SOCIAL MEDIA

favourites

4. septembra 2018
Nedávno som rozmýšľala, čo vlastne pridať na blog. Aký článok tu už dávno nebol? A odrazu ma to napadlo! Na blogu nebol už dávno článok o mojich obľúbencoch za poslednú dobu!
Síce som tento článok chcela vydávať pravidelne, nejako to nevyšlo, a tak po dlhšej dobe (naposledy vyšiel typ tohto článku v septembri minulého roka) ho vydávam znova a verte mi, našlo sa za ten čas obrovské množstvo vecí, s ktorými sa s vami rada podelím.

TV SHOWS


Akí by to boli obľúbenci bez seriálov? V poslednom diele som vám spomenula dva seriály Younger a The Bold Type, ktoré doteraz sledujem. Pridali sa k nim však aj ďalšie. Cez toto leto som si stihla pozrieť seriál Big Little Lies, nad ktorým som uvažovala už dlhšie. Najprv ma moc z traileru, ktorý som videla, nenadchol, ale po prvých dvoch častiach som si ho zamilovala. Teším sa na druhú sériu! 
Ďalším seriálom, ktorý som objavila len nedávno je seriál Mistresses. Ak ste niekto videli slovenský seriál Milenky, tento seriál vám cudzí nebude. Je to najmä z toho dôvodu, že slovenské Milenky boli podľa seriálu Mistresses nakrútené a dej je veľmi podobný. Rozdiel je však najmä v tom, že americká verzia má 4 série a dej je teda omnoho viac dynamický a rozvinutý. 
A takisto nesmiem zabudnúť, že som na konci augusta našla aj seriál The Fosters, ktorý rovnako ako Mistresses, je už trochu starší (začal sa nakrúcať v roku 2013 a tento rok sa jeho nakrúcanie skončilo), no ako som si všimla obsadenie a takisto dej, okamžite ma chytil. V seriáloch som neuveriteľná najmú kvôli tomu, že dokážem pozrieť aj jednu sériu za dva-tri dni. Nie že by som nemala čo robiť, ale ak ma nejaký seriál dostane, jednoducho ho pozerám neustále. 
No a posledný, ktorý musím zmieniť, je seriál Originals, ktorý ma naozaj dostal.. Ja som bola vždy fanúšička The Vampire Diaries, a keď skončili, automaticky som sa vrhla na Originals. Keď som na začiatku augusta videla poslednú časť, pekne som si poplakala. Uvidíme, čo bude zač seriál Legacies.

MUSIC


Ja, milovníčka aplikácie Spotify, sem musím hodiť aj nejaké tie pesničky, ktoré ma neskutočne dostali. Nejaký ten piatok (presnejšie asi štyri roky) som veľkou milovníčkou a fanúšičkou Imagine Dragons, čo znamená, že mi neunikla ani jedna nová skladba. Samozrejmosťou je teda pesnička Born To Be Yours alebo Natural. 
Keďže mi Spotify posúva skvelé playlisty, nájdem mnohé pesničky dávno predtým, ako je z nich veľký ošiaľ. Medzi mojich favoritov poslednou dobou patrí napríklad pesnička od Anne Marie - 2002 či Don't Leave Me Alone. 
Pesničku, ktorej text si spievam neustále dookola aj bez toho, aby som ju vôbec počúvala je pieseň Eastside. 
No a namiesto toho, aby som sa tu zbytočne rozpisovala vám ich sem rovno hodím. Ďalšie môžete nájsť aj v tomto článku, kde som vám napísala pesničky, ktoré počúvam najčastejšie. 

MOVIES


Okrem seriálov zbožňujem aj hľadanie nových filmov, ktoré si potom s niekym vždy pozriem. Medzi mojich obľúbencov, ktoré mali skvelý dej a neskutočne ma nadchli patrili filmy najmä od Netflixu. Bol to film Kissing Booth a To All the Boys I've Loved Before. Ak ste tieto filmy ešte nevideli, odporúčam vám ich vidieť (a to nehovorím kvôli tomu, akí pekní herci tam hrali. Určite nie).
Rovnako skvelý film bol napríklad Ocean's 8, Three Identical Strangers, Feel Pretty, Midnight Sun, Blockers, Adrift či Game Night. 

A veľmi sa teším na ďalší film od Netflixu - Sierra Burgess is a Loser a Spy Who Dumped Me. 


QUOTES

Milujem takisto aj citáty. Na Instagrame sledujem niekoľko stránok, ktoré ma dokážu inšpirovať, nakopnúť a pomôcť. Mám tu pre vás aj pár citátov, ktoré sa mi veľmi páčia. 
"We revisit old feelings for the same reason we re-read books - comfort in words familiar even though we know the endings."
„Niekedy veci, ktoré si najviac želáš, sa nestanú, a čo nečakáš, sa stane. Neviem, niekedy stretneš tisíc ľudí a nijak sa ťa nedotknú. Až príde jeden človek a tvoj život sa navždy zmení.“ 
„Ďakujem ti za to malé nekonečno. V tých pár dňoch si mi dal celú večnosť.“ 
"Don't be a girl with just a pretty face. Be the woman with everything - beauty, brains and money. Be the successful and independent woman that these girls can't mess with, and these boys can't thouch."  
"Life is kind of like a party. You invite a lot of people. Some leave early, some stay all night, some laugh with you, some laugh at you and some show up really late. But in the end, after the fun, there are a few who stay to help you clean up the mess. And most of the time, they aren't even the ones who made the mess. These people are your true friends in life."  

A to je z dnešných obľúbencov všetko :) Čo ste si v poslednej dobe obľúbili najviac vy?

10 komentárov :

  1. Big litle liars a The kissing booth jsou super, mám moc ráda a mám také oblíbené.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kissing booth bol naozaj super film, určite pozriem aj ďalšie čo odporúčaš, tuším máme rovnaký vkus ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No tak to akože haló? Seriál The Fosters vôbec nepoznám ale rada si ho pozriem keď tam je Noah(Peter<3) Milujem film všetkým chalanom ktorých som milovala,milujem Petra a milujem tie knihy. :D

    Blog of Sunflower

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidím, že obe máme crush na toho istého človeka! :D On je jednoducho úžasný a v The Fosters hrá od tretej série. Určite pozri!

      Odstrániť
  4. The Fosters je srdcovka ♥ byla jsem hrozně smutná, kyž skončil, protože ten seriál jsem sledovala téměř od začátku, je krásný a každá série je čím dál lepší :) takže určitě dokoukej, je super že tě chytil :)
    díky moc za tipy na filmy, tak mě některé zmíněné zaujaly, ta aspoň vím že na ně mám kouknout :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sedmilhářky miluju, ty jsou vážně super :) a o obou filmech jsem slyšela a už se na ně chystám :)

    OdpovedaťOdstrániť