SOCIAL MEDIA

winter coats

21. septembra 2017
To, čo potrebujem každú zimnú sezónu nové sú kabáty. Ja ani neviem prečo. Stále hovorím, že ich nemám dosť, potrebujem nejaké nové a pritom si každý rok kúpim minimálne jeden. Pomaly už strácam aj prehľad, čo doma mám. Každú sezónu však prichádzajú ďalšie a ďalšie novinky, ktoré jednoducho musím mať doma, pretože sa mi skvelo hodia do celého šatníka. A preto som si povedala, že vám dnes sem hodím pár kabátov, ktoré mi udreli do očí a jeden alebo dva z nich určite pôjdu do košíka :)


Prvý kabátik sa mi veľmi páčil, lebo je veľmi ženský a jemný. Druhý je zas zaujímavý vďaka jeho farebnému prevedeniu a tretí je klasický, ktorý by nemal chýbať v žiadnom šatníku! 

Zamotali sa mi tu aj dve krásne bundičky, ktoré sa mi jednoducho tak zapáčili, že som si hovorila, že vám ich sem dám. Takýto typ búnd, že sa dajú v páse zatiahnuť, sa mi páči najviac, pretože robia peknú postavu :) 
A čo vy, páčia sa vám takéto kúsky? :) Aké máte vy must-have vecičky, ktoré si jednoducho musíte kúpiť na jeseň alebo zimu?

7 komentárov :

  1. Parky jsou láska :) venku už je taková zima, že svojí lehčí asi už vytáhnu ze skříně.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ho už aj vytiahla! :D V svetri alebo nejakej koženke mi bola už zima :D

      Odstrániť
  2. Všechny kabátky a bundičky se mi moc líbí! ♥ Já kabátky miluju, ale po vytřízení šatníku mi zůstaly jen dva, tak doufám, že si nějaký nový pořídím :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Určite si nejaký nájdeš, v obchodoch a na e-shopoch majú fakt krásnu ponuku :)

      Odstrániť
  3. Mně se líbí parky, bohužel mi ale zatím žádná nesedla.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já mám v šatníku jenom jeden kabát a nutně potřebuju další :). Ten první, i ten třetí jsou skvělý! A ty bundy jsou taky skvělé!
    michelle-and-her-world.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť