SOCIAL MEDIA

best overall

5. apríla 2017

overal - Manzara   shoes - Gate
Čo sa vám prvé zobrazí v mysli, keď sa povie leto? Mňa hneď napadne príjemné teplé počasie, letné outfity a more. Práve pri tom druhom ostaneme. Letné outfity patria medzi tie outfity, ktoré ma neskutočne baví vytvárať. Je to taká farebná jednoduchosť, kedy nemusíte vrstviť niekoľko kusov oblečenia, nemusíte riešiť ostatné veci a len na seba dáte jeden perfektný kúsok, ktorý dokáže z vás vyčarovať to, čo by ste ani nečakali. Presne takým kúskom je aj tento rifľový overal, ktorý mi prišiel minulý týždeň. Síce počasie vonku ešte nie je natoľko teplé, aby som mohla tento overal nosiť, viem, že už o necelé dva mesiace ho prevetrám!


Dnešné fotky mi znova pomohla nafotiť sestra. Bolo to najmä z dôvodu, že som počas noci pracovala, mala som kruhy pod očami a vyzerala som strašne. Práve kvôli tomuto si to zobrala znovu do parády ona a musím povedať, že v tom vyzerá omnoho lepšie, ako ja!

Overal je zo skvelého materiálu, ktorý nie je vôbec nejaký tenký, ako som očakávala. Pri vyberaní na e-shope Manzara.sk som hľadala nejaký pekný overal, ktorý by bol perfektný na leto. Keď som uvidela tento modrý, hneď som sa doň zamilovala a musela som ho vziať! Keď mi prišiel a chytila som ho, vedela som, že mi nebude nič presvitať. Skvelo mi sadol a vôbec ma nikde neťahal alebo mi niekde neodstával. Práve to ma veľmi potešilo, pretože som sa bála, že keď si ho nevyskúšam, mohol by ma niekde ťahať alebo by mi mohol byť malý. Výhodou je aj to, že dokáže zakryť miesta, ktoré by ste nechceli, aby vám bolo vidno.
Rifľovina je teraz naozaj v móde. Môžete ju vidieť naozaj všade. Okrem toho, že bude IN celú jar, v lete bude naozaj veľkým hitom. Vďaka tomuto overalu som pripravená na celú tohtoročnú sezónu. Ako ste na tom vy? :)



Okrem toho som si na e-shope Manzara vyhliadla aj sekciu s plavkami. Plavky sú naozaj krásne a okamžite si niektoré beriem! Leto sa pomaly blíži a vyberám si už aj plavky, ktoré by mohli byť perfektné na opaľovanie a plávanie. Na pláž si rada beriem aj nejaké letné šaty, ktoré si len tak prehodím cez plavky a som pripravená na každý dovolenkový deň. Leto už cítim v kostiach a vy? :)
 

21 komentárov :

  1. Overal mi přijde hrozně nepraktický...
    Náhodou už na takové oblečení počasí bylo... :) aspoň u nás a v Praze.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. This blue overall looks great on you!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super je ten overal, je ako šitý na tvoju postavu :) okrem toho si ho viem predstavit kombinovať so samými pestrými farbami, napr. ružovou, žltou.. :) krasna si aj krasne vlasky :)

    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc ti sluší ! A to ti závidím, já v overalu vypadám jako výstavní pneumatika s mašlí :(.

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krása, krása.. overaly milujem, mám podobný modrý a už sa teším, keď ho v lete vytiahnem.

    Flung out of space

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jej veľmi si v ňom zlatá, páči sa mi kombinácia s okuliarmi, že farebn sedia. Je to svieže a mladistvé. Super!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvělý otufit! Moc se mi libí ty brýle, strašně ti sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc pěkný overall :) líbí se mi ta barva :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten overal je naprosto boží a hlavně se mi líbí ta barva! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  10. I love this look. Totally amazing,chic! Gorgeous photos, the colors and textures are so dreamy . I enjoy this look and colours match perfectly .
    Love,♥
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já overaly moc nemusím, ale tento je fakt hezkej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Taky už se nemůžu dočkat léta! A ten overal je super, ta barva ti neskutečně sedne.

    BY CHANEL.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mne sa overaly strašne páčia, ale keďže som nízka, tak na mne vyzerajú smiešne :/ aspoň ja mám z toho taký pocit :D
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Great lookin jumpsuit! You look fabulous!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Jojo, léto je nejlepší období v roce a je hrozně super, kdyz si člověk na sebe hodí jeden, dva kousky oblečení a nemusí řešit, jestli se mu všechno hodí ke všemu, jak co vypadá a jestli mu nebude i před pět vrstev zima :)

    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Já jsme ještě nenašla Overall, který by mě slušel, ale je moc pěkný.:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ten overall sa mi páči, musí byť pohodlný.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť