SOCIAL MEDIA

this is life

21. apríla 2019
Nedávno som čítala jeden citát, ktorý znel:
"You Can’t Skip Chapters That’s Not How Life Works. You Have to Read Every Line, Meet Every Character. You Won’t Enjoy All of It. Hell, Some Chapters Will Make You Cry for Weeks. You Will Read Things You Don’t Want to Read, You Will Have Moments When You Don’t Want the Pages to End. But You Have to Keep Going. Stories Keep the World Revolving. Live Yours, Don’t Miss Out."
Ako viete, citáty mám veľmi rada a tento patrí medzi tie najobľúbenejšie, ktoré mám. Aj napriek tomu, že by som v živote  chcela vymazať alebo dokonca preskočiť niektoré kapitoly v mojom živote, sú potrebné na to, aby som rástla. A tak funguje každý jeden život.
Mnohí ľudia, dokonca aj ja mám pár takých v živote, si myslia, že v živote je iba to dobré. Že je život "gombička". Nič zlé nepríde, pretože, prečo by prišlo? V takýchto situáciách väčšinou len mávnem rukou. Niečo som si odžila a pochopila som, že na to, aby som sa mohla posunúť vpred, si musím prejsť aj niečím iným. Napríklad tým horším.
Pretože vďaka tým horším veciam, si dokážeme viac vážiť tie lepšie a naopak. Zlé veci sú na niečo dobré a mnohokrát nás posunú pred. A ako hovorí citát, je dôležité čítať ďalej aj vtedy, keď si želáme, aby strany skončili a daná kapitola sa uzatvorila.

5 komentárov :