SOCIAL MEDIA

new masks

14. septembra 2018
Ahojte!
Dnes som si pre vás spravila také menšie "beauty okienko", v ktorom vám spomeniem presne tri produkty od značky Dermacol. Sú to novinky, ktoré ma hneď zaujali aj vďaka tomu, že podobné výrobky som ešte nemala. Pustime sa teda do toho.

Ako prvý výrobok, ktorý som vyskúšala z tejto trojice bola Sleeping Beauty Mask. Táto maska je veľmi zaujímavá a ako som spomínala vyššie, ešte som niečo podobné nemala. Produktom perfektne zakončíte celý deň, postará sa o pleť počas spánku, spomalí predčasné starnutie a podporí metabolizmus buniek.
Ako to teda funguje? 
Veľmi jednoducho. Masku si aplikujete na vyčistenú tvár predtým, ako si pôjdete ľahnúť a ráno, po prebudení si tvár opláchnete. Nemusíte sa báť, že by ste mali nejaký povlak celý čas na pleti. Masku aplikujte klasicky, ako krém na tvár. Stačí si ju rozotrieť a nechať pôsobiť.
Ráno, keď si tvár budete klasicky čistiť, si ju len zmyjete.
Masku môžete používať denne a nahradiť ňou aj nočný krém, čo je podľa mňa naozaj skvelé!
Produkt je vhodný na všetky typy pokožky. Ja mám pokožku suchú a ráno som sa zobudila s príjemne hladkou pokožkou. Okrem toho, vždy po umývaní pleti ráno som ju mala aj napriek nočnému krému veľmi vysušenú, čo je aj dôvod, prečo mi táto maska omnoho viac vyhovuje! :)
Konzistencia je trochu hustejšia a treba nádobku viac stlačiť, no nie je to žiaden problém. Z produktu stačí naozaj len malé množstvo.
Ďalšia maska je zas Morning Beauty Mask, ktorú som vyskúšala a bola som z nej takisto nadšená. Rannú masku som ešte nemala, a preto ma veľmi zaujímalo, ako bude táto fungovať. Mnohokrát ráno nemám čas na to, aby som si dávala masky, ktoré musia pôsobiť 10-20 minút. Práve to je dôvod, prečo táto ranná maska potrebuje na svoje pôsobenie len 5 minút, počas ktorých si môžete zaliať kávu, umyť zuby alebo urobiť hocičo iné.
Osviežujúca ranná maska vás za päť minút naštartuje do nového dňa, vyčistí vám pleť a pripraví ju na mejkap. Zbaví vás takisto aj prejavov únavy, a preto, ak ste sa nevyspali práve najlepšie, nemusíte sa spoliehať len na mejkap, ktorý neprekryje niekedy úplne všetko.

Ako maska funguje?
Masku si jednoducho nanesiete ráno, hneď po prebudení (pleť si nemusíte predtým nijako umývať vodou a ani vlhčiť, čo jej robí ešte jednoduchšie používanie) a nechajte pôsobiť päť minút. Potom už len opláchnite a môžete začať nanášať mejkap. Výhodou aj tejto masky je to, že ju môžete používať každý jeden deň bez toho, aby ste si museli spraviť nejakú pauzu.
Maska perfektne vyčistí aj tie najmenšie nečistoty, ktoré vám náhodou ostali po odličení pleti večer.
Konzistencia je o niečo menej tuhšia, ako pri nočnej maske. Jednoducho sa tak nanáša a príjemne sa aj dáva dolu.

Výhodou obidvoch masiek je najmä to, že nie sú príliš aromatické. Majú veľmi jemnú a príjemnú vôňu. Morning Beauty Mask má osviežujúcu vôňu pomarančov, ktorá vás skvelo prebudí a naštartuje do ďalšieho dňa.
Tretím výrobkom je sprchový gél Green Tea & Opuntia. Sprchové gély od Dermacolu sú moje obľúbené a viem, že nielen moje. Pýtala som sa viacerých mojich kamarátok, spolužiačok a známych, aké sprchové gély radi používajú a zistila som, že Dermacol gély vyhrali na plnej čiare. Medzi najčastejšími odpoveďami bolo najmä to, že sú veľké, a preto im vydržia omnoho dlhšie, že krásne voňajú, že v obchodoch je veľký výber zaujímavých vôní a neustále nejaké nové príbúdajú a posledná a najčastejšia odpoveď bola, že sú za skvelú cenu.
A ja môžem len súhlasiť. Sprchové gély vydržia aj mne vždy veľmi dlho, aj napriek tomu, že ich používam každý deň.
Novinkou, ktorú musím hneď milovníčkam sprchových gélov od Dermacolu ukázať, je vôňa zeleného čaju a opuncie. Ja osobne, keď niekde vidím niečo s vôňou zeleného čaju, ihneď to beriem. Milujem totižto zelený čaj a jeho svieža vôňa v kombinácií s opunciou sa perfektne dopĺňajú. Úprimne, asi som ešte nemala sprchový gél alebo nejaký kozmetický výrobok, kde by bolo tak silne a krásne cítiť zelený čaj.
Tento sprchový gél je veľmi jemný k pokožke, čistí ju a navracia jej sviežosť a energiu. Vôňa zeleného čaju zas uvoľňuje nahromadený stres, čo sa teraz perfektne hodí, keďže začala škola a ľudia sú vo väčšom strese ako počas leta.
Ak teda hľadáte sprchový gél, ktorý vás po celom dni perfektne zbaví stresu, mali by ste staviť na tento!

12 komentárov :

  1. wau, tie vyzerajú perfektne! Určite vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. už som ich videla aj u iných blogeriek a vyzerajú naozaj skvele! ♥.

    THE WORLD BY KEJMY | @LADY_KEJMY.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta noční maska je super, a perfektní je, že se neotírá do polštáře, pleť po ní není vůbec vysušená.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tie masky vyzerajú úžasne! A sprcháč musím ísť oňuchať, zelený čaj milujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hrozně moc mě zaujaly obaly! :) Škoda že mi Dermacol značka nevyhovuje.

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Výrobky sú naozaj skvelé, je škoda, že ti značka nevyhovuje :/

      Odstrániť
  6. Už jsem o těchto nových maskách někde četla, lákají mě :-) aspoň jednu bych vyzkoušet chtěla.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zatiaľ som mala ranné masky od Havlíkovej prírodnej apotéky. Tá čistiaca sa mi páčila, tá Královská mi príde slabá. Každopádne nápad je to super a mám radosť, že konečne aj Dermacol prišiel s takýmto produktom. Zaujala ma tá nočná maska.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť