SOCIAL MEDIA

beauty tip: Dr. Hauschka

29. decembra 2019
Ja viem. Vianoce pomaly idú a vy ste buď úplne nadšení alebo skôr preťažení z kupovania darčekov a chystania. Ja som taktiež. Vianoce majú byť pokojným obdobím, no ja sa vidím v jednom kolotoči: práca - škola - darčeky - riešenie Vianoc. Medzitým pijem litre kávy, počúvam samé vianočné pesničky a mrznem. Ale! Aj tak sa na tie Vianoce každým rokom teším stále viac a viac. Tento rok som dokonca v rekordnom čase stihla pobehať vianočné trhy. Som na seba právom hrdá.

Dnes som si preto pre vás pripravila jeden taký oddychovejší článok, v ktorom vám predstavím jeden super krémik, ktorý mi prišiel z ElNino.sk. Povedala som si totižto, že sa začnem orientovať aj na značky, ktoré som doteraz vôbec nepoužívala alebo nepoznala. Ja som totižto v kozmetike taká, že väčšinou používam stále tie isté značky a nové buď neviem nejako nájsť, nikto mi nedá nejaké odporúčanie (pretože v mojom okolí používa väčšina to isté, čo ja) alebo jednoducho nie som vôbec plná inšpirácie na to, aby som niečo našla, vyskúšala a potom si našla nejakého favorita.

Nedávno som však dostala odporúčanie na zaujímavú značku Dr. Hauschka. O tejto značke som fakt nič netušila. Ani len to, že existuje. A keď som teda pozerala nejaké výrobky, ktoré na ElNino.sk boli, všetky vyzerali naozaj super. Ale keďže moja pleť teraz doslova kričí a túži po nejakom kvalitnom kréme, jednoducho som musela vziať pleťový krém. A spravila som naozaj dobre.

Krém má názov Dr. Hauschka Quince - denný pleťový krém pre ženy s výťažkom z dule. Krém ma zaujal už pri vyberaní, pretože mal v popise napísané, že je ľahký a hydratačný. Mojim problémom vždy bolo, že keď som nejaký hydratačný krém aj našla, vždy bol ťažký. A keď si na tvár nahodíte ráno ťažký krém, naň dáte mejkap a potom možno ešte niečo (ako napríklad ja kontúry), je toho naozaj dosť. Hlavne na pleť. Nehovorím, že by som mala nejaké vyrážky. Skôr sa mi zdá, že pleti sa veľmi ťažko dýcha.
Lenže, ak nájdem nejaký ľahký krém, ten dostatočne nehydratuje a mne sa pleť šupinkuje. Nájsť teda krém, ktorý by hydratoval a nebol ťažký je občas ťažšie ako nájsť klasickú bielu košeľu v nejakom obchode (verte mi, je to viac ako nemožné. Niekoľkokrát som bielu košeľu počas môjho štúdia na hotelke potrebovala a kým som ju našla, skoro som zošedivela).
A tak som teda používala moju klasiku, ktorou bol síce hydratačný, ale o niečo ťažší krém. Ale! Potom sa stal pekný zvrat. Do rúk sa mi dostal tento zázračný krémik, ktorý už na prvý pohľad vyzerá veľmi príťažlivo a pekne. Krásne vonia a ja som sa tešila, ako ho použijem,

Jeho textúra je naozaj príjemná a ľahká. Do pokožky sa takmer okamžite vstrebe, takže nemusíte dlho čakať, kým na seba nahodíte vrstvu mejkapu. Veľmi rýchlo účinkuje a pleť krásne hydratuje. Ja som videla nejaké zmeny na pokožke po niekoľkých dňoch. Pleť si na krém zvykla a nešupinkovala sa. Používala som ho ako ráno, tak aj večer. Výhodou bolo aj to, že pleť nie je po kréme vôbec mastná, takže ho môžu používať aj iné typy pokožiek (minimálne zmiešaná a normálna určite).
Jedinú nevýhodu, ktorá by mohla niekomu vadiť je to, že krém nemá žiadne SPF. Mne to napríklad osobne nevadí, pretože mám mejkap, ktorý SPF má a tým pádom ma chráni ten. Niekto, kto by chcel krém len tak používať, by mohol namietať. Ja v tom však nevidím žiaden problém :).

Po dlhšej dobe, kedy som behala od jedného krému k druhému, som zase spokojná s príjemnou pokožkou, ktorá je naozaj veľmi jemná a skvelo sa na ňu mejkap dáva!
Môj osobný názor je, že sa do krému rozhodne oplatí investovať. Celkovo som dávnejšie dospela k záveru, že do kozmetiky typu "skin care" sa rozhode investovať má. Kým niekedy boli pre mňa veľmi dôležité "maľovátka", čiže dekoratívka, dnes je to presne naopak. Zaujímam sa o zdravie svojej pokožky a celkovo aj tela. Preto mi nevadí, keď musím do určitých výrobkov investovať.

2 komentáre :

  1. I já jsem si uvědomila, že si na péči o pleť velmi ráda připlatím. Krém se mi líbí. Taky by mi nevadilo, že neobsahuje SPF.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. This sounds wonderful though an SPF can definitely be a benefit. Hope you had a wonderful holiday!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť