SOCIAL MEDIA

beauty tip: dermacol

25. septembra 2018
Nedávno som vbehla po dlhšom čase do drogérie, pretože mi chýbali odličovacie tampóny a priznám sa, že som tam strávila asi hodinu prezeraním dekoratívnej kozmetiky. Samozrejme, ešte predtým, ako som vôbec išla po tie tampóny, som sa zastavila pri vitríne, v ktorej boli Dermacol výrobky. A tak som tam stála, skúšala nové veci a nakoniec aj s pár výrobkami odišla. A rovnako aj pred pár dňami tak odišla kamarátka so 16-hodinovými rúžmi, ktoré sú mojimi favoritmi a hneď som jej ich aj poradila. Do nude odtieňov sa okamžite zamilovala.
Dnes to však bude o iných výrobkoch od Dermacolu. Ak vás teda zaujímajú rúže či to, ako si spraviť to najkrajšie obočie, určite by ste mali čítať ďalej!
dermacol

Ako prvú vám spomeniem korektor a rozjasňovač pod obočie 2v1. Je to niečo ako ceruzka, ktorú môžete používať z oboch strán. Tento výrobok milujem. Už som ho raz skúšala a poviem vám, lepšie obočie som si nikdy nespravila. Odkedy som raz túto "ceruzku" vyskúšala, nikdy nie je dňa, kedy by som si ju do svojho mejkapu nezakomponovala.
dermacol

