SOCIAL MEDIA

christmas with ElNino!

22. decembra 2019
Viete, prečo milujem Vianoce?
Okrem toho, že je to perfektná atmosféra, ktorá ma úplne napĺňa, je to aj možnosť obdarovať iných. Aj napriek tomu, že každoročne nadávam, ako nestíham nakupovať darčeky, predsa ma to len baví. Najviac sa mi na všetkom páči to, ako sa ľudia potešia, keď vidia, čo dostali.

Nebudem však klamať. Aj ja som rada, keď som obdarovaná. Síce som skôr radšej, keď darčeky niekomu kupujem, vždy, keď mi príde nejaký balíček alebo niečo dostanem, sa teším. A rovnako som sa veľmi potešila, keď mi nedávno prišiel balíček z ElNino.sk. Tí ma vedia vždy potešiť. A tento rok to predčilo všetky moje očakávania.
Okrem toho, že som v balíčku našla krásny vianočný a novoročný pozdrav (milujem kartičky, pohľadnice a pozdravy!), som v ňom našla aj dva krásne výrobky. A doteraz sa z nich neustále teším. Čo som si teda v balíčku našla? :)

Neviem ako vy, ale ja milujem vône. Mám ich doma niekoľko. Na jar a leto používam ľahšie vône. Na jeseň a v zime zas ťažšie vône, ktoré je cítiť aj cez viac vrstiev oblečenia. Na mojom wishliste už veľmi dlho visela jedna vôňa. Aj napriek tomu, že som pravidelne niečo objednávala, som sa k jej kúpe nejako nedostala.
A nakoniec... otvorím balíček a v ňom bola! Moja vysnívaná vôňa Marc Jacobs Daisy Dream. Zamilovala som sa do nej dávnejšie. Hneď na prvý pohľad ma zaujal flakón. Následne som sa zamilovala aj do samotnej vône. Tá je krásna jemná, ženská. Jej zloženie je nasledujúce:

Hlava: hruška, grapefruit, černica
Srdce: jazmín, liči, vistéria
Základ: biele drevo, kokos, pižmo

Už zo zloženia je vidno, že vôňa je ovocno-kvetinová. Milujem tento typ vôní. Myslím, že sa hodí na úplne každé ročné obdobie a každej jednej žene. Okamžite sa tak stala mojou top vôňou, ktorú používam pravidelne.
Ak plánujete kúpu novej vône, určite by ste mali porozmýšľať nad touto. Je jednoducho krásna a zamilujete si ju na prvé vyskúšanie. Rovnako ako ja :)
Druhou vecou, ktorú tu pre vás mám, je telový sprej. Telové spreje používam najmä počas leta, kedy je veľmi teplo a na vône jednoducho čas nie je. Telový sprej si dám na celé telo, občas aj trochu na oblečenie. Počas dňa sa vôňa príjemne vyparuje a krásne vonia.
Od značky Guess som ešte žiadny telový sprej nemala. Moja sestra však mala od nich vôňu, ktorá sa páčila aj mne. Telový sprej Guess Girl je naozaj perfektný! Okrem toho, že vonia žensky a krásne, ponúka aj krásnu ovocnú vôňu. Neskutočne sa mi páči a myslím, že na leto bude viac ako perfektná.

Telové spreje však používam občas aj počas jesene alebo zimy. Preto je veľmi pravdepodobné, že do leta mi tento sprej nevydrží. Vôbec sa však toho nebojím, pretože zásoby doplním veľmi jednoducho! :)

Neviem ako vy, ale ja vône milujem! A ak aj vy, dúfam, že som vás tak trochu inšpirovala :).

2 komentáre :

  1. ja vôňe moc neriešim ako áno musí mi voňať a aj parfém vydržať ale inak neriešim ked sa mi vôňa páči môžem si ju kupovať stále do okola :D
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také jsem obdržela balíček a byla jsem velmi mile překvapena :) Daisy voní dokonale.
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť