SOCIAL MEDIA

mini cooper

26. septembra 2016
shirt - dresslink     jeans - Gate   shoes - Deichmann   necklace - dresslily
Keď sa tak zamyslíte, ktoré veci sa vám zdajú v živote najmilšie? Teraz nehovorím o tých nehmotných veciach, ako dobré priateľstvo alebo nejaký kompliment. Myslím tým hmotné veci, ktoré sa dajú chytiť. Skúste sa zamyslieť. Ktoré tri prvé veci vám napadli? Ja v tom mám jasno! Na prvom mieste je náš Teddy - nemecká doga. Máme ho rok a pol a je to ten najzlatšie a najslintavejšie stvorenie, aké poznám ♥ Na druhej priečke sa umiestnil francúzsky buldoček. Proste, ja si neviem pomôcť. Viem, že v dospelosti takého budem mať! Hnedého. Tento "rebríček" som nedávno hovorila mojej mamči, s ktorou som išla z obchodu, a keď som jej povedala tretiu vec, veľmi ju to rozosmialo. Čakala, že to bude ďalší pes, plyšák alebo niečo úplne iné, no u mňa to na tretej priečke jednoznačne vyhral Mini Cooper! Odkedy mám vodičák, snívam len o tomto aute. Takže o niekoľko rokov, keď vyjdem zo školy a viac sa osamostatním, čakajte odo mňa fotky s buldočkom v Mini Cooperovi :D
***
I love this shirt! aand this dog is my favourite! :) 












43 komentárov :

  1. Jééé to je milé. Ja zas už niekoľko rokov snívam o Tesle.

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Such a cool look! Love the vibe of the outfit :)

    What about following each other? :)

    Caro x

    http://nilooorac.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeej,buldočkovia sú aj moja láska :) a tiež snívam, že raz budem mať hnedého :) a čo sa týka Mini Cooperov, sú to pekné autká, ale odkedy mal priateľ toto auto, tak som si to rozmyslela, lebo mi prídu také tvrdé na ceste :) ale sú to veľmi milé štýlové autá :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mini Coopre sú asi len štýlové, preto budem mať nakoniec úplne autíčko :D :) A buldoček môže byť hocijaký! Hnedý alebo čierny ♥

      Odstrániť
  4. Such a lovely look, this details on the top are so cute xoxo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I love your outfit, you look beautiful!
    I really enjoyed your ripped jeans :)

    https://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Cool outfit! Very nice distress jeans!
    xo Yvonne
    www.aproposh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherný outfit! Moc se mi líbí tvé džíny :) sluší ti

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tie džínsy sú super a košeľa je perfektná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I loved this kind of outfit, you look very sweet and beautiful! I loved the jeans, I loved the top and the shirt worn this way, open, like a kimono! Very cool! Hope you have a very nice week ahead!
    DenisesPlanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mě naprosto nadchly džíny, hned jsem musela mrknout, kde jsi je ulovila :) Super!

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty džíny jsou úžasný!! Haha, tak to se těším, tyhle autíčka mám taky moc ráda :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  12. This look is the perfect picture of boho chic style! That outfit is just a 10, so thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Great outfit:) Like you jeans:)
    Have a lovely day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mini Coopera bych teda nečekala :D Tak ať ti tvůj sen vyjde! ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ta košile je užasná! Moc se líbí tvůj originální styl oblékání :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mini Cooper je krásny, no mne sa páči aj Fiat Mini či Volkswagen Beetle. A úplne najviac práve v nejakej retro edícii. Ako veľmi milé veci považujem napríklad mestské retro bicykle a skútre, potom nejaké pekné zápisníky a celkovo také maličkosti.
    Na fotkách ti to veľmi pristane ♥
    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Také maličkosti sú pre mňa takisto zlaté! :) A keďže Mini Cooper úplne nevyhovoval všetkým požiadavkam, nakoniec bude auto Fiat 500, ktoré je také mini a veľmi milé tiež :)

      Odstrániť
  17. Beautiful look :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Boyfriend džíny ti veľmi pristanú, a aj celkovo celý outfit-paráda!♥

    OdpovedaťOdstrániť
  19. very glam this look dear
    I'd love to know your opinion on my NEW POST
    have an happy day
    kiss
    ---> tr3ndygirl fashion & beauty blogger <---

    OdpovedaťOdstrániť
  20. nice jeans!

    http://www.thefashionprincess.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Já jsem si jako hmotnou věc představila hlavně ty neživý věci, což je asi i docela smutný.
    Outfit skvělej, ty jsi skvělá.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Krásný pohodový outfit, ty džíny jsou přímo božské :-).
    Ennepenne.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Great outfit!

    http://www.asshlyofficial.com/2016/10/layering-like-pro.html
    http://www.asshlyofficial.com/2016/10/everyone-is-wearing-this-jacket.html

    x

    OdpovedaťOdstrániť