SOCIAL MEDIA

the vampire diaries

23. apríla 2017
Čo vám napadne, keď sa povedia Upírske denníky? Existuje niekoľko skupín ľudí, no všímam si najmä tri základné.
  1. skupina pretočí očami a povie, každý to pozerá, to ťa baví? 
  2. skupina sa k tomu nevyjadruje, nepozná to, alebo o tom počula no nemá žiadny názor na to
  3. skupina sa pridá ku mne a začneme sa baviť o deji, o tom čo sa stalo a že je škoda, že seriál skončil
Medzi ktorú skupinu patríte vy? Ako ste si mohli všimnúť, z textu vyplýva, že ja som tretia skupina, ktorá Upírske denníky sleduje a má ich rada. Možno to bude znieť čudne, no ja som ich začala pozerať asi len pred dvomi rokmi a to tak, že som nemala čo pozerať pri behaní. Keď som chcela odbehnúť na páse viac kilometrov, potrebovala som niečo viac ako len hudbu. A tak som si vždy zapla Upírske denníky, samozrejme s titulkami nie s dabingom, pretože som si ich púšťala na notebooku, ktorý bol od pásu ďalej a nič by som nepočula. Takže som si behala, pozerala Upírske denníky s titulkami (čo doteraz mnoho ľudí nechápe, ako som dokázala behať a čítať titulky. Čo vám poviem, som majster multitaskingu) a pozrela som tak asi 5 sérií. Potom som si dala s Upírskymi denníkmi nejako pokoj, ani sama neviem prečo, pozerala som pri behaní The Originals, Kosti alebo Pretty Little Liars, ktoré si však radšej vždy pozriem so šálku kávy či čaju v posteli, ale tak keď nebolo nič iné, tak aj to som pozerala. Nakoniec som začala Upírske sledovať tak, ako PLL a to v posteli so šálkou čaju či kávy.

Posledné série som si naozaj skvelo užívala, aj keď som si nejako najprv nevedela predstaviť seriál bez Eleny. Myslím však, že to bolo zaujímavé oživenie deja. A aj keď mi bolo ľúto, že končil, myslím, že 8 sérií je úplne dostatočné množstvo :)
Aby som sa však konečne dostala k téme. Keď som na e-shope Zaful.com našla toto perfektné tričko, musela som ho okamžite mať! :D Nedávno som si ho vzala aj do školy a niektoré spolužiačky ma chceli doslova vyzliecť. Nebojte baby, aj vám také kúpim! :D
Ako ste na tom vy?  Máte radi Upírske denníky? :)

8 komentárov :

  1. O tomto seriály samozrejme viem, ale nikdy som nevidela jediný diel. Veľa ľudí to ospevuje, ale mňa to nejak neláka. Možno to treba len skúsiť, neviem.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já na ně koukala jako mladší, ale pak jsem s tím sekla (jako s každým dlouhým serošem)
    Je to takový teenagerská slátanina, ale tak proč ne. Co si pamatuju, tak mě přestalo bavit, že to bylo všechno dokola. A Elena mě neskutečně srala, jak furt brečela.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež som si ich obľúbila... síce nie tak ako PLL alebo Mistresess, ale boli fajn. Elena mi nechýbala, akurát ma štvali časti, kde nebola Bonie ;)

    Flung out of space

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňa Denníky bavili najmä zo začiatku, potom keď tam nebola Elena som ho pozerala skôr z povinnosti. Ale dopozerala som :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautiful Tee!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpovedaťOdstrániť