SOCIAL MEDIA

are you ready for summer?

12. marca 2017
Pri tomto slniečkovom a teplejšom počasí už cítim prvé závany leta. To ma dokáže tak nabudiť dobrou energiou a skvelou náladou, že sa musím usmievať. Priznám sa, že posledný týždeň či dva sa moja nálada omnoho zlepšila. Určite je to aj kvôli počasiu, ktoré vonku panuje. Keď sa ráno nemusím baliť do dvadsiatich vrstiev a zo školy odchádzam v teniskách, holých členkoch a svetri so slnečnými okuliarmi a úsmevom na perách, viem, že bude dobrý deň!
Práve kvôli tomu ma napadol námet na jeden článok, ktorý som zvažovala už dlhšie a konečne som sa k nemu dokopala. Donútila ma k tomu trochu aj jedna vec, ktorá mi prišla z e-shopu SheIn. Nedávno som si odtiaľ objednávala nejaké veci a v ponuke už majú naozaj krásne letné kúsky, takže určite nakuknite aj vy! V ponuke som teda našla aj tento overal. Milujem túto tmavú farbu a musím povedať, že aj keď doma už z podobnej látky jeden mám a mohli ste ho vidieť presne TU, určite som si musela zaobstarať aj tento, ktorý síce vyzerá akoby na spodku bola sukňa, no sú to šortky :)
Aj keď je vonku teplejšie a slnečno, musím povedať, že až taký otužilec nie som a nedokázala by som na začiatku marca vybehnúť von len v tomto :D Preto som zvolila fotenie "o zrkadlo". Dúfam, že mi to prepáčite. V lete sa k tomuto overalu vrátim a určite ho nafotím aj lepšie :)

 Je naozaj skvelý a budem ho nosiť asi celé leto! :)
Tieto šortky mám doma už asi dva roky. Objednávala som ich z ebay-u za nejaké 4 € a držia dodnes z čoho som fakt prekvapená :D Sú ľahké a hodia sa do naozaj vysokých horúčav, ktoré nás moria skoro každým rokom viac a viac..
Síce sú to šaty, no vyzeralo to čudne, keď som to fotila "len tak" a lepšie to vyzerá ako sukňa. Šaty sú z NY-orkeru, takisto asi spred 3 rokov. Šaty sú mojím must-have kúskom, ktorý mi nesmie na leto nikdy chýbať! :) 


Cropp topy nosím veľmi rada so šortkami či nohavicami s vysokým pásom. Toto tričko je na zaväzovanie. Má skvelú farbu a patrí k mojím obľúbeným :) Cardigan alebo pončo, neviem ako by som nazvala tento kúsok oblečenia, ste mohli vidieť aj v TOMTO článku. Má nádhernú farbu a gongolce sú na ňom naozaj skvelé :) Presne takýto "prehoz" mi chýbal celé leto a prišiel mi až na konci augusta, takže som ho moc neznosila, no tento rok už viem, ako a s čím ho skombinujem, takže sa naň veľmi teším! :)
Aké sú vaše obľúbené kúsky, na ktoré nedáte dopustiť a nosíte ich cez leto? :)

24 komentárov :

  1. I always ready for summer)) It's my favorite time of the year)

    verabelblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lovely clothes. I'm so ready for summer! Can't wait :D

    A RUIVA BLOG
    FACEBOOK
    INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všechny kousky vypadají úplně super, a hlavně už mě tenhle článek úplně natěšil na léto! I když teda u mě vždycky vyhraje jaro a podzim! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máme presne naopak! Ja zas milujem leto a jar :)

      Odstrániť
  4. Tyjo ten overal je krasnej! Ja mam diky tomu pocasi lepsi naladu hlavne proto ze kdyz v pet vstavam tak uz je svetlo. Teda aspon trochu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak aj ja! Keď vstávam do školy, už je aspoň svetlo a ľahšie sa mi ide z teplej postele :)

      Odstrániť
  5. Taky mám díky sluníčku mnohem lepší náladu :) Overal je krásný, nádherně zdobený. No a ten přehoz je skvělý, líbí se mi i kombinace oblečení na modelce na e shopu :) No většinou tílko, šortky, toto léto jsem si oblíbila s vysokým pasem, ale crop topy nenosím vůbec, moc mi nesluší mi přijde. Toto léto/jaro chci víc nosit šaty a sukně, tak jsem si jedny koupila v Terranově :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Overal aj mňa hneď dostal! :) Ja mám veľmi rada tiež šortky s vysokým pásom a k nim sa mi aj najviac hodia práve cropp topy, no doteraz som ich takisto moc nenosila :) Šiat som si veľa pokupovala, tak sa teším ako ich konečne znosím! :)

      Odstrániť
  6. Wow! I love the shorts!

    http://elrincondepaulagc.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I love it!❤
    http://riwlawn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ten cardigan je úžasný a opravdu vypadá, jakoby byl se sukní :)
    Můj oblíbený kousek jsou kraťase z Chorvatska a bílé šaty.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I'm always ready for summer, my favorite season. Love the cute overall!

    xo
    Claudine / www.claudinesroom.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já se tak moc těším na léto a na to až se půjdu opalovat! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jéé, tak to jsou krásné kousky na léto! Tak ať už tu je! :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nádherné kousky. Moc se mi líbí ty kraťasy, ty jsou top! Já se chystám nakoupit krátké overaly a dlouhé volné šaty. A asi podobné kraťasy jako ty tvoje :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Beautiful choices!!
    ❤️❤️❤️
    Have a great day lovely
    www.travelera.es

    OdpovedaťOdstrániť
  14. jeeej to tielko soul summer by som ti najradšej ukradla kráááásne♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  15. the dress is beautiful!

    x
    dahi

    p.s. win products from canel and jord on my blog until the 18th of march! http://www.strangeness-and-charms.com/2017/03/shooting-giveaway-celebrate-strangeness.html

    OdpovedaťOdstrániť