dermacol
Doma mám niekoľko takýchto rozjasňovačov pod obočie, no všetky sú väčšinou súčasťou nejakej paletky. S týmto perom/ceruzkou sa robí veľmi príjemne a jednoducho. Dostanete sa s ňou úplne všade a vaše obočie bude krásne vytvarované.
Výrobok sa skladá z dvoch krokov. Prvým krokom si oblasť pod obočím farebne neutralizujete a dokonale zjednotíte. Druhým krokom si zas miesto rozjasníte perleťou, vďaka čomu budete mať pod obočím lesk a opticky sa vám zväčší oko.
Keď sa líčim, mám vo zvyku dávať si pod obočie rozjasňovač, no odkedy mám túto ceruzku, nemusím, pretože máte všetko v nej.
dermacol
Obočie je jednou z najdôležitejších častí tváre. Mnohí ľudia si vaše obočie všimnú dokonca skôr ako oči, a preto je dôležité, mať ho vždy pekne upravené :)
eyebrow mascara
dermacol
Presunieme sa ďalej a zastavíme pri výrobku, ktorý mňa osobne veľmi zaujal. Pri obočí stále ostávame, pretože je to vodeodolná riasenka na obočie. Ja si na obočí dávam záležať veľmi. Vždy sa snažím, aby vyzeralo prirodzene, aby nebolo príliš dlhé, krátke alebo aby nebolo nejako príliš "hranaté". Jednoducho sa snažím, aby malo pekný tvar. Niekedy však nestačí iba "farba". V mnohých prípadoch je potrebné obočie nejako aj upraviť gélom, aby dobre držalo. Výhodou tejto riasenky je to, že obočie vám zvýrazní, dodá prirodzený vzhľad bez toho, aby sa vám obočie lepilo na seba a o pár sekúnd máte obočie presne také, aké ste vždy chceli. Prirodzené a pekne vytvarované. Tento výrobok je jednoducho ideálnym pomocníkom pre každodennú úpravu obočia.
Keď som výrobok skúšala, najprv som očakávala len menšiu pigmentáciu, ako to bolo doteraz s väčšinou výrobkov, ktoré som mala. Gély v tube na obočie som si často kupovala v nádeji, že budú pekne vypĺňať obočie, no pravda to nebola. Táto riasenka je však úžasná a ja som z nej úplne unesená! Mám tmavé obočie, takže tmavá farba (odtieň 03), mi perfektne sadla! V ponuke nájdete ešte ďalšie dva - 01, ktorý je bledý, 02 stredne tmavý a 03 tmavý. Určite si tak nájdete svojho obľúbenca.
dermacol eyebrow mascara
No a ako farba drží? Poviem vám, drží tak dobre, že pri odličovaní som musela nechať odličovacie mlieko na obočí chvíľku pôsobiť, takže sa nemusíte báť, ak by ste sa počas dňa dotkli obočia alebo náhodou si chytili tvár. Nič také ako rozmazanie sa nestane :)
dermacol
Ďalej sa presunieme z obočia na celú tvár. Výrobok Touch&Cover, rozjasňujúci korektor vo vyklikávacom pere, ma veľmi zaujal tiež. Takýto typ korektora som mala už veľmi dávno a bola som s ním veľmi spokojná. Ako som ho však minula, ďalší som si nekúpila, pretože som mala korektorov dostatok a tento kozmetický produkt moc často nepoužívam. Mnohokrát mi stačí len mejkap. Takýto korektor sa však vždy zíde, pretože nemusíte si ho dávať rukou na tvár alebo nejakým štetcom či aplikátorom. Stačí, ak si všetko nanesiete rovno týmto perom, v ktorom produkt aj je.
A ako na to? Zvrchu stačí kliknúť ako perom niekoľkokrát a produkt sa pomaly dostane na aplikátor z druhej strany. Stačí naozaj malé množstvo a zakryjete všetko, čo potrebujete.
dermacol
No a dostávame sa k mojej chuťovke. Tí, ktorí ma sledujú dlhšie vedia, že som maniakom na rúže a highlitery. Dnes to budú dva nové rúžne, do ktorých som sa okamžite zamilovala. Keďže v kozmetike rada experimentujem, je to presne niečo pre mňa. Dnešným výrobkom sú tekuté lesky na pery s holografickými čiastočkami, ktoré dokonalo odrážajú lesk. Vaše pery sú tak omnoho zaujímavejšie a krajšie, akoby ste mali len obyčajný rúž alebo lesk.
dermacol
Lesky sú krásne pigmentované čo znamená, že stačí naniesť jednu-dve vrstvy a pery vyzerajú perfektne.
Modrý odtieň 05, využijem určite pri nejakej večernej príležitosti alebo pri nejakej párty. Je to presne taký odtieň, pri ktorom si poviete: Wau! Prečo taký ešte doma nemám?
Druhý odtieň 03 využijem na klasické bežné nosenie. Je to taký oranžovo-červený tmavý odtieň, ktorý je dokonalý na jeseň. Jednoducho lepší odtieň na jeseň ani nenájdete.
Ak sa pýtate na výdrž, netestovala som ich na hodiny, ale skôr na to, ako dlho vydržia, keď pijete alebo jete. Výhodou je, že ich nemusíte aplikovať znova po každom pití, pretože sa nezotrú hneď a vyzerajú stále pekne. Po jedení som ich klasicky znova aplikovala :)
dermacol
Takže toto sú také novinky od Dermacolu u mňa, z ktorých som neskutočne nadšená a plánujem ich zaradiť do mojej kozmetickej rutiny.
A čo vy, aké sú vaše obľúbené kúsky od Dermacolu? :)

8 komentárov :

  1. Na ty rtěnky jsem včera koukala v rossmanoovi :) ale já bych to nenosila

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O holografických rúžoch počujem úplne prvýkrát. :D No aj napriek tomu, že vyzerajú naozaj zaujímavo, okrem matných rúžov by som nič iné asi nosiť nevedela. Na druhú stranu, odporúčané prípravky na obočie by som určite vyskúšala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tužku pod obočí už nějakou dobu hledám, ale pořád jsem nějak nevěděla, která bude ta pravá :D co se týká rtěnek ty jsou prostě nádherné, až budu mít zase cestu tak si nějakou rozhodně odnesou :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eyebrow mascara looks great!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeden odstín toho holografického lesku mám také, ale ještě jsem ho nezkoušela. Nemůžu mu přijít na chuť díky jeho nevšednímu odstínu :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie výrobky na obočie som si veľmi obľúbila, najmä tie fixačné špirály, tiež som bola prekvapená ako pekne držali na obočí :)
    Na lesky som sa ešte neodhodlala ich vyskúšať :D
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť