SOCIAL MEDIA

beauty tip: David Beckham

29. septembra 2017
Keď píšem rôzne recenzie, vždy sú to výrobky pre ženy alebo dievčatá, pretože väčšina mojich sledovateľov sú práve ženy. Napadlo ma však, že by nebolo od veci napísať vám niekedy aj recenziu napríklad na pánsku kozmetiku. Budete tak vedieť, čo kúpiť na nejaký sviatok otcovi, bratovi alebo priateľovi.

Dnes mám pre vás prvú recenziu na pánsky výrobok z obchodu ElNino.sk, ktorý som objednala ocinovi. Vybrala som tentokrát dezodorant, ktorý viem, že používa. Bola to novinka David Beckham, a tak som si povedala, prečo nie. Najradšej skúšam novinky, ktoré ešte nie sú tak vyskúšané od ostatných.

Samozrejme, ako ženu, ma zaujal najmä obal, ktorý je jednoduchý a pre muža úplne perfektný. Hneď potom ako otvorite dezodorant, jednoducho ho vysuniete a objaví sa vám priesvitná časť, ktorú si nanášate.

Dezodorant David Beckham Classic vonia naozaj perfektne. Presne takto si predstavujem každú mužskú vôňu. Síce vám ju presne neviem opísať, perfektne si pod touto vôňou môžete predstaviť sebavedomie, eleganciu a mužnosť. Myslím, že práve to by mali dobré vône spĺňať.

Dezodorant je za skvelú cenu, čo poteší určite úplne každého. Okrem toho môžete v tejto vôni nájsť aj klasickú vôňu, ktorá vyzerá takisto perfektne!


1 komentár :