SOCIAL MEDIA

Ziaja

2. septembra 2016
Poznáte značku Ziaja? Ja ju často vídam na iných blogoch alebo na internete, ale nikdy som sa nedostala k tomu, aby som ju skúsila, pretože mám svojich favoritov, na ktorých som zvyknutá a moc často nemením svojich obľúbencov. Na jednej strane je to škoda, že neskúšam nové veci, no na druhej strane mám rada výrobky, ktoré sú u mňa stálicami a môžem sa na ne spoľahnúť. Rozhodla som sa však, že výrobky od značky Ziaja vyskúšam a urobila som naozaj veľmi dobre.
***
Do you know about Ziaja brand? I do and this is little review about some products. 



Tieto dva produkty sú šampón a kondicionér z kozieho mlieka. Má jemnú a veľmi príjemnú vôňu, takže aj tí, ktorí nemáte radi moc parfumované šampóny a kondicionéry, je to pre vás! Po prvom použití som mala veľmi hebké vlasy a dali sa ľahšie česať. Druhýkrát som túto "sadu" použila spolu s maskou na vlasy, ktorú vám ukážem na druhej fotke a mala som vlasy omnoho lesklejšie. Ostatní si dokonca všimli, že mám vlasy lesklejšie a vyzerali omnoho zdravšie.
O tejto maske na vlasy som hovorila. Všetky produkty mám z jednej série - kozie mlieko. Všetky produkty sú veľmi jemné na celé telo. Ďalší produkt je odličovacia dvojfázová voda z kozieho mlieka. Na oči som vždy používala len odličovací krém, pretože všetky vody som mala dosť silné a štípali ma z nich oči. Táto mi omnoho lepšie odlíčila oči a stačilo pretrieť oči len dvakrát. Rozpustilo mi aj vodeodolnú špirálu, ktorá mi len tak ľahko z očí nejde.
Čo robíte, keď máte opuchnuté oči? Keď sa ja zobudím s týmto nepríjemným problémom, snažím sa ich zakryť mejkapom alebo si rýchlo prikladám studené lyžice. Teraz tomu tak nemusí byť, pretože mi prišiel očný krém na opuchnuté oči. Priznávam sa, ešte som ho nemusela skúšať, pretože som nevstávala tak skoro, no som naozaj zvedavá! Druhý očný krém je na vrásky a síce je tam napísané, že je vhodný pre každú vekovú skupinu, dala som ho mamči, pretože ja zatiaľ tie vrásky nemám (klop,klop). Jedine tak od smiechu :)

37 komentárov :

  1. I'd love to try these out, but I'm afraid they're not available in Romania :/

    http://looktheotherway.co

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Quite nice brand) I love their affordable prices!
    KireiKana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Never tried this, but I would love to! I will check if they're available in my country. Very nice post!

    Steal4Style.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Ziaji z této řady mám krém na ruce a je naprosto dokonalý!!! :) Mám také krém s okurkou, ale na ten bohužel zatím moc dobrý názor nemám, po 2-3 použitích se mi na pleti začaly objevovat nedokonalosti víc než obvykle tak jsem ho od té doby nepoužila a docela se bojím ho zkoušet znova :D :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak na ten krém na ruky sa budem musieť pozrieť! :) Vždy sa stane, že na nejaký výrobok nemusí byť naša pleť vhodná, ale je super, že krém ti vyhovoval :)

      Odstrániť
  5. Na mňa taktiež zo všetkých strán doliehajú všetky možné pozitívne ohlasy na produkty Ziaja, avšak ako aj ty, tak aj ja mám svojich obľúbencov, ktorých jednoducho nepotrebujem meniť alebo do nich nejakým spôsobom zasahovať. Napriek tomu tieto recenzie čítam a pomaly sa z nich snažím vydedukovať, ktoré sú najlepšie, keby som sa niekedy náhodou rozhodla zaobstarať si nejaký. :)

    Lunoted

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak aj ja :) Vždy som zvyknutá na tých obľúbencov, ale niekedy je treba aj zmenu, a preto som rada, že niekedy sa mi naskytne vyskúšať a niečo nové :)

      Odstrániť
  6. Ziaja must be very good! I like goat's milk in beauty products, it is really very good! Hope you have a beautiful weekend!
    DenisesPlanet.com - Friday Feelings

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Se značkou Ziaja zatím moc zkušeností nemám, i když na ně čtu všude vesměs samé pozitivní recenze a dokonce jsem jejich produkty objevila i v jedné naší místní drogerii. Poslední dobou se ale soustředím spíše na přírodní kosmetiku a hlavně je toho tolik, co bych chtěla vyzkoušet, že k Ziaje jsem se prostě ještě nedostala, ale věřím, že jednou toho taky vyzkouším víc :) Zatím mám zkušenost jenom s intimním gelem a olivovým pleťovým krémem :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám veľmi rada značku Weleda a takisto sa pomaly orientujem na tie prírodné, no niekedy rada skúšam aj iné značky, či mi vyhovujú a aké majú výrobky. Musím povedať, že Ziaja je naozaj veľmi kvalitná :)

      Odstrániť
  8. ooh those eye creams sound really interesting :)

    http://katslovefashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Great post, I have to try these products out! <3

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. These look amazing! Will definitely have to try them out. xo, sharon

    http://www.stylelullaby.com/fashion/3-easy-labor-day-weekend-outfits/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Wow, amazing review! Thanks for sharing this interesting post

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nice blog post!

    http://MartasFashionDiary.com/one-outfit-two-pairs-of-shoes/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. The eye creams look truly divine, but luckily I don't have wrinkles nor puffy eyes. Love the blogpost!

    http://everycactushasitsflower.blogspot.ca/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Great post - I've always been wanting to try goats milk products! ❤

    Rebecca xx
    munchies&musings

    OdpovedaťOdstrániť
  15. i do not like ziaja... it hurts my skin:( follow:) now waiting for U;)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Od Ziajy jsem zkoušela jen olivový krém, ale vyhovuje mi, takže se v budoucnu určitě těmto produktům nebudu bránit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. I would love to try these!

    http://curlyjosephine.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ohh I love that cream. I bought it in Spain and it's super good :)

    Have a nice day!

    www.tarasessence.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Waw, goat milk.
    That's a funny combination, hadn't heard about it before.

    Enjoy your weekend!
    Celien | The Losing Struggle

    OdpovedaťOdstrániť
  20. ešte som od nich nič neskúšala, lebo aj ja mám dosť veľký problém skúšať nové veci, no raz na to určite príde! :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Od Ziaji jsem ještě nic nevyzkoušela, ale do budoucna bych si určitě něco ráda pořídila :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  22. I really like Ziaja, beaucose they have natural and organic products.
    I love Ziaja goat's milk balm!

    Thank you for comment!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Oh Ziaja. Currently Im using one cream of Ziaja Ulga. I like some products from this brand but not all, cuz they have many produtcs with paraffine etc. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Lovely blog and great post dear!

    animustyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Great post, I will love to try this, Thanks for the wonderful review.

    www.tessyonyia.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. OD této značky mám doma, nebo spíše na intru jeden jediný krém a používám ho na pleť, celkově pokožku. Příjemně jemně voní a snadno se roztírá, přišla jsem k němu na swapu kdy jsem ho dostala od jedné holčiny, ta značka je fakt super!

    IDEY JEDNÉ HOLKY

    OdpovedaťOdstrániť
  27. such a good products and thanks for the review!


    www.ismurfshion.com

    OdpovedaťOdstrániť