SOCIAL MEDIA

Fitday - Joylent

28. septembra 2016
Neviem či poznáte značku Joylent, pretože ja som o nej doteraz vôbec nepočula. Na začiatku septembra mi spolužiačka spomínala, (ahoooj Majka! :) ) že niečo takéto existuje a má to naozaj krásne obaly. Och, to mi ani nemala hovoriť. Proste ja, milovníčka všetkého čo už len pekne vyzerá, som na to hneď pozerala a lajkovala som im na instagrame fotky ako divá. A potom sa to stalo. Prišiel mi mail. Jeden krásny mail s ponukou na spoluprácu a mne sa rozžiarili oči. Prikývla som! Ešte na začiatok by som vám mala lepšie vysvetliť, o čo vlastne ide. Pamätáte si, keď som vám písala o značke MANA? Jednoducho povedané, ak nestíhate raňajky/obed/večeru, jednoducho si spravíte tento nápoj a môžete ísť. Narozdiel od MANY majú v tejto značke aj rôzne príchute ako sú čokoláda, vanilka, banán, jahody alebo mango.
***
This is the best thing I´ve ever try! Joylent is nutritionally balanced meal shake.



Na začiatok však musím povedať, že v emaile so spoluprácou sme sa dohadovali na jednej-dvoch menších vzorkách, ktoré mi majú prísť. Keď mi však prišla päťkilová krabica, nevedela som vôbec čo mi prišlo. Až keď som ju otvorila a videla som, že mi poslali nápoj z každej príchute, tyčinky v balení po piatich kusoch a šejker s odmerkou, bola som v nemom úžase. Takéto veci vždy naozaj potešia, keď si firma, ktorá má záujem o spoluprácu bloggera váži :)

Ak sa bojíte, že by vám v tomto jedle niečo chýbalo, nemusíte mať obavy. Všetky živiny, ktoré potrebujete mať - bielkoviny, sacharidy a tuky - tento nápoj obsahuje a vy sa tak nemusíte báť, či vášmu telu niečo nechýba. Samozrejme, tieto nápoje nie sú na to, aby ste s nimi nahradzovali každé jedlo a boli tak na nejakej "nápojovej diéte". Táto vecička vás má zachrániť počas dňa, keď toho máte veľa a nestíhate sa najesť. Občas sa mi takéto veci stávajú, keď bežím zo školy na iné miesto, kde mám byť a podobne.

Musím sa priznať, že zatiaľ som všetky ešte nestihla skúsiť, no favorit je čokoláda (aké prekvapivé) a mango. Najprv som sa bála ovocných príchutí, aby neboli moc umelé, no tieto sú naozaj svieže a veľmi chutné. Celý nápoj nie je vôbec presladený. Čokoládový chutí ako trochu sladšie kakao a mangový ako nejaké mangové smoothie ♥ Tieto dva sú banánový a čokoládový.
Na ich stránke si môžete vybrať z niekoľkých variant. Okrem príchute si tam volíte aj koľko jedál chcete. Čím väčší balík si vyberiete, tým nižšia cena je za jedno jedlo. Okrem toho ponúkajú aj nápoje pre vegánov a skvelé tyčinky, ktoré sú podobné našim flapjackom. Tieto dva nápoje na fotke sú jahoda a vanilka.


Tieto tyčinky Twenny Bar sú s príchuťou čokoláda. Čakala som moc sladkú chuť - niečo podobné našim flapjackom alebo musli tyčinkám, no nič také neprišlo. Chuť je síce sladká, ale len veľmi jemne, čo mne naozaj vyhovuje. Okrem toho sú tam veľké kusy vločiek.
A posledné tyčinky sú s príchuťou banánu. Ďalší obľúbenci :) 

Ako vás tento výrobok zaujal? Musím povedať, že mňa tie krásne obaly úplne dostali a myslím, že aj obaly sú jednou z dôležitých vecí. Aspoň pre mňa. 


22 komentárov :

  1. Vyzerá to zaujímavo a aj chutne. Skúsim sa pozrieť na tie vecičky pre vegánov, lebo priznám sa, že občas zabúdam na jedlo, resp. nemám čas a potom večer je to katastrofa...

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. waaau,to sú krásne balenia :) značku som doteraz vôbec nepoznala :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňam to může být dobré a je super, že tě překvapily takovým balíkem a ne jen vzorečkama :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie obaly a celkovo ten dizajn mi je veľmi sympatický, bola by škoda, keby bol aj samotný výrobok viac-menej zlý, ale verím, že je to naozaj dobrý nápad a aj to dobre chutí. :) Ako sa tak pozerám, niečo takéhoto typu by sa mi veľmi hodilo, nakoľko poobedné vyučovanie mi zabezpečuje to, že sa nestíham poriadne najesť a domov sa vysilená (a hladná! :D) vraciam niekedy aj o šiestej, preto rozhodne porozmýšľam nad kúpou.

    Lucia Lunoted

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty obaly jsou kruťácký. A popravdě to vypadá i docela chutně.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  6. This is so interesting. The bars look delicious!

    Steal4Style.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nečudujem sa ti. To balenie vyzerá fakt dokonalo :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. This seems good! Great post babe!

    Love,

    Lucrezia ♥ (http://www.lucreziacandelori.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To jsem neměla vidět :D Jakmile je uchvátí obal, tak už není cesty zpět :) Čokoláda vypadá velmi lákavě a bude má, vzhledem k tomu, že v práci občas nestíhám je tohle bomba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ooh this sounds awesome!

    www.maggiealamode.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. nice post, thanx for sharing
    http://carrieslifestyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Značku vůbec neznám, ale strašně ráda bych od ní něco vyzkoušela :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  13. I've never heard of this brand, but the chocolate bar looks really good!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Looks yummy :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Souhlasím, že obal je bomba! Já tyhle tyčky miluju, můj oblíbený je Lifebar nebo Raw Energy.. :)

    Nikola Mills

    OdpovedaťOdstrániť