Používa službu Blogger.

important thing I've learned about writing

28. apríla 2017

14 komentárov :
Viete, čo mi dalo písanie článkov?
Otázka za milión, že? Nemyslím tým len písanie článkov na blog, pretože okrem toho sa venujem aj iným článkom, ktoré píšem.
Aby som sa dostala k odpovedi.
Písanie článkov mi dalo to, že dokážem o každej, aj tej najväčšej kravine napísať aj dve strany. Presne tak. Keď musíte, tak musíte, pretože keď raz príde nejaká objednávka na dlhý článok o niečom, o čom neviete napísať veľa, jednoducho zo seba musíte toho veľa vytiahnuť. A ťaháte to niekde až z päty :D
To je na dnes všetko. Len takto krátko.




Fashion blogger, book and food lover, copywriter. Hope you like this post :)

14 komentárov :

  1. Amazing T-shirt!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super nápad na článek. Docela s tím souhlasím, protože jsem zjistila, že když se mi fakt chce, tak taky píšu jak blesk a vždycky se pak divím, kolik slov jsem napsala! :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám rada písanie. Keď som bola mladšia, písala som každý deň. Bohužiaľ, mrzí ma, že teraz píšem pomenej. Treba s tým niečo urobiť!

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Izabell zo sydneysleek♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. What an amazing T-shirt! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť