SOCIAL MEDIA

Mylo

18. septembra 2016
O produktoch značky Mylo som sa dozvedela pred pár mesiacmi vďaka recenziám na rôznych blogoch. Už si ani nepamätám, kde som videla tieto produkty prvýkrát, no zaujali ma. Samozrejme, všetko čo sa mi zapáči aj rada vždy vyskúšam. A tak tu mám pre vás dnes menšiu recenziu na skvelý výrobok od tejto značky.
***
This is my first experience with Mylo products. 


Najviac sa mi vždy páči (najmä na slovenských a českých eshopoch), že už len balíček je krásny. To ma utvrdí v tom, že spoločnosť si dá záležať na každej zásielke, ktorú balí. Nesmiem zabudnúť ani na pekný popisok, ktorý bol zvnútra krabice.
Produkt, ktorý som si vybrala na vyskúšanie bol Krém na celé telo s vanilkou a levanduľou. Ešte predtým ako vám poviem celú recenziu a môj názor na tento produkt, napíšem vám krátky "príbeh" čo vo mne vôňa levandule vždy vykúzli.
Vždy, keď ideme niekam cez leto na dovolenku, prinesieme si odtiaľ nejaké suveníry. Veľmi radi, asi ako väčšina Slovákov, chodíme do Chorvátska. Precestovali sme ho už asi celé, niekde sme boli dvakrát. Práve Chorvátsko si vždy pripomeniem, keď niekde cítim levanduľu. Majú ju tam proste všade! Najmä v malých vrecúškach, ktoré sú plnené práve týmto krásnym a voňavým kvetom.
Vôňa vanilky mi zas pripomína pokoj a domov. Lásku v domove, ktorú cítim vždy, keď prídem domov.
Spojenie týchto dvoch, pre mňa veľmi príjemných a osobných vôní,  symbolizuje niečo, čo dobre poznám. Čo mi je blízke. Hneď ako som otvorila pohárik, v ktorom bol krém, spomenula som si na všetky tie pekné spomienky. Na všetky zážitky.
To by bolo k vôni.
Hustota krému ma veľmi zaujala. Mám rada husté krémy, no tento je niečo ako vosk. Teda zo začiatku. Teplom vašej ruky sa začne pomaly topiť a stačí naozaj tenká vrstva a vaša pokožka je skvele hydratovaná. Ja som ho zatiaľ použila len na tvár a suchšie miesta rúk. Stačilo, aby som si dala len jednu tenkú vrstvu a pokožka bola skvele hydratovaná! Veľmi ma to potešilo, pretože predsa len, pohárik je trochu menší a tak som sa bála, že ho za chvíľku miniem, pretože pri mojej spotrebe krémov sa to stáva dosť často :D

Nanášala som si ho večer, takže mohol celú noc "pôsobiť". Ráno som si umyla tvár a išla som sa nalíčiť. Väčšinou si dávam pod mejkap ešte tenkú vrstvu krému, aby som nemala pleť tak moc vysušenú, ale teraz som vôbec nemusela. Pleť som mala úplne jemnú, mäkkú a vôbec nie suchú (čo je môj problém vždy a teraz, keď prichádza zima to bude ešte horšie..).
Záver je jednoznačný: Slovenské eshopy ponúkajú jedny z najlepších výrobkov, ktoré som kedy mala a Mylo nie je vôbec výnimka. Majú tam ešte mnoho iných vecí, na ktoré sa teším, keď si objednám, pretože viem, že sú zárukou kvality. Určite vám tento krásne voňavý a zabalený výrobok odporúčam :)

32 komentárov :

  1. Hi! I didn't know before about that brand, but this product seems amazing. Thanks for sharing!

    Have a lovely day. Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. trendy v kozmetike nejako veľmi nesledujem, takže som o značke ešte nepočula, ale podľa tvojej recenzie vyzerá krém veľmi dobre :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O této značce jsem vůbec nic nezkoušela, může být zajímavá :) Krásný nový vzhled blogu:)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O této značce čtu poprvé u tebe, což je asi divný, ale bohužel je to tak :D Určitě vypadá zajímavě, hrozně se mi líbí jak to všechno celkově vypadá :) Jinak nový design je moc hezký :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zbožňuju tvůj blog a tvé články! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahojky :)
    Moc pěkný nový vzhled blogu! Produkt vypadá moc hezky. Značku Mylo znám z různých blogů, sama jsem ji nezkoušela, ale moc bych chtěla. Speciálně tento produkt, který ukazuješ v článku. Strašně se mi líbí jeho název a vůně, protože vanilku a levanduli mám strašně ráda.

    Maybelline | The Rocket Volum' Express

    OdpovedaťOdstrániť
  7. This seems like such an amazing product! I'd love to try it.

    TRENDGALORE
    INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nice post, happy Sunday!
    kisses,

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nice review
    thanks for sharing

    www.callmeponyboy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. It's such a fun way to deliver a product in a box.
    Would you like to follow me back?
    https://glaringwaves.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. I don't know this brand! thanks for sharing!
    xo Yvonne
    www.aproposh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Máš krásny nový vzhľad blogu ♥ a túto značku som ešte neskúšala, ale veľmi sa mi páči, ako je to zabalené♥

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Už viackrát som sa so značkou stretla na rôznych blogoch a zatiaľ na ňu počujem samú chválu :) Pekný príspevok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Sounds great. <333
    Lovely greets Nessa

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Thanks as this brand is new for me!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. to musí nádherně vonět:) a balení je fakt pěkné.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  17. I didn't know about Mylo and it seems to be a nice product! I hope you have a very nice week!
    DenisesPlanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Very nice packaging!

    Federica Di Nardo
    http://federicadinardo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. krásný :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Looks and sounds interesting
    http://fabuloustorture.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. O tejto značke som sa tiež dozvedela z blogu Rebeky a hneď som si do košíka hodila dva výrobky (olej a mydlo na pleť). Už by mi mal prísť každú chvíľu balíček a neviem sa dočkať :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Thank you for sharing!

    Tiff
    http://www.dashoffashandfinance.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Od Mylo mám doma ich olejové sérum na problematickú pleť. Má krásne sviežu vôňu (najmä cítiť citrónovú trávu) a celkovo som s nim veľmi spokojná. No a okrem zloženia sa mi tiež veľmi páči dizajn tejto značky. Skutočne vydarené :)

    OdpovedaťOdstrániť