SOCIAL MEDIA

discounts?

9. marca 2017
dress - SheIn   shoes - Deichmann   bag - Krasavica.sk   bomber jacket - H&M 
Názov článku možno vyznie ako akcia na nejaké oblečenie, ktorá práve teraz je v obchodoch alebo na niečo iné, no nie je to tak. Mám dnes pre vás článok, ktorého téma ma napadla len tak, z ničoho nič. Alebo teda.. skôr z obrázku, ktorý som videla na Instagrame.
Každý jeden deň stretávam mnohých ľudí. Niektorí sú moji priatelia, rodina, iných nepoznám. Keď som bola na základnej škole, väčšinou to bývalo tak, že som stretávala každý deň stále rovnakých ľudí, bez nejakých zmien. Často som sa snažila zapadnúť do kolektívu, ktorý nebol pre mňa a odtŕhala som sa od tých správnych ľudí, ktorí ma mali radi. A práve tu sa začínajú tie zľavy, o ktorých budem hovoriť. Sú to zbytočné zľavy pre ľudí, ktorí si ich vôbec nezaslúžia.
Niekoľkokrát sa mi už v živote stalo, že som sa snažila byť kamarátska, priateľská a vypomstilo sa mi to. Dávala som zbytočné zľavy človeku, ktorý si to vôbec nezaslúžil a cítila som sa vždy zle alebo až trápne. Poddávala som sa, vždy som bola tá, ktorá zmenila svoj režim, rozhodnutie v prospech toho človeka. Menila som svoje názory, časové plány alebo som len jednoducho bola úplne prístupná, povedala som aj to čo som nemusela a jednoducho to bolo úplne o ničom. Pochopila som to však až nedávno.
Dávala som zľavy aj ľuďom, ktorí už v mojom živote nemali čo hľadať a nasilu som sa ich snažila udržať vo svojom živote. Nedokázala som pochopiť, že som sa zmenila ja, ten druhý človek a okolnosti takisto.
Pochopila som však, že ľudia, ktorí v mojom živote majú byť a niečo v ňom znamenajú, v ňom budú aj naďalej. Tí, ktorí si v ňom nezaslúžia byť alebo len jednoducho už nemajú byť, proste odchádzajú a ja ich jednoducho už púšťam. Púšťam ich a nedržím nasilu.
Pretože ak by som ich nepustila, bolelo by to.
A to veľmi.
Ak aj vy ste boli v podobnej situácií alebo ste v nej aj teraz, nebojte sa toho človeka pustiť. Možno to na začiatku bude bolieť, no uvidíte, že sa budete cítiť omnoho voľnejšie :)





35 komentárov :

  1. Krásný outfit! Hezký jsi to nazvala slevami a já si to uvědomila, že jsem to také tak dělávala. Taky jsem někdy nechápala, ale už to neřeším a neplýtvám svoji energii na někoho, kdo si to nezaslouží.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Presne tak, neplytvať zbytočne čas :)

      Odstrániť
  2. Krásný outfit! Hezký jsi to nazvala slevami a já si to uvědomila, že jsem to také tak dělávala. Taky jsem někdy nechápala, ale už to neřeším a neplýtvám svoji energii na někoho, kdo si to nezaslouží.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Such a cool and cute look. I really love your dress :)
    Love
    Sassi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. You look beautiful in that dress:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Stejně jako tvůj outfit, i článek je úžasný. Taky většinou bývám ta, co se podřizuje, co polevuje, a je to velmi vyčerpávající pocit. Je nejlepší ty okolnosti, které ten pocit způsobují, prostě nechat jít.

    By Chanel

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Presne tak, tí ľudia, ktorí v našom živote nemajú byť, tam nemajú :)

      Odstrániť
  6. Presne viem o com hovoris, niektori ludia si proste nezasluzia tvoju snahu a dobro, proste si to nevedia a nechcu vazit. Radsej sa budu pchat do zadku tym, ktori na nich kaslu a pod. A takto bezi ten kolobeh donekonecna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak. Niektorí ľudia o tom ešte aj vedia, že sa im človek podvoľuje a nejako sa v tom vyžívajú. Takí ľudia sú v našom živote zbytoční :)

      Odstrániť
  7. Překvapila jsi mě, dle názvu jsem nečekala podobný text, Ano, pouštět to/ty co nám neslouží a vyvrtat v tom, co není dobré, i když to stojí chvilku nepohodlí :) A šaty, outfit krásný, jarní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já to mám stejně, taky někdy přehlížím fajn lidi, protože se snažím zalíbit jiným... Ale on tě život vždycky navede, kde máš být a k lidem, se kterými máš být. ;)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nejvíc se mi líbí bundička :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No to som zvykla robit tiez, hlavne som mala velky problem pustit niektorych ludi so svojho zivota...ale to mame asi vsetci. Inak ti to velmi pristane :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super outfit. You are looking amazing.

    www.themomentsbyela.pl

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super outfit a super clanek. S timhle uvedomeniim clovek hoddne ziska. Neco i ztrati ale v konecnem souuctu to pomuze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. So trendy, lovely floral dress!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: PFW STREET STYLE BEST OUTFITS II

    OdpovedaťOdstrániť
  14. You did a great combo with this dress and this bomber jacket. I love dresses styled in a casual way. Great outfit!
    Steal4Style.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Zajímavý outfit! Sice to není můj styl, ale moc mě zaujala ta krásná sukně! ♥
    Ps. Po půl roce jsem se vrátila ke psaní, tak budu moc ráda, když se podíváš na můj blog.
    vanilková Cath

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Článok sa ti naozaj podaril a presne si opísala moju situáciu. Ja som si to uvedomila s príchodom na vysokú školu keď som odišla na intrák a postupne "strácala" kontakt s ľuďmi, s ktorými som od základnej školy stále bola v kontakte..obviňovala som sa za to, ale neskôr som pochopila, že to tak asi naozaj má byť a oni už v mojom živote "si niečo odohrali" a už do neho nepatria. Mrzelo ma to, ale človek nedokáže zmeniť postoj druhého keď on ma na to iný názor..

    Accessoriesforbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásný outfit, ty šaty jsou úžasné :) A zbytek článku je vyloženě k zamyšlení, a máš naprostou pravdu, nemá cenu plýtvat časem na někoho, kdo si to nezaslouží :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  18. To já jsem taková furt, jsem moc hodná, lidi si toho vůbec neváží a já pořád ve všech vidím to nejlepší a ve všem jim vyhovím. Naštěstí teď po tom co jsem zařídila celej maturák se mi docela otevřely oči, podle toho co jsem si všechno vyslechla.. Jinak krásný outfit, a teda super bundička :)

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  19. beautiful stylebreak!

    x
    dahi

    p.s. win products from canel and jord on my blog until the 18th of march! http://www.strangeness-and-charms.com/2017/03/shooting-giveaway-celebrate-strangeness.html

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Krásný outfit a i fotky. Moc se mi líbí tvoje šaty, jsou překrásné :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Such a cool outfit, love the floral dress so much!! The bomber jacket is an amazing touch, makes everything more casual!

    Have a lovely weekend,
    Mary x

    OdpovedaťOdstrániť