SOCIAL MEDIA

blue hair?

2. apríla 2019
Aj keď so svojimi vlasmi robím dosť často nejaké zmeny (čo som v minulosti vôbec nerobila), nikdy by mi nenapadlo nafarbiť na sa modro, fialovo, ružovo. Síce som nad jemne pastelovou ružovou rozmýšľala, nakoniec ma odradilo to, že už po pár umytiach je farba preč a vám ostanú nepekné blond vlasy s nádychom ružovej alebo oranžovej.

Počas leta som sa dala na blond, niekedy v novembri sa vrátila späť k hnedej, trochu tmavšej od mojej prirodzenej a teraz? Niektorých som jemne šokovala, keď som na instagram pridala fotku s jemne modrými tmavými vlasmi.

Nie, nešiblo mi a ani nepotrebujem mať modré vlasy. Farba v skutočnosti jemne do modrej ide, ale je to skôr tmavá, skoro až čierna farba, ktorá má modré odlesky. Sama som pri kupovaní tejto farby, mala by to byť L'Oréal, neverila, že dosiahnem takýto výsledok. Ale všetko poporiadku.

Vo svojom okolí mám niekoľko známych, ktorí si farbia vlasy doma a do kaderníctva veľmi často nechodia. Dôvod je ten, že chcú ušetriť, nemajú čas alebo sa im len jednoducho nechce niekam chodiť. Úprimne, keď som mala dlhé vlasy, vôbec som neuvažovala nad tým, že by som si ich dala nafarbiť. Viem, ako takýto zásah vlasy ničí, a preto som bola spokojná so svojou farbou. Svoje dlhé, husté a najmä kvalitné vlasy som nemienila zničiť farbením (a to dokonca ani v kaderníctve, kde sa o vaše vlasy perfektne postarajú).
Keď som sa prvýkrát ostrihala na krátko, zistila som, akú starostlivosť vám v kaderníctve spravia. Síce som sa išla len ostrihať, odchádzala som s jemnými, hydratovanými a zdravými vlasmi (čo som si myslela, že už ani viac nejde, pretože som sa o tie svoje, vtedy dlhé, celkom dobre starala).
Keď som sa po nejakom roku od strihania rozhodla, že pôjdem na blond, farbenie doma určite neprichádzalo v úvahu. Prišla som do kaderníctva a strávila tam približne štyri a pol hodiny. Bol to neuveriteľný proces, kedy musela ísť dolu celá moja farba, následne na to ďalšie dve a milión ďalších prípravkov, aby som mala vlasy zdravé a pekné.
V novembri, keď som sa blond chcela zbaviť (a medzitým som bola ešte párkrát na farební v kaderníctve kvôli odrastom), pretože mi vlasy veľmi rýchlo rastú a odrasty som mala okamžite, som sa rozhodla, že idem späť na svoju prirodzenú farbu. Znova som teda zašla, ako vždy, do kaderníctva, kde som si posedela ďalších pár hodín.
Vlasy vyzerali a stále vyzerajú ako nedotknuté žiadnym prípravkom, ktorý by ich mohol zničiť.
Nebudeme si klamať, každá návšteva kaderníctva ma stála dosť vysoké čiastky, no pre vlasy som to urobiť chcela.
Keďže som sa ale nakoniec rozhodla, že vlasy si znova ostrihám, čím si ich nejako obnovím a k dlhým sa zatiaľ neplánujem vrátiť, skúsila som sa po prvýkrát nafarbiť, za pomoci mojej úžasnej mamči, doma. A keďže som chcela nejakú zaujímavú farbu, v drogérií som schmatla tmavú, skoro čiernu s odleskom do modrej.
Pred približne týždňom, keď mi mamina patlala farbu na vlasy, som neočakávala absolútne žiaden modrý efekt, ani len nádych do modrej, pretože.. povedzme si úprimne. Tieto farby na vlasy, čo kúpite v obchodoch, nie sú práve najprofesionálnejšie farby, ktoré zaručujú správny výsledok. Okrem toho, ja som mala tmavú hnedú na vlasoch, a preto som neočakávala, že by vlasy mohli byť okrem čiernej iné. Jediné za čo som sa modlila bolo to, aby som ku koncu nevyzerala ako Morticia z Addams Family.

Na prekvapenie, po umytí a vysušení som dokonca aj pri umelom svetle (vonku už bola tma), videla, že sú tam jemne modré odlesky. Ráno ako som vstala som mala vlasy tmavé s modrými odleskami, ktoré boli úplne jednoducho viditeľné.
Hovorím si doteraz, wau. Neverím! Niekedy motyka naozaj vystrelí :D
Vlasy sú v pohode, sú príjemné na dotyk a nestalo sa s nimi nič, no ak máte dlhšie vlasy, osobne si myslím, že je najlepšie nechať toto všetko v rukách profesionálov.
Najbližšie znova zamierim do kaderníctva, kde sa mi o vlasy postarajú profesionáli.

5 komentárov :

  1. I love this! Your hair looks awesome and I am having some serious brow envy right now.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. your hair looks amazing!! love that kind of shade. makes it super edgy

    dorky-and-weird.blogspot.com

    xoxo <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Černou barvu s modrými odlesky si už asi sto let barví moje mamka :-) já mám ráda také tmavou, ale spíše tmavě hnědou, černá je na mě moc tvrdá, ale tobě sluší :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť