SOCIAL MEDIA

red coat

22. septembra 2016
coat - SheIn   sweather - Yoins   skirt - NY-orker    shoes - Deichmann   bag - NewChic
Keď som bola malá, milovala som žiarivé farby. Už keď som bola v prvej triede, rada som sa obliekala. Milovala som oblečenie a kombinácie, ktoré mi pomáhala vyberať moja mamina. Láska k móde mi ostala a k tomu sa pridalo ešte aj písanie na blog. Keď som si prezerala šatník a zisťovala, ktoré veci by som potrebovala na zimu, zistila som, že mám milión kabátov v rôznych farbách, ale v červenej nie! Dlho som hľadala nejaký, nič som však v kamenných obchodoch nenašla. Ten čo mi prišiel teraz je síce trochu tenší, takže na úplnú zimu ma asi neochráni, ale  na takú neskoršiu a chladnejšiu zimu je podľa mňa skvelý.
Trochu teraz z iného súdku. Ako zvládate po prvých týždňoch školu? Rozvrh, ktorý som dostala do ruky ma dosť prekvapil, bude to makačka spojená s málo spánkom, prebdenými nocami a pracovnými víkendmi, cez ktoré budem chystať články. Ale bude to aj zábava a teším sa!
http://www.shein.com/Burgundy-Long-Sleeve-Lapel-Ruffle-Coat-p-248220-cat-1735.html
***
Do you like red coats? I do, and this is my favourite one for cold autumn :) 












47 komentárov :

  1. Wow what a beautiful coat! Gemma x
    www.jacquardflower.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kabátek je úžasný, strašně moc se mi líbí jeho střih! ♥

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. beautiful look)
    https://carriekey.blogspot.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kabát ti pristane. Ja mám na toto obdobie nude a čierny, ten si však už nateraz rezervovala mamka :D

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak toto dobre poznám, moja mamina si rezervovala už pár kúskov :D

      Odstrániť
  5. Moc ti to slusi a kabatek je krasny! :) Ja mivam bundy a kabaty vetsinou v neutralnich barvach, ale uz jsem premyslela, ze bych si mohla poridit i nejake barevnejsi :)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala väčšinu takisto v tmavších a nude farbách, okrem jedného zeleného a povedala som si, že by bolo na čase to trochu zmeniť :D
      Ďakujem ♥

      Odstrániť
  6. Moc ti to slusi a kabatek je krasny! :) Ja mivam bundy a kabaty vetsinou v neutralnich barvach, ale uz jsem premyslela, ze bych si mohla poridit i nejake barevnejsi :)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  7. You look amazing! I loved your shoes and skirt, and my favorite piece is this fantastic coat - color and style, cut, all! Really amazing! Hope you have a very nice day!
    DenisesPlanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Such a lovely coat! Love the look!
    xx
    www.idressfortheapplause.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásný outfit, ale nejlepší je prostě ten kabát, krása! A ty boty, klasika <3
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  10. richtig tolle kombi :) der rock gefällt mir besonders gut
    xo katy

    LA KATY FOX

    OdpovedaťOdstrániť
  11. škola mi začíná až za týden a s rozvhrem jsem tentokrát spokojená, i když místo poklidného spánku do 8 budu spát jen do 6 :-D. Na mě trochu brzo. Kabátek se mi líbí, mám ráda lehčí kabátky na podzim a barva je krásná. Mám ji ráda.:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Very lovely coat and your legs are so gorgeous and sexy! Wow!!!

    All Things Bright and Lovely

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Wow, you look great! And that red coat is so stylish, so thanks for sharing these pics :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. The red coat looks great :-*

    Melanie / www.goldzeitblog.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  15. You look amazing.

    http://www.miss-classy.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. What a beautiful coat, love the colour!
    Have a lovely weekend :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Dear Nada, thank you lots for you comment on my blog, I am very happy about it :)
    Your red coat is gorgeous!! I am looking for a similar one since last year.. it's just something about this beautiful color that makes my heart jump :)
    I hope you have an amazing fall day :)
    Hugs from Switzerland
    Janine from http://www.yourstellacadente.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Love this look and this red coat is awesome!

    http://notforordinary.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. I love your coat, such a beautiful colour! Lovely style :)

    www.lauralouiseellis.blogspot.co.uk

    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  20. So pretty!! Love it.

    sweetpoppy.dudeklatero.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Such a pretty red coat (red coats always make me think of Pretty Little Liars, haha) and your outfit looks stunning :))

    itscamicreative.blogspot.dk
    -Cami

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Cute coat. I have one kind of like that & love using it. :]

    // ▲ itsCarmen.com ▲

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Krásny outfit, ten kabát je peckový.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Love this outfit, so beautiful

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Pretty coat. The colour is perfect for autumn.

    www.mydailywear.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  26. What a beautiful look, love how you styled this coat!

    Love,

    Lucrezia ♥ (http://www.lucreziacandelori.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Možno budem trocha od veci, ale milujem pozadie na všetkých tvojich outfitových fotkách. Btw, kabátik má prekrásnu jesennu farbu! :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  28. You have amazing legs!!! You look fabulous!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Love the look! Beautiful pictures!
    xx
    www.idressfortheapplause.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Lovely look :) I like this coat and crop sweater :)
    xoxo
    www.evelinebison.pl

    OdpovedaťOdstrániť