SOCIAL MEDIA

instadiary

27. septembra 2017
Ani sama tomu neverím, ako dlho tu už tento typ článku nebol. A pritom ho mám tak rada! Je to taký uvoľnený článok a je zväčša zložený z fotografií, no aj tak sem prihodím pár slov :)
Poznáte ten pocit, keď si pozriete nejaký film a ovplyvní vás? Ale naozaj veľmi a to až tak, že nad ním rozmýšľate niekoľko dní. Ja som si pár takých filmov pozrela a musím povedať, že niektoré dokonca zmenili aj môj pohľad na svet.

Nebudem teraz hovoriť, že filmy sú perfektný náučný materiál (hlavne nie tie hollywoodske komédie čo niekedy nemajú ani pointu :D), ale niekedy je v nich ukryté viac, ako si môžete myslieť. Niekedy nám dodajú do života svetlo, ktoré potrebujeme. Také jemné nakopnutie, aby sme sa posunuli vpred.
Veľkú časť môjho života tvoria aj moji perfektní priatelia a rodina. Síce na tejto fotke môžete vidieť len moju sestru a najlepšiu kamarátku Lolu, je ich omnoho viac. Milujem každú strávenú minútu s nimi :) 
A čo vy? :) Aký máte september? :) 

15 komentárov :

  1. Super fotky :-) mě září nějak proklouzlo mezi prsty. jak rychle se objevilo, tak rychle zmizelo :-) ještěže si ještě teď užijeme pár dní sluníčko než začne zima, bude aspoň trošku veseleji.
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  2. What a nice pictures

    http://thedaydreamings.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fotograficke clanky typu instadiary nebo photo diary mam nejradeji, nejak mi toho fotka rekne vic, nez cely clanek :) a u tebe vidim, ze sis uzivala :) a ta sklenicka na prvni trojici je super, jak je jakoby dvojita, mame tu jednu kavarnu, kde to taky maji, tak jsem puvodne myslela, jestli nejsi odsud :-D no ale pak jsem si vsimla, ze pises slovensky... vtip :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky :) Září šíleně rychle uteklo a ta káva vypadá výborně! :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné fotky! :) Já to mám s filmy podobně, naprosto miluju jejich schopnost vyprávět jakýkoli příběh, a to naprosto originálním způsobem! ♥ A moje září bylo docela akční, i když školní rok teprve začal. Ale na nic si nestěžuji a těším se na všechno, co mě teprve čeká. :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkné fotky :) občas si takhle prohlížím svůj Instagram a říkám si, kolik hezkých věcí mi některé měsíce přinesly :)

    LADY LENNA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všechny fotky jsou krásné :) Doufám, že napíšeš článek o filmech :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásne fotky :) tiež sa mi často stáva, že ma film alebo skôr kniha nejako ovplyvní alebo posunie určitým smerom ;) a to na nich milujem!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Miluju ty fotky s ntbkem, filmem a peřinami, působí to mega útulně :D! S těmi filmy se mi to stává normálně :)

    thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. You have a lovely instagram... thanks for sharing it.
    Happy sunday...
    Xoxo from Portugal

    marisascloset.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť