SOCIAL MEDIA

You Are, Or Will Become What You Listen To

20. októbra 2019
Tento týždeň je taký plný inšpirácie, a preto tu mám pre vás okrem tej "obrázkovej" aj hudobnú. Čo dobré počúvate vy? Dajte mi nejaké tipy! :)

Tieto piesne počúvam posledné dni skoro neustále. Okrem mojich obľúbencov ako Imagine Dragons alebo Halsey, som si veľmi obľúbila aj X Ambassadors, ktorých teraz počúvam omnoho častejšie.

 Ako som hovorila, X Ambassadors som si poslednou dobou obľúbila. Počúvam od nich takmer všetko, no poslednou dobou najmä piesne Hold Me Down, Gorgeous alebo In Your Arms. 
One Republic je taká srdcovka, ktorú počúvam už roky. Nikdy nesklamú. 
 Neviem, či ste počuli nový album Taylor Swift, no je úžasný. Osobne ju moc nepočúvam, no tento album sa jej fakt vydaril. 
 Viete, ako sa vám spájajú jednotlivé piesne s okamihmi, ľuďmi alebo vecami? Pesnička od Post Malone, Ozzyho Osbourna a Travisa Scotta - Take What You Want, je pesnička, ktorá sa mi spája s mojím druhým tetovaním. V taterskom štúdiu totižto išla asi trikrát dokola a spolu s Lolou sme si ju vychutnávali každý jeden raz čo išla. Je naozaj úžasná. 
 Rovnako ako Taylor, tak ani Lanu nepočúvam nejako často. Dokonca ani jej najväčšie hity u mňa nespôsobili nejaký ošiaľ. Jej najnovší album ma však zaujal. Presnejšie niekoľko piesní ako California, Doin' Time alebo Venice Bitch. 
No a najnovšia Maroon 5 - Memories ma dostala úplne. Presne môj štýl. 
 Ako som vyššie spomínala, Halsey je moja obľúbenkyňa, rovnako ako Imagine Dragons. Jej najnovšia pesnička Graveyard ma taktiež úplne dostala. Klip je nádherný. 
G-Eazyho počúvam iba občas, no túto mi ukázal kamarát, za čo som neskutočne vďačná, pretože ma nesmierne chytila. A to nielen vďaka melódií, ale aj textu.

A čo počúvate vy? :)

3 komentáre :

  1. Já mám poslední dobou ráda mixy od La belle mixtape, mají i různé fall mixy. Dále mám ráda kluky z Frienship - moje nejoblíbenější je 1000nights :)

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako je možné, že žiadnu z nich nepoznám?! :D Moja obľúbená je teraz asi od Harryho Stylesa-Lights Up a ešte od Post Malone-Circles. :D Tých pesničiek je naozaj veľa. :D

    Prajem ti pekný deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. thanks for share it!
    HAPPY WEEK
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť