SOCIAL MEDIA

best sweatshirt!

22. apríla 2017

Ehm, outfit bez hlavy a polky tela číslo 5689214 je znovu na svete! Síce som hovorila, ako ten posledný, ktorý vyšiel bude už naozaj posledný a nič také viac nebude, teda v blízkej budúcnosti, no čas znovu nepustil, je toho naozaj veľa, bola Veľká Noc, návštevy, pečenie, varenie a konečne som sa dostala aj ku knihe. Za tento rok mám prečítaných asi len 5 kníh, a to som dúfala, že moje skóre bude omnoho, omnoho lepšie.
Ale späť k outfitu. V poslednom poste ste sa vyjadrili, že vám vôbec nevadí, že tie outfity sú takéto a celkom sa vám tieto fotky aj páčia. Takže som si povedala, že kým bude časová tieseň (dúfam, že to bude trvať už naozaj len krátko) bude ešte pár fotiek s oblečením takto.
Samozrejme, mohla by som toto obdobie prečkať, písať radšej o kozmetike a vydávať články o niečom inom (ako napríklad o zdravom životnom štýle, pretože tomu sa tiež rada venujem, no stále na to nie je akosi priestor), no mám doma toľko krásnych kúskov, ktoré mi prišli, že vám ich chcem strašne ukázať, a radšej vám ich ukážem takto, bližšie zábery, ako keby som ich nemala ukázať vôbec alebo neskoro. Ako napríklad túto mikču, ktorá mi doma leží už asi mesiac, no stále som sa nedostala k nej, aby som ju konečne poriadne nafotila. A tak si zaslúži samostatný článok! :)

Mikina je trochu kratšia, ako tie klasické, ktoré mám doma. Väčšinu mikín, ktoré mám doma sú také dlhšieho strihu. Táto sa mi skvelo hodí k nohaviciam s vysokým pásom, ktoré mám najradšej. Je mäkká, príjemná na dotyk a skvelo sa nosí. Rovnako je aj teplá, takže sa hodí na zimu, ale aj takúto jar, kedy je vonku chladno :) Mikinu mám z Bonprix.sk, kde som ju našla medzi športovými vecami, no na šport by som ju určite nedala! :D Je taká krásna, že ju nosím do klasických outfitov :)





6 komentárov :