SOCIAL MEDIA

nivea advent calendar

17. novembra 2019
Pri zhone v práci a v škole si ani neuvedomujem, ako ten čas rýchlo letí. Len nedávno skončilo leto a pomaly sa už pripravujeme na Vianoce. Neskutočné.
Prvýkrát, kedy som si uvedomila, že Vianoce sú čo nevidieť, bolo, keď som bola minulý týždeň v stredu v Eurovei. Tá je úplne celá vyzdobená vianočnými dekoráciami. Sama som žasla, ako skoro. Následne, hneď na ďalší deň, mi prišiel kuriér a priniesol adventný kalendár od Nivea. Môžem s veľkou vďačnosťou a nadšením povedať, že je to už tretí rok, čo sa môžem pomaly na Vianoce s mojou obľúbenou značkou pripravovať. Každý rok je kalendár prepracovanejší a krajší.

Na advent sa tak neskutočne teším. Každý deň si otvorím okienko a nájdem v ňom nejaký zaujímavý kúsok. Ak vás zaujíma, čo v danom dni je, máte dve možnosti. Bežte a choďte si objednať alebo kúpiť tento krásny kalendár. Potešte sa a to nielen v deň, kedy si ho kúpite, ale nasledujúcich 24 dní taktiež!
Druhou možnosťou je sledovať moje storky na Instagrame, kde budete môcť už od prvého decembra so mnou okienka otvárať. Myslím, že prvá možnosť je pre každého lepšia!
Zozadu kalendára sú napísané všetky výrobky, ktoré sa v ňom nachádzajú. Ja si ich však nečítam, pretože sa chcem radšej každý deň potešiť. A tešiť sa so mnou bude aj celá moja rodinka, pretože pánske výrobky vždy dostane ocino, nejaké tie proti vráskam mamča a niečo predsa len ostane aj sestre! :)

Inak keď som spomínala, ako je každým rokom kalendár krajší a krajší, tak tohtoročný dizajn je naozaj prenádherný. Nielen krásny vianočný, ale srší z neho úplná pohoda a čaro Vianoc.
Myslím, že na teraz je to všetko. Viac sa o kalendári, alebo presnejšie o tom, čo sa v ňom nachádza, dozviete už prvého decembra u mňa na instagrame! :)

7 komentárov :

  1. Nivea kosmetika mi moc nevyhovuje, ale teda ten design kalendáře je moc povedený :). Já mám Vánoce strašně ráda, takže mi vůbec nevadí, že je výzdoba v obchoďácích už začátkem listopadu :D.

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nivea je taková klasika, kalendář mají velmi povedený, obal je super :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. There are so many fantastic Nivea products, so I'm sure this advent will be wonderful!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten obal je opravdu velmi povedený. Jsem zvědavá na obsah.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá nádherně, už jsem ho v obchodech obdivovala a také nad ním uvažuji :))

    OdpovedaťOdstrániť