SOCIAL MEDIA

Veet - yes or no?

18. apríla 2017
Ahojte!
Dnes mám pre vás jednu menšiu recenziu na epilátor, ktorý som si nedávno objednala z Notino.sk. Jedná sa o veľmi zaujímavú vec, ktorá sa síce dá nazvať epilátorom, no dala by sa nazvať aj zastrihávačom či rôznymi inými názvami. Je to aj z toho dôvodu, že chĺpky namiesto vytrhávania skôr strihá, no na tak maličké časti, že nie sú vidno a bez bolesti. Čo vy nato? Brali by ste niečo také?


Prvou výhodou celého tohto zastrihávača je najmä to, že chĺpky vám zastrihne úplne na kratučko, takže ich ani nie je vidno. Máte tak kratučké chĺpky, ktoré si potom môžete ešte jemne prejsť epilátorom a budete mať bezchybné oholenie, takmer bez bolesti (ak teda počítame epilátor. Ak nie, epilátor Veet Sensitive Precision pracuje úplne bezbolestne).
Mňa tento produkt zaujal, keď som ho uvidela medzi epilátormi a zastrihávačmi na stránke Notina. Okamžite som si povedala, že ho musím vyskúšať, pretože vyzerá perfektne, tak žensky a proste, nejako tak, ako by ste chceli aby vyzeral epilátor, ktorý si kúpite. Okamžite teda skončil u mňa v košíku a putoval ku mne. Pár dní potom, ako som ho objednala som si všimla aj reklamu naň, ktorá by ma asi normálne prinútila si ho kúpiť, ak by som nad ním dlhšie uvažovala. Okrem toho, že vám zastrihne chĺpky tak, že ich skoro vôbec nevidno na každej časti tela bez toho, aby to bolelo, je skvelý aj na úpravu obočia. Ak náhodou nestíhate si vytrhať obočie predtým, ako niekam idete, nemusíte sa báť, že by ste boli nepripravené! Stačí vziať tento epilátor Veet a s nadstavcom, ktorý je určený na obočie si prejdete časti, ktoré sú nepekné a nevytrhané. Chĺpky skoro nevidno, a keď prídete domov, jednoducho si ich len vytrháte, keď ich začne byť vidno.

Mňa tento epilátor naozaj príjemne prekvapil najmä kvôli tomu, že som vôbec nečakala, že by to bolo bez bolesti alebo že by ma zbavil chĺpkov tak perfektne. Síce je to skôr zastrihávač, ktorý vám zastrihne chĺpky úplne nakratučko, nevidno to a je to vždy lepšie ako žiletka. S tou mávam nepekné červené miesta veľmi často, a preto sa na ňu nemôžem vždy 100%-ne spoľahnúť.

A čo vy? Skúšali ste už tento epilátor od značky Veet? Ste s ním spokojné? :)

7 komentárov :

  1. Zastrihavace veľmi v láske nemám, nakoľko chĺpky je stále vidno. Pri nich však nemám problém, že by to bolelo. Určite by sa mi však hodil na obočie ako hovoríš aj sama :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ho mám teraz novo, síce som nadávala na žiletky, ale neviem, či som si polepšila ... bolesť je asi tá najmenšia nevýhoda, tá sa dá v pohode zvládnuť, ale epilovanie mi príde náročné na čas, strojček nevezme všetky chĺpky naraz, takže jazdím sem a tam, príde mi, že chĺpky rastú za pár dní znova, úplne krátke chlpy neberie vôbec a pár mi ich po použití zarastá ..

      Odstrániť
  2. Would love to try this out, i hope it was good for you xo


    https://theninebyivana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Definitely the time of year to start thinking summer hair removal! :)

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som ho nevyskúšala ale už dlhšie po ňom pozerám. Myslím, že ma možno troška odrádza cena, ale asi si ho skôr či neskôr kúpim :)

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovedaťOdstrániť
  5. veľmi ma tiež láka takýto šikovný pomocník už som ich obzerala niekoľko a neviem sa rozhodnuť ale ja ho chcem hlavne kôli chlpkom v oblasti bikín keď sa pojde na kupalisko a podobne:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dost mě to zaujalo. I tu cenu snad překousnu. Asi na to notino zase zavítám.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť