SOCIAL MEDIA

GOODBYE SUMMER

11. septembra 2018
Niekedy koncom apríla, začiatkom mája som rozmýšľala, čo budem robiť v lete. Celý školský rok bol bláznivý, utekal ako voda a ja som sa nestíhala čudovať, čo všetko sa okolo mňa deje. Každý deň bol nabitý, mala som plno učenia, roboty a nejako som stíhala popritom aj spoločenský život. Aj napriek tomu, že toho bolo trochu viac, nejako som si to užívala a páčilo sa mi, že každý deň priniesol so sebou niečo nové. Keď mi však myšlienky zablúdili k teplému a slnečnému obdobiu s názvom leto, trochu som mala obavy. Nemala som totižto okrem dovolenky pri mori na začiatku júla naplánované nič a bála som sa, že ho len tak "premárnim". Ani na plánovanie som totižto nemala čas, keďže som maturovala, učila som sa a popritom som ešte pracovala.
Práve preto, keď som koncom mája zmaturovala, ostali mi viac ako tri mesiace úplne voľné. Samozrejme, nie úplne voľné, mala som aj prácu, no nemala som nič také naplánované. A práve to bol dôvod, prečo som sa trochu bála, čo vlastne budem robiť.
Aj napriek jednej veci, ktorá ma dosť zložila, na začiatku roka, som považovala prvé mesiace roka na perfektné. Keď tak nad tým uvažujem, takto naplno som nežila už dávno. A moje tohtoročné leto? Aj napriek obavám bolo jedno z najlepších, ktoré som mala :) Hneď vám poviem aj prečo.
  • Začiatok prázdnin, ktoré mi začali koncom, nemohol byť lepší. Spolu s mojou kamarátkou sme si spravili menší výlet do Bratislavy. Išli sme na menšie nákupy, trochu si posedieť na kávu a celkovo sa dobre porozprávať. Tento deň odštartoval tak nejak celé moje prázdniny. 
  • Začiatkom júna sme si spolu s mojimi babami dali "meeting" u jednej z nich. Kúpali sme sa, jedli sme, zabávali sme sa a robili si účesy. Celý deň bol naozaj perfektný a ja som bola nadšená. Aj napriek tomu, že som nemala žiaden plán, mi leto začalo celkom pekne vychádzať. 
  • Pre mňa sú významné aj také "obyčajné dni", kedy som doma spolu s mojou rodinou a spravíme si nejaký "filmový večer". Týchto večerov bolo počas celého leta naozaj veľa, najčastejšie v zostave ja a moja mamča. Spolu sme si pozreli naozaj perfektné filmy ako napríklad Game Night, To All The Boys I've Loved Before, Ocean's 8 a mnoho ďalších.
  • Počas leta som mala čas aj na nejaké tie seriály. Dopozerala som The Originals, s ktorými som sa so slzami rozlúčila, takisto som konečne dopozerala aj seriál Bones, ktorý som pravidelne sledovala a aj napriek tomu, že skončil pred približne rokom, som sa k posledným častiam dostala len teraz. Medzi novšie seriály, ktoré som začala pozerať patrí napríklad seriál Mistresses, Big Little Lies a The Fosters. Takisto som stihla pozrieť novú sériu The Bold Type, Younger a Supergirl. 
  • Nikdy nezabudnem ani na skorý ranný beh s mojou sestrou. Keď myslím skorý, tak naozaj skorý. Vybehli sme už o 4 ráno :D
  • Takisto nezabudnem ani na tri bláznivé dni, počas ktorých u mňa bola moja soulmate. Vždy, keď sa stretneme spolu na káve alebo niekde v meste, nám nestačia tri-štyri hodiny na to, aby sme sa porozprávali. Vždy potrebujeme omnoho viac a teraz, ako sme mali tri dni, mali sme dostatok času. 
  • Počas leta som si dala záväzok, že pôjdem aspoň raz do mesta, stretnem sa s kamarátkami a pokecáme. Podarilo sa! Dokonca niekedy aj viackrát. 
  • Dostala som sa konečne aj do Parndorfu, kde som bola s ocinom a mojou soulmate. Nakúpili sme si krásne veci, dobre sme sa najedli a poriadne sme sa vyšťavili.
  • Veľmi krásny deň boli aj promócie mojej sesternice.
  • Samozrejme, nechýbala ani dovolenka pri mori. Článok plný fotiek môžete nájsť tu.
  • Vyskúšala som zmenu a prefarbila som sa na blond
  • Sledovala som zatmenie mesiaca a padajúce hviezdy
  • S rodinou som bola na krásnom predĺženom víkende v Tatrách
  • V polovici augusta som si pripomenula svoje školské časy a bola som pracovať na jednej akcií
  • Znovu som zavítala do Bratislavy, kde som išla navštíviť moju sestru v práci
  • Nesmiem zabudnúť ani na fotenie môjho kamaráta, kedy som sa stretla aj s mojou najlepšou kamarátkou a hneď som odfotila aj tú :D 
A mnoho ďalších krásnych dní, ktoré som prežila spolu s priateľmi, rodinou a ľuďmi, na ktorých mi záleží. Za toto leto môžem povedať len jedno veľké ĎAKUJEM, pretože bolo naozaj krásne a ja som si ho užila plnými dúškami :) 

10 komentárov :

  1. Super fotky, mala si krásne leto. :) A Big Little Lies je skvelá miniséria.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky, toto léto bylo super! Já už mám po maturitě a druhým rokem pracuji, ale i tak jsem si léto užila! Škoda, že těch volných dnů nebylo víc :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Presne tak, aj ja by som brala trochu viac voľných dní :D :)

      Odstrániť
  3. Krásně prožité léto. Obdivuji vstávání ve 4 hodiny ráno, to by se mi fakt nechtělo jít běhat. :-D
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. It's amazing that you had such a wonderful summer. Such a lovely look back!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Docela dost jsi toho stihla a zažila, ta barva ti sluší, ale je to změna hodně velká :) A s tím během tak brzo ráno jste blázni, to bych nedala :D

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělé fotky, léto jsem si taky moc užila :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť