SOCIAL MEDIA

black bralette

6. apríla 2019
Máte radi nakupovanie spodnej bielizne? Niekedy som patrila k dievčatám/ženám, ktoré nad tým nerozmýšľajú a kupovala som si ju len kvôli tomu, že "musím". Samozrejme, vždy som sa snažila vyberať tie najkrajšie druhy, ktoré sa dajú a vyberala som si krásne čipkované kúsky. Niekoľko rokov späť som si konečne však začala uvedomovať, že aj spodné prádlo je dôležitou časťou, ktorú nosíme, a práve preto som si pre vás dnes pripravila kratší článok a jeden tip, na ktorú podprsenku, ktorú som si zaobstarala.
Pri výbere podprsenky radšej stavím na skúšanie, no často už objednávam aj online. Veď sa len pozrite na značku Victoria Secret, ktorá má naozaj krásne veci. 
Okrem klasických podprseniek mám rada aj iné typy, ktoré sú čipkované, vyzerajú skôr ako topy a môžete ich nosiť aj v nejakých hlbších výstrihoch, kde sa doslova hodia. Presne o to ide aj mnohým strihom podprseniek, ktoré existujú. Napríklad táto podprsenka, ktorú mám pre vás ja, v tomto článku je krásna a viem si ju dokonale predstaviť v mnohých letných outfitoch, do ktorých ju budem kombinovať. 
Jemný materiál, ktorý je použitý pri tejto podprsenke ju robí veľmi príjemnou na celom tele. Vďaka tomu ju na tele ani len necítite. Ak patríte k dievčatám, ktoré neradi nosia podprsenky, je pre vás ako stvorená! 

Plus, čierna farba je klasika a hodí sa ku všetkému. 

Mám pre vás takisto aj nejaké tie kódy: 
Use code: DLAnniversary   with 12% discount:  

Use code " DLAnniversary " for all order with over 25USD save 3USD 

Use code"DLAnniversary"  for all order with over 50USD save 6USD

Use code " DLAnniversary " for all order with over 100USD save 12USD

10 komentárov :

  1. braletky milujem sú najviac pohodlné a táto vyzerá naozaj krásne, pekný prispevok :)
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá moc krásně, i když nosím jiné typy podprsenek.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super cute!! love black and lace

    dorky-and-weird.blogspot.com
    xoxo <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Braletky sú krásne, ale bohužiaľ u mňa nie možné. :) Ale je to naozaj pekný kúsok. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám x podprd z Aliexpressu a miluju je😁. Nosím skoro už jen braletky, protože mě to fakt baví. A hlavně jsou levný a přitom vypadají fakt dobře.

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Braletka je krásná, taky je ráda nosím, jsou moc pohodlné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc hezký kousek, také nějakou podobnou sháním. Nosím teda do práce úplně jiný typ, ale takovýto kousek se doma rozhodně neztratí :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť