SOCIAL MEDIA

helpful products

1. septembra 2017
Ahojte,
dnes mám pre vás 10 produktov, ktoré sa vám budú určite páčiť, najmä vďaka tomu, že dokážu perfektne vyživiť pokožku a postarať sa o ňu najlepšie. Všetky výrobky mi prišli od značky Dermacol, s ktorou som vždy spokojná :) Môžeme sa teda do toho pustiť!

Dnes je to desatoro výrobkov, ktoré vám pomôžu po festivale. Na festivaly síce nechodím, no produkty mi perfektne sadli aj vďaka tomu, že sú na suchú pokožku, ktorú mám a skoro neustále proti tomu bojujem.
Prvé dva produkty sú telové mlieko s trblietkami a sprchový gél s vôňou ružového grepu. Prvé sa vyjadrím k telovému mlieku. Existuje niečo lepšie, ako telové mlieko s trblietkami?! Ja si myslím, že nie. Vonia veľmi príjemne, tak "krémovo". Neviem k čomu by som to prirovnala. Samozrejme, nemusíte sa báť, že sa budete nejako príliš trblietať. Sú to jemné trblietky, ktoré vyzerajú na tele veľmi pekne a jemne. Telové mlieko skvelo vyživuje a hydratuje telo.
Sprchový gél s vôňou ružového grepu je perfektný na leto. Vonia veľmi sviežo a ja som prežila úplne iný zážitok s klasického sprchovania! Celá kúpeľňa voňala po grepe. Jeden z najlepších aké som mala :)
Vždy, keď si idem objednávať nejakú kozmetiku, hovorím si, že si musím objednať micelárnu vodu. Moja mamina sa mi neustále smeje, že si stále objednávam micelárne vody. Tentokrát však nemusím, pretože mi prišla takáto obria voda od Dermacolu! Bola som nadšená, pretože od tejto značky som ešte nikdy nemala žiadne odličovacie alebo podobné vody. Používala som ju celý týždeň, pretože som si ju okamžite zamilovala. Nemá nijakú prenikavú vôňu, obsahuje panthenol, ktorý sa postará o pleť a perfektne vyčistí každý jeden kúsok pleti. Dávam veľký "lajk" a určite kúpim hneď, ako ju domíňam.
Z celého balíka sa mi najviac páčil krém Aqua Beauty. Hydratuje pleť celých 24 hodín a pre tú moju to bol zázrak z nebies. Naozaj skvelo hydratuje. Používala som ho ráno aj večer a pleť bola okamžite iná, lepšia.

3D masky na tvár som vám už recenzovala trochu dávnejšie, nájdete ich na tomto linku. Dnes mi prišla ešte táto jedna. Je to jedna z tých najobľúbenejších, ktoré som vyskúšala. Vďaka tomu, že hydratuje, skvelo vyhovuje mojej pleti.
Druhou vecou na fotografií je osviežujúca hydratačná maska na oči, ktorá je naozaj veľmi osviežujúca. Vyskúšala ju aj moja mamina, ktorá si len pochvaľovala. Myslím, že skvelá bude aj proti opuchnutým očiam počas skorého rána, keď budem vstávať do školy.

To, čo ma potešilo bol aj krém. Najprv ten ružový obal. Proste kozmetické značky jednoducho vedia, ako na svojich zákazníkov! Krém je skvelý nielen na ruky, ale aj na okolie nechtov. Ruky mám tiež suché (hej, asi som celá suchá :D) a skvelo mi krém pomohol. Takisto mi vyživil aj suchšie časti pri nechtoch.
Tak isto ako pri micelárnych vodách, tak aj pri čistiacich géloch - NIKDY ich nie je dosť. Ja mám doma niekoľko kusov, ktoré neustále striedam a úprimne, tento nový je naozaj perfektný! Tvár úplne vyčistil a cítila som sa ako znovuzrodená. Čistiaci olej obsahuje aj austrálsky čajovník.
Nesmiem však zabudnúť ani na SOS Lips balzam na pery, ktorý skvelo hydratuje pery a zachráni ich pred úplným vysušením. A takisto má balzam aj krásny obal! :)
Tak čo, ktorý výrobok vás nadchol a páčil sa vám? :)

12 komentárov :

  1. Stále v drogérii pozerám po tých sprchovacích géloch, no vždy ma presvedčí klasika, ktorú používam. A veľmi ma zaujalo to telové mlieko s trblietkami, môže to vyzerať veľmi pekne. A samozrejme tie nalepky pod oci, cosi podobne som pouzivala od baley hlavne pri dlhych letoch, kedy som si vedela super oddychnut a dat regeneraciu aj svojim ociam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím sa priznať, že sprcháče od Dermacolu som mala asi tak dva-tri, ale tento ma z nich prekvapil asi najviac! Určite vyskúšaj :) A tie masky sú perfektné, presne ako hovoríš, skvelý oddych pre oči :)

      Odstrániť
  2. tie dermacolovské sprcháče už konečne musím vyskúšať :D všade ich vidím a hovorím si wow, to musí byť super! a potom to nechám tak... musím to napraviť :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú naozaj perfektné a majú aj dobrý uzáver :) Určite vyskúšaj :)

      Odstrániť
  3. Sprchové gely od Dermacolu miluji! Ten s vůní grepu musím očichat :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ho niekde nájdi a ovoňaj, krásne vonia! :)

      Odstrániť
  4. mám rada značku dermacol a všetky výrobky vyzerajú úžasne, aj keď som nemala možnosť ich ešte vyskúšať! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já zbožňuju ty sprcháče od Dermacolu, voní tak úžasně :)

    Lady Lenna

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sprchový gél od Dermacolu mám. Je s vôňou melónu a vonia fakt sladko! :) Niekedy by to človek aj zjedol :D

    Wear the Confidence

    OdpovedaťOdstrániť