SOCIAL MEDIA

autumn inspiration

30. septembra 2018
Dnes vám sem pridám len takýto oddychový článok v podobe krásnych jesenných fotiek. Neviem ako vy, ale ja jeseň zbožňujem. Síce je zima, sychravo a začína škola, no toto "temnejšie" obdobie má niečo do seba!
Všade naokolo sú krásne farebné listy.
Môžem konečne vrstviť oblečenie a nosiť moje obľúbené "veľké" šály.
Začína sa niečo nové.
A takisto je na jeseni niečo čarovné.
A najlepší pocit na svete? Keď si sadnete, za oknom prší, fučí a vy máte v ruke čaj a čítate dobrú knihu.


10 komentárov :

  1. To jsou krásné fotky! Jen tak si prohlížím pinterest a hledám podobné. :D Miluju podzim a přesně jak říkáš, něco čarovného opravdu je. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vybrala si nádherné fotky ♥ Úplně se díky nim na ten pravý podzim těším ještě víc :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten pocit v poslední větě mám taky ráda. Krásné fotky jsi vybrala. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ach ten podzim, naprosto ho miluju :) super inspirace, úplně mi navodila podzimní atmosféru :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám ráda takový ten hezký teplý podzim :) krásné fotky ♥
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zbožňuji podzim :-) mooc jsem se na něj těšila a konečně je tu.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Miluji takovou inspiraci, sama jsem psala podobný článek.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherný fotky, jak já ten podzim miluju, proto jsem musela zase probudit svůj blog k životu ♥

    OdpovedaťOdstrániť