SOCIAL MEDIA

last two weeks

25. apríla 2019
Veľkonočné sviatky prešli ako voda a ja mám pred sebou posledné dva, necelé týždne v škole, v letnom semestri. Necelé, pretože sú dva máje, prvý a ôsmy, kedy je voľno a tým pádom mi odpadajú obe stredy v škole.

Nemôžem tomu uveriť. Myslím, že to isté som písala, keď mi končil zimný semester, no keď sa naň "pozriem", zdá sa mi, akoby bol omnoho dlhší. A samozrejme, bol aj ťažší. Nielen, že sme sa všetci museli prispôsobiť na vysokoškolské prostredie, ale takisto sme robili veľké množstvo rôznych seminárnych prác a projektov.
Počas tohto semestra som zatiaľ nenapísala žiadnu seminárku a ku koncu napíšem maximálne tak jednu. Zápočty som nemala tento semester žiadne, a tak ma už čakajú len tri skúšky.
Tento semester akoby len začal a už končí. Ja sa však nejako moc nehnevám, pretože sa teším na leto, voľné dni a teplo. To mi totižto trochu chýba.
Takto pred rokom si pamätám, že som stresovala ohľadom maturity, riešila som veľa vecí (nielen školských, ale takisto aj osobných) a mala som plnú hlavu rôznych dátumov, ktoré som musela stihnúť. Teraz je to o niečo menej hektické obdobie. Je to obdobie skúškového, pokojnejšie obdobie s priateľmi a s rodinou. Takéto obdobia mám rada. Veľmi.
A čo vy a toto obdobie? Maturujete alebo máte už za tým, ako aj ja? :)

3 komentáre :

  1. you go girl!! and your right!! summer is almost here!! woopwoop! :) (hope google translated this post right for me hahah)

    dorky-and-weird.blogspot.com

    xoxo <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Just keep thinking about summer! Lots of wonderful things will happen then :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť