SOCIAL MEDIA

beauty tip: catrice

21. decembra 2019
Skúšali ste už niekedy podkladovú bázu pre očné tiene?

Ja som to nikdy nejako neriešila. Dokonca ani bázu pod mejkap som nikdy neriešila. Pre mňa bol jednoduchý a rýchly mejkap vždy základom a to stačilo. Keď sa ku mne však nedávno dostala jedna báza pod mejkap, nedokážem sa jej vzdať. Vďaka nej je pleť zjednotená a hneď sa na ňu mejkap dobre dáva.
Podkladová báza pod oči Catrice

Keď som si nedávno objednávala vecičky z Notino, do košíka som vhodila aj bázu pod očné tiene. Dôvod bol jednoduchý - pred pár dňami som bola líčiť jednu známu a potrebovala som si byť istá, že očné tiene sadnú. Pretože ja ich síce na sebe poznám a viem, že sú skvelo pigmentované, no jej pokožku nepoznám. A tak som teda hľadala a objednávala.

Čo som našla? Našla som hneď niekoľko báz pod očné tiene. Najprv som nevedla, ktorú vziať. Nakoniec som pozrela nejaké recenzia a môj výber bol jasný - Catrice Eye Foundation. Je to vodeodolná báza pod očné tiene, ktorá je za perfektnú cenu. Ak teda nechcete utrácať príliš veľa, stavte na ňu. Vyplatí sa.

Prvou vecou je skvelý aplikátor. Jednoducho sa ním báza nanáša a následne sa rozmazáva na oku. Rozmazať ho môžete napríklad pomocou štetca, hubky alebo pokojne aj prstom. Báza sa jednoducho rozotrie a splynie s celkom. Perfektne aj vsiakne, vďaka čomu sa na ňu hneď dá dať očný tieň.
Báza pod očné tiene Catrice
Ja som ju použila najprv na sebe, neskôr na kamarátke a musím povedať, že je perfektný. Očné tiene sú omnoho sýtejšie. Na oku a moc nerozpíjajú, vďaka čomu vyzerajú veľmi dobre aj po niekoľkých hodinách. Taktiež nesmiem zabudnúť ani na to, že očné tiene perfektne držia fakt dlho. Omnoho viac, ako počas bežný dní.
Kamarátka išla na ples a celý čas jej mejkap veľmi dobre držal. Nemusela si ho nijako upravovať.

Mne sa osobne na očiach omnoho jednoduchšie s očnými tieňmi pracuje. Očné tiene sa skvelo rozotierajú. Ak používate niekoľko farieb naraz, dajú sa jednoducho kombinovať a navzájom miešať. Líčenie vyzerá prirodzenejšie a nevyzerá príliš umelo.
Podkladová báza na oči
Báza pod očný tieň je pre mňa dnes už základom každého líčenia. Jednoducho sa používa a očný tieň na oku drží omnoho lepšie. Okrem toho, farbu vidno omnoho lepšie. Niektoré paletky som odsuzdovala tým, že neboli dostatočne pigmentované a dobre nedržali. Pravdou však boli, že dobre nedržali na mne a mojej pokožke. Keď som však použila podkladovú bázu, všetko bolo lepšie. Farby držali aj niekoľko hodín.

A čo vy a báza pod očné tiene?

Zverejnenie komentára