SOCIAL MEDIA

lovely sweater

14. apríla 2017

Ja viem. S týmito fotkami, kde mi nie je vidno ani poriadne tvár a je to fotené vnútri som už trápna a neoriginálna. Fakt ma to mrzí, ale je hneď niekoľko dôvodov, prečo sú fotky teraz skôr len také:
  1. Vonku je stále zlé počasie - buď fúka a vonku je akoby hurikán
  2. Keď prídem zo školy domov, som unavená, nemám energiu na nič a všetko sa to odráža aj na mojej tvári - vyzerám fakt strašne :D
  3. Práve vtedy, keď som chcela odfotiť tento sveter bolo vonku úplné teplo, svietilo slnko ako v lete a bolo mi čudné fotiť sveter v takom teple. Som už skôr za také jarnejšie outfity.
A práve preto som vám odfotila tento sveter takto vnútri, pretože ho najradšej nosím doma, keď mám voľno, píšem články, čítam si knihy a robím to, čo ma baví. Proste vtedy, keď mám voľný deň :)
Takýto voľný, mäkkúčky sveter veľmi rada nosím najmä počas voľných dní, keď len tak relaxujem a nič ma neťaží. Musím však povedať, že takéto dni som už dávno nemala. Okrem pár projektov, na ktorých pracujem ako bloger/copywriter, pracujem aj na jednom projekte, ktorý mám v škole ako ročníkovú prácu. Každý rok to bolo v pohode, nejako sme to vždy ako celá trieda dala, no teraz je to fakt fuška. Predsa by som len rada končila ako štvrtáčka a nie o rok neskôr. Niekedy fakt uvažujem, prečo som išla na hotelovú akadémiu. Musím však povedať, že som si tu našla perfektných priateľov a zážitky, ktoré mám sú naozaj perfektné :)



21 komentárov :

  1. Já tyhle fotky bez tváře miluju! Vážně se ti povedly.
    vanilková Cath

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně ty fotky třeba vůbec nevadí, tak si s tím nedělej hlavu! :) Ten svetřík vypadá nádherně, chápu proč ho využíváš na relaxování! A se školou to určitě zase bude lepší, ani nespočítám, kolikrát jsem říkala, že jsem zase radši měla jít na nějakou umělecky zaměřenou školu a ne na všeobecné gymnázium... Ale to se prostě zvládne! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne! :) Presne tak, všetko prejde :)

      Odstrániť
  3. Mne sa takéto fotky páčia viac, ako tie vonkové... :)

    Flung out of space

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Svetrík vyzerá veľmi poholdne:) a vôbec mi nevadí, že je to fotené vo vnútri:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. So cute!

    xoxo ♥
    http://infashion-wings.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky si dost lámu hlavu s fotkami, ale myslím, že na těch tvých není nic špatného :) Svetřík musí být opravdu pohodlný, já sama mám takové nejradši ♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi pekné detaily :) a samozrejme aj ten sveter :3 vyzerá tak veľmi pohodlne a tak že by som v ňom existovala nonstop :D
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Svetřík by se mi líbil v bílé barvičce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na ten svetr jsem se také dívala. Moc se mi líbí.:)
    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť