článkov. O čom som písala?
- o mojom živote na vysokej škole,
- o krásnej motivačnej knihe,
- o boxe,
- o trendoch obočia,
- o neónových trendoch,
- o kreslení,
- o mojom psovi,
- o preceňovaných veciach,
- o žurnalistike,
- o detstve a nerozbitných deťoch,
- o slove nie,
- o tom, čo všetko mi dalo písanie,
- o diári,
- o knihách, ktoré ma nezaujali,
- o ekológií,
- o gramatike,
- o tom, že niekedy sme my tí zlí v príbehoch ľudí,
- o multitaskingu,
- o hudbe,
- o mojich tetovaniach,
- o adventnom kalendári,
- o tom, čo v živote ľutujeme,
- o knihách, ktoré ma teraz naozaj zaujali,
- o úžasnom brownies,
- o práci,
- o fotografovaní,
- a o mnohých ďalších veciach.
Okrem toho, čo som písala na blog, bol môj rok 2019 plný: 
  • smiechu,
  • radostí,
  • no taktiež bol plný strastí, 
  • bol však aj plný nových vecí
  • stratených vecí, 
  • západov slnka,
  • návštev kín,
  • tripov,
  • tetovaní,
  • tanca,
  • nových kníh,
  • nových ľudí,
  • "starých" ľudí,
  • voľných dní, 
  • práce, 
  • dobrej hudby,
  • lásky, 
  • zábavy, 
  • nových príležitostí,
  • vína, 
  • sladkých dezertov, 
  • dobrých jedál, 
  • dlhých jázd v aute so sestrou a dobrou hudbou,
  • oblečenia,
  • perfektne strávených letných večerov, 
  • dovoleniek,
  • fotiek,
  • a mnoho, MNOHO ďalších vecí.

Rok 2019 toho priniesol veľa. Najviac vecí sa zmenilo v mojom pracovnom živote, no zmeny som pocítila aj v tom osobnom. Život je o zmenách a aj napriek tomu, že som ich niekedy v minulosti neznášala, ich dnes milujem. S každou zmenou prichádza niečo nové. A ja sa už neviem dočkať, čo mi prinesie rok 2020.
Krásny Nový rok! :)

1 komentár :

  1. Články byly skvělé a těším se na další i v tomto roce! Zároveň ti do něj přeji jenom to nejlepší :))

    OdpovedaťOdstrániť