SOCIAL MEDIA

new parfems

9. apríla 2019
Neviem ako vy, ale ja som už včera oslávila krásne počasie tým, že som na seba hodila najnovší jarný kabátik, odhalila som členky (aj keď pre mnohých to je úplne bežnou vecou aj počas zimy) a domov som poobede išla len v tenkom roláku, ktorý som mala na sebe.
Jar však rada oslavujem aj trochu inak. Cez víkend som sa trochu rozšupla a ponakupovala som nejaké jarné veci do šatníka. Dokonca som našla aj jedny nádherné topánočky, na ktoré sa už neskutočne teším. O tom som však dnes nechcela. Chcela som vám totižto povedať, že okrem jari sa tento týždeň oslavujú aj 15. narodeniny Notino.sk! A viete, ako sa takáto akcia dá osláviť? Nejakým perfektným nákupom!
kúpeľ vaňa kvety
zdroj: WeHeartIt

Notino.sk si pripravilo pre svojich zákazníkov mnoho zliav na veľké množstvo parfémov, ktoré si určite zamilujete ako aj ja. Ja som si okamžite vybrala niekoľko favoritov, ktorí ma zaujali a dnes sa s vami o ne veľmi rada podelím. Na zľavu stačí použiť kód notino15rokov. 

Jar je pre mňa obdobím, kedy mením ťažké zimné parfémy za veľmi jemné ľahké parfémy, ktoré sú vhodné na krásne slnečné počasie. Dnes som si pre vás vybrala dva dámske parfémy, ktoré ma zaujali a dokonca som si ich išla pred pár dňami vyskúšať do parfumérie, aby som si potvrdila, aké perfektné sú.
parfém miu miu do vlasov

Prvým parfémom, ktorý ma zaujal práve vďaka peknej reklame a takisto aj vďaka krásnemu flakónu, je vôňa do vlasov Miu Miu Twist. Keď som ju videla na internete, hneď po flakóne som si pozerala zloženie. Rozmýšľala som, či by bola pre mňa vhodná a či by sa mi hodila.
Jej vôňa je pre každého, kto má rád jemné a ženské vône. Rovnako ma veľmi zaujalo aj to, že je to vôňa do vlasov. S ničím podobným som sa ešte osobne nestretla. Bežnú vôňu si do vlasov nestriekam, najčastejšie si ju aplikujem na krk a ruky.

Na Notine nájdete popis: Vôňa do vlasov je skvelým doplnkom parfému z rovnakej kolekcie. K vlasom je veľmi šetrná, a preto ju môžete používať aj niekoľkokrát v priebehu dňa.
Toto ma veľmi zaujalo, pretože ak by som si mala vôňu aplikovať do vlasov, rozmýšľala by som hneď nad tým, či by mi vlasy často nemastila. Podľa popisu však vôňu čoskoro hádžem do košíka a som na ňu veľmi zvedavá. 
parfém black opium yves saint laurent

Druhým parfémom, ktorý ma zaujal a je takisto novinkou, je Yves Saint Laurent Black Opium Intense. Tento parfém určite poznáte, len v čiernom prevedení. Táto nová rada je krásne tmavá modrá a okrem toho, že má nový flakón, má takisto aj iné zloženie a inak vonia. Úprimne, túto som ešte nikde nevidela, a preto som ju nemala kde vyskúšať, ale úprimne, vyzerá naozaj perfektne a už len tým ma zaujala. 
Takisto sa mi zapáčilo aj zloženie. Na Notino.sk nájdete takýto popis: 
Úvodné tóny patria modrému absintu. Srdcom vône jasne znie absolut z arabského jazmínu, ktorý doplňuje pomarančový kvet a sladké drievko. Spoločne sa snúbia do zmyselného a hrejivo exotického akordu. V základe nechýba legendárny kávový tón, spoločný pre celú kolekciu Black Opium. V tejto kompozícii sa k nej pripájajú santalové drevo a krémová vanilka.

Inak povedané, ďalšia krásna vôňa, na ktorú sa teším, ako ju vyskúšam :) 
A čo vy a vône? Ktoré preferujete a máte radi? 

2 komentáre :

  1. super tipy :-) Já jsem spíše na květinové vůně a především mě dostane každý parfém, který obsahuje santalové dřevo :-)

    MOJE VEČERNÍ PÉČE O PLEŤ

    OdpovedaťOdstrániť