SOCIAL MEDIA

Braun Silk Épil 1

17. marca 2017
Ahojte!
Dnes mám pripravený článok najmä pre dievčatá, ktoré preferujú epilátor alebo ešte nijaký zatiaľ nemajú a uvažujú nad jeho kúpou. Ja som totižto patrila doteraz tiež do skupiny dievčat, ktoré doma ešte nemali ani jeden a vždy stavili na žiletku. Tá však v niektorých prípadoch nie je práve najlepšia a v lete ju musím vyťahovať každé tri-štyri dni, aby boli nohy či podpazušie perfektné a nič nikde nebolo vidno.Iné problémy so žiletkou sú napríklad aj tie, že po troch dňoch od oholenia sú často chĺpky maličké a žiletka ich nezachytí správne. Práve preto som si vybrala epilátor na Notino.sk, ktorý splnil moje očakávania do poslednej bodky.


Čo si budeme hovoriť. Na svete asi neexistuje žena, ktorej nevadia chĺpky a nechcela by mať od nich pokoj aspoň na niekoľko týždňov. Niektoré ženy na to idú (pre mňa) drastický spôsobom a rozhodnú sa pre rôzne epilácie. Nehovorím, že to nie je dobré, len to, že ja by som nemala toľko odvahy, pretože prah bolesti mám veľmi nízky a bolí ma skoro všetko :D V lete, keď najradšej nosím šortky a krátke rukávy je bezchybné oholenie pre mňa veľmi dôležité. Doteraz som vždy používala žiletku, no už po pár dňoch som ju musela vytasiť znova a celý postup opakovať. Preto som sa rozhodla, že vyskúšam epilátor. Od kamarátok, rodiny alebo aj z recenzií na internete som počula to, že to strašne bolí, je to neznesiteľné a neviem čo všetko. Aj tak som si však povedala, že to za to stojí. Síce to bolí, no efekt to má a chĺpky nerastú aj niekoľko týždňov. Dokonca sa stáva, že na niektorých miestach chĺpky už ani nenarastú. To ma presvedčilo a povedala som si, že to chcem určite vyskúšať.
Hľadala som po internete tie najlepšie epilátory, za rozumnú cenu. Našla som epilátor značky Braun Silk Épil 1, ktorý patril medzi TOP epilátory a bol za skvelú cenu. Práve preto som ho objednala a tešila sa, keď mi prišiel. Nebudem vám klamať. Prvé holenie bolelo neskutočne a to som si holila iba nohy! Čítala som však, že po niekoľkých oholeniach si na to pokožka zvykne a tak som dúfala. Po druhom oholení boleli nohy omnoho menej a po treťom som to brala už ako "normálnu vec". Podpazušie je však citlivejšie miesto a tam ma to bolí trochu viac. Oblasť bikín som sa neodvážila s týmto epilátorom holiť. Väčšinou sú na to ešte špeciálne hlavice. Teraz si však plánujem kúpiť jeden epilátor od Veet, ktorý chcem pre vás otestovať a ten je vhodný aj na tieto citlivé miesta :)

Vráťme sa však späť k tomuto epilátoru. Je malý, kompaktný a skvelo sa mi zmestí do každej kozmetickej taštičky, kde potrebujem :) Veľmi sa mi páči aj farebné prevedenie - bielo ružová je skvelá, jemná a ženská farba. Používa sa nasucho, preto to možno prvýkrát trochu viac bolí, no naozaj je to len sila zvyku a po pár holeniach je to v pohode :) Po epilovaní som si miesta natrela jemným telovým krémom, ktorý používam.

Jemná pokožka mi vydržala viac ako týždeň! Normálne som tomu neverila a nohy som si stále chytala aké boli jemné :D Po tomto období začali chĺpky jemne rásť, no boli akoby mäkšie, nie také klasické ako po oholení žiletkou a ešte do konca druhého týždňa neboli skoro vidieť a nemusela si si ich holiť :)

Epilátor sa jednoducho čistí. Dostanete k nemu taký malý "štetček", s ktorým dáte von z hlavice všetky chĺpky a nečistoty. Ja som s týmto epilátorom veľmi spokojná a musím povedať, že cez leto to bude jeden z najlepších pomocníkov, ktorý bude v mojej zásobe.

A čo vy? Skúšali ste už nejaký epilátor alebo radšej vždy stavíte na klasickú žiletku?

13 komentárov :

  1. Já jsem nad epilátorem přemýšlela vícekrát, jenže většina z nich byla dost drahá, tak jsem zůstala u žiletky. Poslední dobou jsem viděla i kvalitní epilátory za fajn cenu, tak na to léto bych si ho chtěla pořídit, s žiletkou je to otrava :D Tento je navíc hezký :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já nad epilátorem přemýšlím už dlouho, přeci jen neustálé holení žiletkou mě už nebaví :D Tak uvidím, jestli se ke koupi dokopu už před tímhle létem, bylo by to fajn :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Like it!
    xx Eszter
    http://shineonsilver.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já mám od Brauna už několik let a použila jsem ho tak dvakrát. Nedávala jsem to, takže spíše preferuji obyčejné holítka.:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Epilátor jsem dostala k Vánocům, také Braun, ale Silk Epil 5. V balíčku byl i zastřihovač, se kterým si upravuji obočí :) Na poprvé jsem to chtěla hodit do kouta a už to nikdy nevyndat (a to snesu hodně). Navíc mám hrozně jemnou kůži, takže potom mám 3-5 dní červené malinkaté pupínky. Ale nevypadá to tak zle, a opravdu to vydrží. V oblasti bikin bych si taky netroufla :D


    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Epilátor bych si ráda pořídila, ale nemám na to odvahu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. That is such a cute and fun article. Wish I could do that to my blog. You will like to see more fun from here.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som si nedávno kúpila od Roventy, špeciálne na jemnú pokožku, takže to nemá boliet.. no neboli to nejako extra :-) ale občas ma len tak trhne :-) ktomu som mala aj nadstavec na klasické holenie (kamoška robí v Planeo tak výber na ňu padol, takže mi povedala že vybrala tento skrz to ak by som to nevydržala, nech to mám hneď za sebou), potom taky väčší nadstavec na..Nie som si istá, ale asi na intímne partie (?) A ešte taká blbosť a to tiež neviem na čo je 😁 ale som spokojná :-) najlepšie je si ich depiloat po kúpeli, keďže chĺpky sa trochu akoby zjemnili :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja epilator mam ale temer ho nepouzivam. Nebudeme si lhat boli to jako *** :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. I have it!!! Really works!!!

    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: TULLE SKIRT | RAINY PARIS

    OdpovedaťOdstrániť
  11. This looks like a great product :)

    xoxo Eva | www.evakindles.com

    OdpovedaťOdstrániť