SOCIAL MEDIA

new lipsticks

19. apríla 2019
Ešte predtým, ako začneme vôbec dnešný nový článok, musím vyhodnotiť súťaž z minulého týždňa o tričko. Súťaž vyhral komentár číslo 1 so súťažiacou menom Bianka, ktorá však neuviedla svoj mail, takže sa mi prosím ozvi. Ak sa do 2-3 dní neozveš, vyberiem niekoho iného :). 
***
A teraz k článku! Značka Dermacol mi prirástla k srdcu už pred niekoľkými rokmi, keď som začala s blogovaním. Začala som kvôli nejakým recenziám skúšať jednotlivé produkty a odrazu som pochopila, že je to jedna z najlepších značiek, ktoré som vyskúšala. Jednými z obľúbených výrobkov, ktoré od tejto značky mám, sú matné tekuté rúže, o ktorých bude dnes aj článok. 
Názov týchto perfektných rúžov je Dermacol Matte Mania. O tomto rúži ste mohli už dávnejšie počuť, pretože sú veľmi obľúbené a mnohé ženy ich používajú. Ja som ich skúsila už dávnejšie, neviem kedy úplne presne, no rok to je už minimálne. U mňa doma nájdete niekoľko odtieňov, pričom červený, odtieň 55, je pre mňa ten najlepší. Tento odtieň je krásne červený, žiarivý a na perách skvelo vynikne. 
Takisto u mňa nájdete aj nejaký ten ružový a jeden bledší, ktoré nosím pomenej, keďže preferujem na perách skôr červené alebo tmavšie odtiene. Aj tieto odtiene sú však krásne sýte a na perách vyniknú. 
V dnešnom článku vám predstavím dva odtiene, ktoré sú o niečo bledšie, a na ktoré som trochu menej zvyknutá, no veľmi rada ich kombinujem a skúšam tak niečo nové :). 

Prvým, takým nude odtieňom, je odtieň 14. Tento odtieň ma zaujal najmä vďaka tomu, že podobnú farbu rúžu som niekedy mala a veľmi sa mi páčila. Dlho som ju nevedela nájsť a netušila som, že tieto rúže majú aj takýto odtieň. Nedávno som bola dokonca aj v drogérií, kde som chcela niektoré odtiene prezrieť, no neboli tam. Bolo tam len pár odtieňov, ktoré som už často videla, čo ma sklamalo, no utvrdila som sa len v tom, prečo najčastejšie objednávam kozmetiku (a mnoho iného) práve z e-shopov. V ponuke je obrovský počet produktov a rôznych odtieňov, z ktorých si môžem vybrať. 
Tento odtieň je príjemný, skvelo sa hodí na každodenné nosenie. Rúže sú vhodné na každodenné nosenie aj preto, lebo aj pri pití a jedení dokážu na perách udržať. Samozrejme, po nejakom tom jedle by ste si ich mali upraviť, ale na perách aj po jedení a pití vyzerajú skvelo. 
Odtieň 14 je vhodný naozaj pre úplne každého, či už nosíte rúže jemnejšie alebo tmavšie.
Ja som si ho zamilovala hneď od prvého nosenia, pretože dokáže krásne pery vyplniť a aj napriek tomu, že je nude ich zvýrazní :) 
Druhým odtieňom, ktorý v dnešnom článku spomeniem, je odtieň 32, ktorý je skôr ružový odtieň. Na takéto odtiene nie som tak zvyknutá, nosím ich pomenej. Rovnako som sa tohto rúžu jemne zľakla, keď som ho uvidela naživo, pretože ružovú raz za čas nosím, ale farebnú kombináciu ružovo-fialovej osobne moc nemusím. Či už na oblečení alebo na perách, je to farba, ktorej sa vyhýbam, pretože sa mi až tak nepáči. 
Tento rúž som si však zamilovala okamžite, pretože je trochu tmavší a na perách toľko nesvieti ako klasická ružovo-fialová, ktorú môžete vidieť na nejakom oblečení. 
Na perách vyzerá veľmi prirodzene a takisto je vhodný na každodenné nosenie. Je takisto vhodný aj pre ženy/dievčatá, ktoré často rúže nenosia a hľadajú príjemný odtieň, ktorý by im na tvári príliš "nesvietil". 

Rúže sú celkovo krásne matné. Chvíľku po nanesení krásne zaschnú a nerozpíjajú sa, čo je jednou z ich najväčších výhod. Veľkou výhodou je takisto aj to, že sa nanášajú veľmi prakticky a veľmi precízne. Má totižto skvelý aplikátor. 
Na perách rúže vydržia celý deň s malými drobnými úpravami aj pri tom, ako jete alebo pijete. Ak teda hľadáte kvalitný rúž, ktorý sa príjemne nosí, skvelo vyzerá a dokáže vydržať veľmi dlho na perách, určite stavte aj vy na tieto matné tekuté rúže. 

10 komentárov :

  1. Tie ruže vyzerajú naozaj skvelé. Mne skôr idú nude farby, ale aj červenú mám rada.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Those shades are SO beautiful and it's great that they have longevity as well.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné odstíny. Já teď používám tekuté rtěnky od Revlonu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie som ešte neskúšala, takže určite musím! :)

      Odstrániť
  4. Mám doma taky jeden odstín a je super :) barvy ti sednou :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odstíny jsou nádherné. Já sama mám jednu v odstínu 16. Ale jsem osobně dost zklamaná výdrži. :/
    http://www.andiefuchs.cz/

    OdpovedaťOdstrániť