SOCIAL MEDIA

blonde hair

16. septembra 2018
Možno ste si všimli a možno nie, no rozhodla som sa prefarbiť na blond. Chcela som nejakú zmenu, a preto som vyskúšala. Viac spokojná nemôžem ani byť! Moja prirodzená farba bola veľmi tmavá, a preto zmena na blond sa musela urobiť na dvakrát. Najprv som mala blond trochu tmavšiu a neskôr o niekoľko odtieňov bledú, akú som chcela. Na to, aby som mala farbu aj o niekoľko týždňov peknú, nevymytú, a aby mali vlasy dostatok výživy, je veľmi dôležité vybrať správnu starostlivosť o vlasy. 

Doma mám niekoľko rôznych masiek na vlasy, ktoré sú vhodné na hydratáciu, proti zničeným vlasom a podobne. Úprimne musím povedať, že vlasy mám v úplne skvelej kvalite aj keď musela ísť moja tmavá farba dole trochu silnejšími prípravkami. Na celý tento proces som však chodila do profesionálneho kaderníctva, kde sa mi o vlasy naozaj perfektne postarali. 

Okrem všetkých prípravkov ako sú šampóny, kondicionéry, oleje do vlasov, masky či špeciálne výrobky na ochranu vlasov proti horúcemu vzduchu, som si však musela zaobstarať jeden šampón, ktorý vytiahne ešte niektoré žltšie pramene a farba bude pekná blond. 
Jeden takýto šampón som si v kaderníctve hneď aj kúpila. Šampón je značky Schwarzkopf, keďže aj do kaderníctva Schwarzkopf chodím, krásne vonia a je modrý. Doma som ho používala a bol naozaj skvelý, vytiahol aj jemne žltšie pramienky. Jediná menšia nevýhoda bola taká, že som musela čakať päť minút, aby šampón pôsobil. 
Chcela som však vyskúšať ešte jeden, ktorý mi kaderníčka takisto poradila. Druhý šampón bol takisto od značky Schwarzkopf - Blonde Me. V kaderníctve ho práve v ten deň, keď som tam bola nemali, a preto som si povedala, že ho nájdem na internete a objednám si ho. Našla som ho za skvelú cenu na e-shope ElNino.sk
schwarzkopf
Nebudeme si klamať, šampón je naozaj drahý. Videla som ho na viacerých internetových obchodoch, kde sa jeho cena šplhala až na 25 euro. Preto ma veľmi príjemne prekvapila cenovka, ktorú som našla na ElNino. 
Cena však zodpovedá kvalite a najmä veľkosti šampónu. Tento šampón má liter, čo je naozaj obrovské množstvo, keď si predstavím, že ja si väčšinou kupujem 250 - 300 ml šampóny. 
schwarzkopf
Šampón, ktorý mám ja je pre "Cool blondes", čiže studené odtiene blond, ku ktorej sa ja pomaly snažím dopracovať. V ponuke však nájdete aj "Warm blondes". Okrem toho si môžete vybrať aj objem šampónu. Ja mám teda litrovku, ale na e-shope nájdete aj klasické 250 ml balenie.
Narozdiel od prvého šampónu tento nie je modrý, ale fialový a na hlave nemusí byť päť minút, ale iba jednu. 
Začnem hneď obalom, ktorý ma hneď upútal. Je to taký minimalistický a elegantný dizajn, čo dokáže ľudí tak príjemne presvedčiť o jeho kúpe. Druhou vecou je aj to, že má širšie hrdlo, takže sa s ním pracuje veľmi dobre. Nemusíte fľašu nijako stláčať ani nič podobné. Myslím si, že by sa s takouto obrovskou nádobou len ťažko pracovalo, ak by som ju musela v predklone, pri umývaní vlasov, neustále stláčať :D. 
Farba šampónu je fialová a konzistencia je úplne rovnaká, ako pri klasických šampónoch. Produkt sa veľmi jednoducho používa, rovnako ako klasické šampóny, len s výnimkou, že keď si ho aplikujete na vlasy, počkáte minútu a až potom ho zmyjete. 
Šampón nádherne vonia. Pre mňa je to úplne rovnaká vôňa, akú som mala vždy, keď som vyšla z kaderníctva. 

Ak sa teda farbíte na blond a máte nejaké tie problémy so žltými prameňmi, stavte na tento šampón a problém je vyriešený! :) 

9 komentárov :

  1. Love your hair style The colour is so beautiful I should get this shampoo as I recently had my highlights done. Thanks for the review babe xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2018/09/photographing-at-nobby-beach.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nová barva se mi moc líbí, strašně moc ti sedí a sluší :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc moc moc ti to sluší! :) Jsem také tmavovlasá a stále uvažuji o tom, že se přebarvím na blond :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Ja som takisto dlho uvažovala, ale nakoniec si hovorím, nemám čo stratiť. Keď sa mi to nebude páčiť, blond ide vždy omnoho jednoduchšie prefarbiť späť na tmavú ako naopak :D

      Odstrániť
  4. Tahle řada Blond me je úplně dokonalá pro světlé vlasy. Kdysi jsem měla i masku a byla jsem velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť