SOCIAL MEDIA

a lot of bombers

10. septembra 2016
bomber jacket - SheIn    jeans - Stradivarius    shoes - Deichmann   t-shirt - ???   necklace -  Dresslily

Moja mánia na bomber bundy je neskutočná. Mám ich doma už štyri a samozrejme, že keď som uvidela túto army zelenú (pričom v tejto farbe už jednu mám) musela som ju vziať. Prečo? Práve kvôli týmto nášivkám, ktoré vídam čoraz stále viac a viac po obchodoch, blogoch a celkovo v outfitoch.
Okrem toho, že na jeseň rada nosím kožené bundy alebo ľahké kabátiky, skvelou alternatívou sú aj tieto bomberky, po ktorých vždy rada siahnem, keď potrebujem nejaký rýchly a celkom trendy outfit. Ako ste na tom vy? Máte radi tieto bundičky alebo sa im vyhýbate a radšej si zvolíte iný "prehoz" na seba? :)
***
I love bomber and this is my favourite one! :)






 


50 komentárov :

  1. Bombera je parádna, aj ja si už konečne plánujem nejakú kúpiť a práve v tejto khaki zelenej :)
    Na mojom blogu inak beží súťaž, tak ak máš záujem, zapoj sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak já jsem do bomberů úplně stejný blázen, až na to, že ještě ani jeden nemám! Ale už si na něj brousím zuby :D Moc ti to sluší :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že sa ti podarí kúpiť nejaký super kúsok! Ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Přesně takové bundičky mám nejradši. Vezmu si obyčejné triko a zajímavý bomber a je to super! :) Ta tvoje je moc krásná.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nice bomber ;)
    kiss

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny bomber! Aj ja si chcem nejaký zaobstarať :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásna bombera, tie nášivky sa mi veľmi páčia. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásna bombera!! :3 strašne sa mi páčia ako na ľuďoch vyzerajú ale na mne mi to príde hrozne čudné (?!) :D takže stále hľadám!
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Great look! I love your bomber! Gemma x
    www.jacquardflower.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. that necklace is so cute! fantastic outfit<3

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super! <3

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. This bomber is just awesome! I'm in love hehehe

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak tú bundu by som rozhodne brala. Aj tie nášivky a nažehľovačky sú opäť v móde, takže by som neváhala :) Nohavice sú tiež super, dobre sa na to pozerá, páčia sa mi tieto outfitové články :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Great outfit, honey

    xoxo

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Super cute jacket! Perfect for Fall!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Cute bomber. I need to stock up on those. Perfect for fall and great styling. You look lovelyyyyy.

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. I love this bomber jacket! The patches are so fun.
    Rachael
    www.threadsforthomasblog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Bomberky jsou super, docela se mi tento trend líbí, i když je úplně všude :) Já žádnou ještě nevlastním a zatím se ani asi ke koupi moc nemám.

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krásna bombera. Keby som si mala kúpiť ja nejakú, čo aj plánujem, predstavovala by som si ju viac takú trošku oversized a vzdušnejšiu. Ale je krásna, má krásnu farbu a veľmi sa mi páčia tie nášivky.

    IVANXNA

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Dear Nada, your Bomber looks lovely, the whole outfit looks very comfertable and cool - love it :)
    Janine from http://www.yourstellacadente.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Such a lovely outfit <3
    Would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)
    iamaliyankhan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tiež by som najradšej týchto búnd mala aj 20 :D Mám dve, jednu čiernu a jednu khaki, ale láka ma aj ružová a bordová. Táto s nášivkami je super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. You look gorgeous! Love the jacket.

    Xx
    Molly
    www.trendychickadee.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Really stunning outfit, love the bomber jacket and ripped jeans.

    www.pink-purpledots.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. I like your way! This light and delicate, though it has come autumn! Very good!
    Also signed my giveaway!
    http://juliannelifeblog.blogspot.ru/2016/09/accessories-zaful-international-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Ten bomber je perfektní! :)
    Už si taky musím konečně nějaký pořídit!

    Petra Bartáková

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  27. This Bomber is so cute!
    xoxo Zhenja :)

    http://innerclassy.de

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Love your bomber jacket! So rad!
    Happy Monday, love!
    xoxo, Vanessa
    www.WhatWouldVWear.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Loved this bomber jacket, it is so "in" now! I love rainbows, so the patch is very cool! You look very beautiful, as usual! Hope you have a great week!
    DenisesPlanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Bombers are so hot right now! You look great. :)

    XoXo Noma

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Ta bunda nemá prostě chybu :-)! Právě takovou bych si na podzim děsně ráda pořídila.
    Ennepenne.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. vypadá to opravdu suprově :-) a ta bundička .. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  33. I love the bomber jacket, love your style
    xxx, Eva
    www.dark-rebel.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. The bomber looks great on you! Love your stlye <3

    What about following each other? :)

    Caro x

    http://nilooorac.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Tie nášivky sú na nej, super. Tento odtieň zelenej nemám moc v láske, ale na tejto bunde to normálne prehliadam, aj fotky sú pekné:) Ja som najprv nebola ich veľkým fandom, ale našla som niečo na taký štýl a veľmi som si ju obľúbila, už mám aj fotky, chystám sa na článok :)
    http://thenoela.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť