SOCIAL MEDIA

black sneakers

4. marca 2017
dress - SheIn     bag - Yoshop    sneakers - Krasavica.sk
"Maybe you just have to live for the small things, like being called pretty or someone picking up the pen you dropped or laughting so hard that your stomach hurts. Maybe that´s all that really matters at the end of the day."
 
Tento citát ma sprevádza už niekoľko rokov životom. Milujem tú chvíľku, keď nájdem ten správny citát, prečítam si ho a zistím, že mi do života úplne sedí. Ako napríklad tento. Niekedy sú dni, kedy som úplne demotivovaná, cítim sa zle a nič mi nevychádza. Tých dní je však omnoho menej ako tých dobrých. A v tých dobrých zisťujem vždy, že tie malé veci, ktoré sa mi dejú v živote sú tie najlepšie a najkrajšie.
Na začiatku dňa mám menší rituál. Poviem si vždy minimálne tri dobré veci, ktoré ma čakajú  v ten deň a na ktoré sa teším. Večer, keď si ľahnem do postele si zas zrekapitulujem celý deň a poviem si znova minimálne tri veci, ktoré sa stali. Niekedy sú to tie veci, ktoré som si povedala ráno, no niekedy sú to ešte menšie maličkosti alebo iné veci, na ktoré som ani len nečakala. Mám motivačný diár, kde si každý deň píšem, za čo som vďačná. Mám škatuľku, do ktorej si hádžem už tretí rok papieriky, za čo som vďačná, čo ma potešilo. Každý rok mám plnú krabičku papierikov, ktoré si ukladám (je ich fakt strašne veľa!) a môžem spomínať. Keď si čítam tieto papieriky alebo diár, zisťujem, že ma tešia vždy najmä tie malé veci, ktoré sa stali ako napríklad, stretnutie s kamarátkami, dobrá čokoláda, napísala som nejaký článok, ktorý sa ľuďom páčil alebo som dostala od vás pekné komentáre. Všetky tieto maličkosti tvoria puzzle môjho života :)








 

18 komentárov :

  1. Moc krásný jednoduchý outfit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný outfit, mám ráda šaty a tenisky dohoromady a těším se, jak vytáhnu šaty já :) Líbí se mi, že prokládáš článek dobrými, smysluplnými myšlenkami. Máme podobný ranní rituál, vždy je mi to něm líp:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krááásné :) Sluší ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Your dress is cool and cute and your legs are so gorgeous and sexy!! Enjoyed so much ;)

    All Things Bright and Lovely

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Thanks a lot :D

    you look great :D love your bag :D

    NEW FASHION POST | How To Use Colored Looks: Tips, Inspo, Shopping Guide.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je skvělé, že se dokážeš takhle motivovat a opravdu ti to vydrží! Já si vždycky o víkendu sednu k Pinterestu, Tumblr nebo Weheartit a hledám nějaké citáty, které by mě zase trošku více povzbudily a dodaly sílu na další týden! Taky takový malý rituál :) Jinak šaty jsou naprosto skvělé a úplně mi k tobě sedí! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne si outfit zladila, zbožňujem takýto štýl :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Strašne super článok. Fakt, taký slniečkový a taký.. ide z neho strašne odbrá energia. Ten citát mám uložený, strašne sa mi páčil ked som ho prvýkrát videla. Tiež sa snažím si všetky takéto drobnosti zapisovať do diára, ale ešte to nemám ako rutinu, ale zlepšujem sa :D tie papieriky zneju super a musí to vyzerať super mať ich toľko, wau. Suepr outfit (ok, toto je naozaj produktívny komentár, ktorý obsahuje samé super super :D), ešte aj ten vyzerá tak optimisticko, slniečkovo ..a ch samá dobrá energia! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. S citátmi to mám aj ja tak, zhodou náhod je tento tiež jeden z mojich obľúbených :) A super outfit ♥

    Now She Flares

    OdpovedaťOdstrániť
  10. I have the same dress, love it dear!

    http://notforordinary.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty papírky jsou skvělý nápad, připomíná mi to Pravou blondýnku dvě, kdy měli luskací pohár, kam vhazovali papírky, když někdo udělal něco dobře.:) Boty jsou pěkný, podobný typ mám a na obdobné šaty mám sama zálusk.:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť