SOCIAL MEDIA

trend: neon

28. marca 2019
Pamätám si obdobie spred niekoľkých rokov, kedy som chodila na základnú školu, mohla som byť tak siedmačka, ôsmačka a do obchodov prišli krikľavé kúsky oblečenia, ktoré si každý kupoval. Keďže som bola ešte "malé deco", celkom som tomuto trendu podľahla a môžem povedať, že som doma mala niekoľko kúskov takéhoto oblečenia.
Sama neviem, kde som vtedy dala rozum.
Keď nad tým tak teraz premýšľam, musela som vyzerať aj celkom komicky. Následne však tento "úžasný" trend odišiel a myslím, že každý sme si v hlave, aj keď len niekde úplne vzadu, povedali: "Chvalabohu." Myslím, že to bolo aj nevyhnutné, pretože tento trend bol jedným z tých horších, ruka v ruke s galaxy potlačami a podobnými výstrelkami, ktoré ako rýchlo prišli, tak rýchlo aj odišli.

Trendy som však od tohto neónového nikdy nejako nesledovala v tom ponímaní, že by som si kupovala presne to, čo v danom období letelo. Keďže ma móda baví, trendy sledujem, ale maximálne tak z pohodlia obývačky doma, usadená s kávou v ruke za notebookom a pri mnohých kúskoch skôr krútim hlavou, ako prikyvujem. Raz za čas sa však objaví nejaký pekný kúsok, pri ktorom prikývnem a hádžem do košíka alebo len obdivujem na modelkách, pretože aj keď sa mi páči, viem, že by som ho neznosila.
Neviem či ste si však všimli, ja áno, pretože pravidelne obchádzam obchody cestou zo a do školy, že sa v obchodoch začínajú alebo presnejšie, už dávno sú, objavovať neónové kúsky. Takéto "skvosty" však nevídam v obchodoch ako napríklad Reserved či H&M, kde celkom rada nakupujem, ale skôr v takých obchodoch ako Bershka alebo New Yorker, ktoré už niekoľko rokov naširoko obchádzam, pretože odtiaľ vychádzam skôr sklamaná ako nadšená z nákupu. Keď však okolo takýchto obchodov idete a nakuknete, zistíte, že vešiaky sú plné neónových body, tričiek, šiat, nohavíc a iných kúskov, nad čím len krútim hlavou.
Neónové farby ma nikdy nejako nelákali a takisto ma ničím nepriťahovali, pretože si skôr myslím, že je to výstrelok módy, ktorý ako rýchlo prišiel, tak rýchlo zas odíde. Moje kroky tak vždy smerujú skôr do obchodov, kde nájdem skôr pastelové a jemné farby ako baby pink, baby blue, biela, burgundy či horčičová. To sú také go-to farby spolu s čiernou, camel a hnedou.
Samozrejme, takéto farby nehejtujem a ani nikoho neodsudzujem. Predsa, mnohé módne ikony takéto kúsky nosia a celkom sa nimi hrdia. Ja som však nikdy na takéto niečo neprišla na chuť a nikdy som, bohužiaľ, nevidela ani nejaký pekný outfit, do ktorého by sa neónová hodila.

To by bolo k dnešnému článku o ďalšom trendu všetko. Hoďte mi do komentárov váš názor na neónové kúsky, som celkom zvedavá :)

12 komentárov :

  1. Pamatuji si, že na základce jsem měla neonové tílko v růžové barvě a žluté tenisky.. :D a teď moc nepobírám, jak jsem to mohla nosit a ještě dohromady.. :D Teď se mi neonky líbí maximálně jako stíny :-)

    RECENZE V KOSTCE: TONIK A PEELING BIONE, MASKA PURITY PLUS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Love so much this trend and sneakers are amazing!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem měla asi jen jedno neonové tílko naštěstí, ale taky to nechápu, absolutně se mi tenhle trend nelíbí :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Loving these trends babe xoxo Cris

    https://photosbycris.blogspot.com/2019/03/s-brand-with-heart.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dengan Bermain Poker Online, anda bisa mendapatkan banyak keuntungan dengan bermain di website Poker Online kami, karena kami menyediakan banyak Jackpot dan Bonus - Bonus yang tidak kalah besar dengan website Poker Online lainya, segera kunjungi info

    [url=https://infosobatpoker.blogspot.com]Agen Poker Online Terpercaya [/url]

    OdpovedaťOdstrániť