SOCIAL MEDIA

long or shor hair?

8. apríla 2019
Krátke alebo dlhé vlasy? Ktoré sú podľa vás krajšie?

Pred viac ako rokom som sa dala ostrihať. Celý svoj život som mala dlhé vlasy a nikdy som nejako nepremýšľala nad tým, že by som sa dala ostrihať. Potom som však videla krásne účesy rôznych celebrít alebo aj neznámych ľudí a do krátkych vlasov som sa zamilovala okamžite. Vedela som, že je čas na zmenu a mala by som vyskúšať niečo nové. A tak som vyskúšala.
Úprimne, nemohla som urobiť lepšie. Krátke vlasy som si okamžite zamilovala a vyzerali omnoho zdravšie a takisto aj lepšie. Predsa len, dali sa omnoho lepšie a krajšie upraviť ako tie dlhé, ktoré som mala vtedy.

Ja mám totižto husté a ťažké vlasy, čo bol dôvod, prečo som si z dlhých veľa účesov spraviť nemohla.
Okrem krátkych vlasov som na pár mesiacov vyskúšala aj blond, ktorá však nebola úplne podľa mojej predstavy (tmavý a moc silný môj vlastný pigment), a tak som sa vrátila späť na svoju hnedú, v ktorej sa aj cítim lepšie.
Po roku som si však povedala, že si vlasy nechám trochu podrásť. Nie preto, že by sa mi krátke nepáčili, ale skôr z toho dôvodu, že by som zas chcela miernu zmenu (som človek, ktorý takéto zmeny doslova vyžaduje) a mám rada pocit, keď si vlasy môžem hodiť do vrkoča alebo drdolu.
Moja odpoveď na to, či sa mi páčia viac dlhé alebo krátke vlasy nie je jednoznačná. Všetko sa to odvíja najmä od toho, akej kvality vlasy sú, ako vyzerajú a ako sa komu hodia :)
A čo vy a krátke vlasy? :)

4 komentáre :

  1. Já mám raději dlouhé vlasy. Dám do culíku a jdu. S krátkými vlasy je více práce. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vždy jsem chtěla mít dlouhé vlasy a hrozně jsem to obdivovala... ale bohužel jsou moje vlasy tak tenké a tak zničené, že to vypadalo přímo hrozně. Asi před měsícem jsem konečně získala odvahu k tomu, aby se nechala ostříhat (pod ramena, ale na mě dost zásadní krok, VÁŽNĚ jsem ty dlouhé vlasy chtěla a už tohle na mě bylo moc)... a překvapivě jsem došla k tomu, že se mi kratší vlasy na mě líbí i více a asi si je takto už nechám. Pravda, že nejsou úplně krátké, ale spíše středně dlouhé, ale i tak... vypadají o mnohem lépe :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oboje.. zrovna teď mám dlouhý a chtěla bych krátký :D
    Sarushef blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já měla oboje :D jak krátké rovné mikádo, tak kudrnaté vlasy pod lopatky :-) a asi bych raději zase ty dlouhé, jelikož moje vlas jsou od přírody kudrnaté a byla bych ráda, kdybych je měla tak do půli zad, ale nějak nerostou.. :(


    MOJE VEČERNÍ PÉČE O PLEŤ

    OdpovedaťOdstrániť