SOCIAL MEDIA

perfect nails

3. apríla 2017
Nájsť ten najlepší lak, ktorý by sa neolupoval už na druhý deň od nalakovania a vydržal by aspoň niekoľko dní, je niekedy naozaj ťažký. Síce som už mala doma niekoľko favoritov, ktorí sa osvedčili a dokázali čo-to vydržať, chcela som nájsť niečo nové, iné, čo som ešte neskúšala a nemala. Rada testujem nové výrobky, ktoré by mohli byť dobré. Predsa len, mať o jednej lak doma viac, ktorý vydrží niekoľko dní je na nezaplatenie, no nie?


Dnes mám pre vás menšiu recenziu na lak, ktorý mi nedávno pristál v schránke. Stránka LakiLaki.cz má krásne jedinečné laky na nechty, ktoré ma naozaj dostali. Jeden som si teda prihodila do košíka a tešila som sa, ako ho vyskúšam. Keďže mám rada zlatú farbu, ktorú spolu so striebornou je vidieť stále viac a viac na oblečení, čomu sa veľmi teším. Ja som si preto aj vybrala lak v zlatej farbe Brona.

Lak má klasickú fľaštičku, ako aj ostatné laky, ktoré si môžete kúpiť. To, čo má však iné a veľmi ma to zaujalo je menší prívesok pri hrdle fľaštičky. Naozaj je to veľmi milé a vyzerá to na laku omnoho zaujímavejšie.
Farba je sýta a vyzerá naozaj zlato, nie oranžovo alebo žlto, ako to býva veľmi často pri zlatých odtieňoch kozmetických výrobkoch alebo oblečení. Práve tohto som sa bála, aby to nebol oranžový odtieň. Síce je oranžová skvelá na jar, nejako ju moc neobľubujem, takže by som ho asi moc neznosila. Preto som sa veľmi potešila, keď bol lak v krásnej zlatej farbe.
Pri lakovaní nemám rada, keď je lak príliš hustý a musím dlho čakať, kým zaschne. Niekedy aj o polhodinu je stále "mäkký" a máte na ňom potom odtlačky. Pri tomto laku sa mi to však nestalo. Naniesla som si ho na nechty a už o pár minút som mohla robiť úplne všetko, čo som potrebovala. Zaschol naozaj rýchlo a neobmedzoval ma pri ničom.

Lak mi na nechtoch vydržal cca 4 dni, keď sa mi začal trochu olupovať. Myslím, že to je celkom priemerná výdrž na nechtoch a celkom ma to aj potešilo. Predsa len, mám doma aj laky, ktoré sa zničia už po prvom alebo druhom dni, takže tento ma príjemne prekvapil a určite si nechty s ním nalakujem aj nabudúce.
Poznáte túto stránku a laky z nej? Aký je váš obľúbený lak? :)

17 komentárov :

  1. Beautiful and special nail polish!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je fajn výdrž, mně někdy nedají pořádně ani den :D značku neznám, mrknu na to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuto značku neznám, ale ten obal laku je opravdu rozkošný :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pretty color :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lovely color, what a great shade...xx, Neha

    http://www.theinstylejournal.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkný odstín, uvítala bych i víc fotek :) Líbí se mi i zdobení lahvičky, originální. Já asi nedokážu určit ten nej lak, je jich tolik super. Ale mám ráda hodně laky od Gabrielly Salvete.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Takéto farby som si už dávnejšie obľúbila, je krásny.:)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta barva není nic pro mě, ale balení má lak úžasný :) Hlavně, že vydrží :) Mými oblíbenci zůstávají laky od Miss Sporty, ale špatné nejsou ani ''Rimmelácké'' z kolekce Rita Ora :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja by som si ho kúpila už len kvôli tomu prívesku :D ale zlatú veľmi neobľubujem
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak to je celkem dobrá výdrž, já mám problém, aby mi vydržel lak pár hodin :D
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť