SOCIAL MEDIA

black bodysuit

30. apríla 2017
Máte radi body? Trošku divná otázka, no ja som donedávna tomuto kúsku nejako neholdovala. Doma som nemala ani jedno body, ktoré by som nosila. Nejako sa mi to zdalo nepraktické a ani ma nenapadlo kúpiť si ho. Neskôr som však videla viacero kúskov, ktoré boli veľmi pekné a vedela by som si ich skombinovať do outfitu. Na Vianoce som dostala dvoje body a tentokrát som si jedno vybrala z e-shopu Zaful. Keďže sú teraz volány in a ja doma nemám ani jeden kúsok s touto ozdobou, vedela som, že by som si niečo podobné mala zaobstarať. A preto prišlo na rad body s volánmi.


Najprv by som chcela vyzdvihnúť nejaké plusy "bodičiek". V zime je to naozaj perfektný kúsok, vďaka ktorému vám nebude zima, pretože keď sa zohnete, nebudete mať všetko holé. Výhodou je, že ho nemusíte ani stále zapravovať, pretože sa jednoducho nevyťahuje spod rifiel či nejakých nohavíc.
Body sú aj veľmi ženské a niektoré aj sexi. Keď si prezriete ponuku viacerých obchodov, môžete si všimnúť, že mnohé body majú pekné viazanie na prsiach či na bokoch.

Toto body mi naozaj veľmi učarovalo, aj vďaka tomu, že je veľmi zaujímavé a príjemné na nosenie. Málokedy sa v článku rozhovorím o kúsku, ktorý nosím, pretože si myslím, že je to viac-menej zbytočné. Stačí povedať, či som s ním spokojná alebo nie a bodka. Lenže toto mi jednoducho nedá. Body sú u mňa takou "tajomnou" časťou, ktorú musím ešte poriadne preskúmať.

A čo vy? Máte radi tento kúsok, alebo skôr stavíte na klasické tričká? :)

22 komentárov :

  1. I like this cute black body suit!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. this is so pretty!


    http://donnaoctober.blogspot.mk/
    https://www.instagram.com/donnaoctober/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já teda taky žádný nevlastním, ale vždycky se mi to docela líbilo, hlavně asi kvůli tomu, že to vypadá fakt dobře a nevyhrnuje se to jak klasické tričko. A tohle s těmi volánky je fakt hodně super!! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky žádný nevlastním, a nikdy jsem neviděla nikoho v body vypadat tak skvěle! Tenhle s volánky vypadá úplně jinak než ty běžně dostupné, a hned bych se k nošení něčeho takového stavěla pozitivněji ♥

    Pauline's Tiny World | První blogová giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne! :) Je naozaj veľmi zaujímavé :)

      Odstrániť
  5. Ja vlastním presne jedno body, ale skôr ho využívam na zimné obdobie, kedy si ho dám pod mikiny, len aby mi neťahalo na kríže. Takéto krásne a štýlové body nevlastním, nemyslím si, že sa to hodí k mojej postave tak, aby som ho mohla nosiť ako hlavný kúsok.

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja takisto mám nejaké jedno body, ktoré používam na zimu, ale vyskúšala som aj takéto, ktoré je perfektné ako top :)

      Odstrániť
  6. Vypadá to senzačně! :) Moc se mi líbí body, ale je to vážně pro někoho kdo má hezkou postavu :) takže já můžu leda tak slintat :D Jen pořád nevím, není to blbé, když potřebuješ na wc? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Na spodku je to na zapínanie na také "cvočky", takže keď idem na wc, len si to rozopnem a nemusím to dávať celé dolu :D

      Odstrániť
  7. Wau, tak táto kombinácia vyzerá úžasne! Veľmi pekné body :) Páči sa mi ten volánik hore ♥ ✿

    * Giveaway - Cerruti 1881 *

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wow this is such an amazing Outfit.
    lovely :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc hezký kousek, líbí se mi!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já jsem pro klasická trička, ale je pravda, že včera jsem byla v nákupáku a jsou asi v módě, narazila jsem hned na několik kousků :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Body se mi líbí, ale vyhýbám se těmto kouskům, nedokážu si představit jak bych v něm fungovala:-D

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Love that body suit! It's super cute!wonderful !!!!!! I like that long sleeve shirt. It's nice!

    OdpovedaťOdstrániť