SOCIAL MEDIA

ready for summer

28. marca 2017
Možno je to trochu skoro, ale s tým teplým počasím pomaly cítim, že prichádza aj leto a ja si jednoducho neodpustím to, že potrebujem niečo nové do šatníka. Nový vietor do šatníka mi prinesú najmä tie najlepšie kúsky, ktoré mám už vybraté fakt dlho, ale stále nebol priestor kúpiť si ich. Práve preto sa aj týmto článkom zaväzujem k tomu, že si ich do tohto leta jednoducho musím kúpiť!
Poznáte aj vy ten pocit, keď vidíte nejaké oblečenie na nejakých módnych magazínoch alebo jednoducho v nejakom módnom časopise a hovoríte si: "Á, tento kúsok si musím kúpiť a musím ho mať doma, aby som spravila ten perfektný outfit!" Najprv ten módny kúsok neviete nájsť v štýle alebo farbe, v ktorej ho chcete a neskôr, keď ho konečne nájdete si poviete, že ho kúpite potom.
Môj prípad bol klobúk. Kým som konečne našla ten, ktorý som chcela, naozaj ubehla dlhá doba. Našla som ho, no kým som ho kúpila už bol v obchode posledný kus a naozaj som ho kúpila len tak-tak.
Koniec však mojím výlevom a pustime sa do toho! Presne tieto kúsky potrebujem do šatníka na to, aby som mala ten najlepší letný outfit, ktorý budem nosiť skoro stále. A sľubujem, že si to naozaj kúpim a bude to naozaj skoro!

Klobúk
Keď už sme pri tom klobúku, ešte jeden by sa mi určite domov zišiel. Je to aj najmä kvôli tomu, že som si kúpila béžový, takže by bol určite vhodný aj taký v klasickej, čiernej farbe alebo bordovej červenej. Pár kúskov som si hneď aj našla, takže sa už len rozhodnem, ktorý z nich si vyberiem. Alebo ešte lepšie, vezmem hneď oba! 
Body
Síce to nie je až také letné oblečenie alebo letný kúsok, no dalo by sa to zaň považovať. V lete nosím rada topy, ktoré niečo jemne prezrádzajú, a preto je to skvelým kúskom pod nejaké tielko. Ešte lepšie je však to, keď môžete mať tento kúsok namiesto nejakého topu. Doma mám dvoje body, v ktorých sa cítim vždy žensky a skvelo, práve preto nejaké čipkované, pôvabné a ženské sa u mňa skvelo využije! :) 
Cropp tops
  Vysoké šortky v kombinácií s krátkym topom sú u mňa jednou z kombinácií, ktorá v lete nesmie chýbať. Minulé leto ste mohli na blogu nájsť niekoľko outfitov, ktoré som vytvorila. Tento rok ich bude - dúfam - naozaj veľmi veľa. Práve preto budem určite potrebovať hneď niekoľko cropp topov, s ktorými budem môcť tieto outfity vyčarovať. 

13 komentárov :

  1. I'm with you- definitely ready for warmer weather!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Body, overaly, onesies, jakkoliv to chceme nazývat, jsou moje letní must-haves. Musím si na léto nějaké pořídit - jsou pohodlné a vypadají skvěle. Super článek. :)

    By Chanel

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám zase opačný problém, mám klobouk černý s bordó podšívkou a přijde mi, že se na léto nehodí. Proto bych si ráda sehnala právě béžový :D Cropp topy nenosím, nerada ukazuji břicho :D

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Beautiful selection:)
    Have a good day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. bodyčka sú super :) klobúk som si kúpila na minulú jeseň,ale nemala som ho na sebe ani raz :D
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já body moc nemusím, nebavilo by mě to sundávat:D ale moc se mi líbí ty, které jsi vybrala:) Jinak ty klobouky jsou úžasné.:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  7. So interesting variations) Thanks for sharing!
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpovedaťOdstrániť
  8. fajn tipy snáď sa ti podarí tých croptovo viac :)

    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ach ľúbezné klobúky! tak sa teším že už je vonku presne počasie na to aby som ich zase mohla nosiť :D
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť