SOCIAL MEDIA

remember me?

15. marca 2017
Vždy sa neskutočne smejem na tom, ako je niekto sebecký a myslí len na seba, keď príde do tuhého. Určite aj vy poznáte mnohých ľudí, ktorí sa vám za celý rok neozvú, nespomenú si možno ani na vaše meniny (na narodeniny vám pošlú krátku správu: "Všetko najlepšie" a aj to len kvôli tomu, že im to pripomenul facebook), no určite vám napíšu, keď niečo potrebujú alebo máte niečo, čo by chceli získať. Zisťujú si informácie, pýtajú sa a vy im zas a znova, len z dobrej vôle odpíšete, pretože to by ste neboli vy, keby ste neboli dobrí a vaše svedomie vám nekázalo: "Kašli na to, odpíš, odpovedz a nechaj to plávať."
Už v minulom článku som nahryzla tému o zbytočných "zľavách", ktoré dávame nesprávnym ľuďom. Úprimne povedané, patrím k ľuďom, ktorí sa snažia byť spravodliví, len tak ma niečo nerozhádže a nerada sa s niekým hádžem. Som tvrdohlavá, za svojím si idem naozaj aj cez mŕtvoly, no snažím sa byť vždy objektívna a skôr pokojná. Preto všetci v okolí veľmi dobre vedia, že keď sa ja nahnevám a kričím či hádam sa, je to už fakt niečo vážne. Práve kvôli mojej povahe si môžete sami domyslieť, že sa vždy snažím aj pomôcť komu sa dá. Nie som ten typ človeka, od ktorého by ste sa nedočkali pomoci a radšej by zdupkal či neodpísal na nejakej sociálnej sieti.
A práve kvôli mojej povahe sa mnohokrát stal tento scenár. Vždy som sa snažila pomôcť a načo? Načo to bolo dobré? Bolo to fakt iba zbytočné a cítila som sa zle. Najzábavnejšie na tom je to, že človek, ktorý by sa mal cítiť zle, čiže ten, ktorý si na vás počas celej tej doby nespomenie si to ani len nepripustí a necíti sa vôbec zle. Za to vy áno.
Tu som dospela k jednoduchému záveru. Jasné, vždy treba pomôcť, no musíte vedieť dokázať odhadnúť situáciu, v ktorej sa nachádzate. Chce vás niekto len využiť pre svoje dobro, alebo fakt potrebuje radu, ktorú získa len od vás a vždy sa môžete na toho človeka obrátiť aj vy?









20 komentárov :

  1. Great dress and bag:) nice look:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Very Nice dress and I adore the handbag!
    ❤️❤️❤️
    Have a lovely week beauty! xxx
    www.travelera.es

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super!!! Cool casual outfit! Red lipstik is good looking on you!

    FashionnPasion

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Really nice look, and i like so much your hair xoxo

    https://theninebyivana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nice dress. I m following you now it s your turn 😊
    deriasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ako sa vraví: Pre dobrotu na žebrotu. Väčšinou ten dobrý človek, čo sa snaží všetkým pomáhať nakoniec z toho vyjde ako ten hlupák. Ako vravíš, treba pomáhať, ale len tomu kto si to zaslúži, kto ocení našu námahu a snahu.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak tie šaty sú viac než mega krásne! ♥ fakt skvelýý výber :) a ja som už stretla aj stretávam veľa takých ľudí, ono je to naozaj na nič, ale asi sa s tým nedá nič robiť, len sa rozhodnúť, či nam zato ten človek stojí alebo nie. :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Šaty jsou moc pěkné a jednoduché, takové kousky mám ráda. Kabelka se mi moc nelíbí.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja si nedokazem spomenut na narodeniny mojich blizkych (surodenci a tak)...pretoze na to stale zabudnem, ale neznamena to, ze by mi na nich nezalezalo. Len si jednoducho taketo veci nikdy nepamatam (popripade nemam tusenie, kolkeho je) a ak mi to pripomenie facebook je to skvele. Taktiez casto nepisem ludom na ktorych mi zalezi len tak, pretoze je doba rychla a casto nemam na nic cas. Takze si o mne mozno mnohi ludia myslia to co ty o inych... Neviem, ja to beriem asi vsetko inak, ked mam toho viac ( co je dost casto), nikomu sa neozyvam, zijem si svoj svet v ktorom je len par blizkych ludi a ked niekto potrebuje pomoc, preco nepomoct. To ze sa niekto neozyva stale, nemusi znamenat, ze ak by si ty potrebovala pomoc, tak by sa na teba vykaslal.... Samozrejme uz je ina vec, ak to niekedy spravil a chce pomoc opat. Ale inak....?? Ja som asi z inej planety...hm :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  11. I don't have my birthday on facebook and people always forget haha. You look stunning, I wish I had the legs for a dress like that!

    Rosy | Sparkles of Light Blog
    My Instagram | Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Cool dress)
    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!
    http://www.milashe4ka9596.ru/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. v jednoduchosti je krása! jsem uplne za!

    budu ráda za návštěvu mého nového blogu :) http://nakupujsemnou.cz

    OdpovedaťOdstrániť