SOCIAL MEDIA

Dermacol masks

11. apríla 2017

Používate masky na tvár? Ja sa musím priznať, že za celý svoj život som ich použila asi len jednu alebo dve. Viac ich nebolo. Radšej som používala nejaké krémy, vody alebo gély. Tie mi vždy pomohli pri všetkých problémoch, ktoré som s pleťou mala (nebolo ich nikdy veľa, nemám problematickú pleť, len suchú..)a tak som ani nikdy neuvažovala nad kúpou nejakej masky.
Nedávno mi v schránke pristál balíček od Dermacolu a veľmi ma potešil, pretože v ňom boli tri rozdielne masky na pleť. Každá je špeciálna na niečo iné a majú skvelé, dievčenské obaly. A vy veľmi dobre viete, ako mám rada obaly! :D Okrem toho sú masky textilné a s tým som sa nestretla už vôbec :D Ja, človek, ktorý moc toho o maskách nevie, maximálne tak o maskách na vlasy, dostal do rúk textilné masky a fakt som dlho uvažovala, či to nepokazím a nedám to na pleť zle. Nič také sa však nekonalo!



Prvú mám pre vás hĺbkovú čistiacu masku. Všetko, čo má na sebe napísané "čistiace" beriem. Čistiace mlieko, čistiaca voda alebo ako teraz, čistiaca maska. Tú som vyskúšala aj ako prvú. Musím povedať, že to bol naozaj zvláštny pocit, pretože som niečo také na tvári ešte nemala. Na začiatok som vôbec nevedela, ako si to mám dať na tvár, no pomocou popisu som to zvládla. Masku som si dala na pleť a nechala pôsobiť 10 minút. Po tejto dobe som ju dala dolu a pleť som opláchla vodou. Musím povedať, že ten pocit potom bol na nezaplatenie. Pleť som mala hladkú, jemnú a nemala som na nej žiadne "šupinky", ktoré sa mi robia, keď si jeden deň zabudnem nakrémovať tvár. Ak hľadáte masku, ktorá perfektne vyčistí pleť, určite stavte na túto.
Nesmiem zabudnúť povedať ešte to, že na druhý deň sa na pleť perfektne nanášal mejkap.
Pamätáte sa, ako som hovorila, že pri testovaní rôznych produktov sú pri mne vždy ešte moje dve verné pomocníčky ako moja sestra a moja mamča? Tak presne túto masku s protivráskovým a revitalizačným som dala otestovať svojej mamine, ktorá sa mi na to perfektne hodila. Snažím sa vyhýbať vždy produktom, ktoré sú proti vráskam a pleť nimi ešte nezaťažovať. Vrásky zatiaľ ešte neriešim a dúfam, že ešte aspoň nejakých desať rokov nebudem. Maska však veľmi pekne voňala, čo sa musí uznať. Určite však musíte aj sami uznať, že po jednej jedinej maske sa nedá hovoriť o nejakých veľkých zmenách. Nemôžem však povedať nič zlé, pretože maminina pleť bola naozaj veľmi jemná a akoby vypnutá. Kvôli tomu som ju presvedčila, aby masky používala viackrát a samozrejme jej ďalšiu mám v pláne kúpiť! :D
Toto je presne pre mňa! Myslím, že tak akú suchú pleť mám ja nemá skoro nikto. Či už pleť, ruky a celkovo aj telo, mám naozaj veľmi suchú pokožku. Práve preto bola táto maska, ktorá regeneruje a zjemňuje bola niečo pre mňa. Skúsila som ju ako druhú v poradí, niekoľko dní, možno to bol aj týždeň, nie som si istá, po tej prvej. Nechcem zbytočne stále niečo dávať na pleť a produkty, ktoré používam na pleť je stále menej a menej. Po tejto maske som si nemusela viac ako dva dni krémovať tvár! Síce som si dala jeden krém, ktorý používam pod mejkap ráno, naozaj to nebolo potrebné. Pleť bola hydratovaná, žiarila a ako som spomínala pri prvej maske, nemala som žiadne šupinky.
Tieto masky od Dermacol ma naozaj veľmi prekvapili, pretože od masiek som nikdy nečakala až tak veľa. Práve preto som ich ani moc často nepoužívala. Teraz však viem, na ktoré sa môžem spoľahnúť a pôjdem si ich zohnať hneď po niekoľkých kúskoch! Ak teda hľadáte poriadne masky na tvár, určite stavte na tieto! Sú za skvelé ceny :)

6 komentárov :

  1. Já masky používám moc ráda, obzvláště ty plátýnkové, kdy se nemusím obtěžovat s jejich smýváním :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  2. This looks so good! I would love to try different types of masks!
    Steal4Style.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. DC mi na oblicej nevyhovuje, ale masky musim vyzkouset;) Ted jsem testovala ty nove Lorealky a moc me nenadchly teda.
    Mej se krasne,
    Papa ByGabra
    www.bygabra.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S plátýnkovými maskami se roztrhl pytel.. koukám.. Já zkoušela Garnier, a byla jsem nadšená a určitě budu nějaké ještě pořizovat, a možná mrknu i na tyhle :-)

    OdpovedaťOdstrániť