SOCIAL MEDIA

zebra cheesecake

6. septembra 2016
Keď mám chuť na niečo sladké, väčšinou sa snažím siahnuť po niečom zdravom, ako sú domáce zdravé koláčiky alebo nejaké sušené ovocie či horká čokoláda. Najradšej si doma spravím vlastnú zdravú sladkosť, akoby som mala jesť niečo kupované, kde je cukor alebo iné, konzervačné látky pridané vždy. Samozrejme, úplne sa tomu vyhnúť nedá a nechodím po obchodoch ako šialená a nepozerám každú etiketu, ale keď sa dá, radšej si spravím niečo, čoho zloženie som si sama vymyslela.
Nedávno sme spolu so sestrou našli úplne jednoduchý a skvelý recept na zebrový cheesecake. Neviem, či ste ho už niekedy robili, ale myslím, že väčšina z vás ho už mohla niekde zahliadnuť, pretože sa objavuje dosť často. Ja som sa naň vždy chystala, no nakoniec to dopadlo tak, že som si vybrala niečo iné. Tento raz sme sa však so sestrou rozhodli, že ho urobíme, a tak sa aj stalo.
Keďže obe milujeme tvaroh, bolo jasné, že väčšinu koláča zjeme úplne samé :D
***

I love healthy sweets. I bake some healthy cakes, cookies or cheesecakes. This is my first zebra cheesecake and the taste is amazing!

Ingrediencie:
250 g jemného tvarohu
250 g hrudkového tvarohu
4 PL bieleho jogurtu
2 vajcia
1 vanilkový puding
2 PL kakao
sladidlo podľa chuti (ja som dala med)

Postup:
Všetky ingrediencie dajte do nádoby okrem kakaa a poriadne mixérom premiešajte. Keď budete mať masu dobre premiešanú, rozdeľte ju na dve časti a do jednej pridajte kakao. Prichystajte si tortovú formu (ja som mala priemer 20 cm) a začnite liať. Najprv nalejte do stredu väčšie koliesko bieleho cesta a do stredu tohto kruhu dajte kakaovú náplň. Takto pokračujte stále ďalej a ďalej až kým nespotrebujete obe cestá. Ono sa vám bude to cesto rozpínať zakaždým čo prilejete druhé cesto. Nemusíte sa báť, že by sa vám to nejako pomiešalo. Ja som sa najprv bála, ale bolo to úplne jednoduché :) Dajte piecť na  40 minút na 180°C. Dobrú chuť! :)

34 komentárov :

  1. Ja koláče moc nemusím, nejako som si od nich odvykla. Koláče, na ktorým si ale vždy ešte dokážem pochutiť sú práve tvarohové a tento vyzerá veľmi chutne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si síce teda nie som na sladké, ale keď už tak cheesecake! :)))
    Vyzerá super !! :3
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I loved the healthy and easy recipe to make
    Xoxo
    www.gattavaidosa.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. It looks so yummy, so delicious. Would love to try a slice.
    Would you like to follow me back?
    www.glaringwaves.blogspot.ba

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Thanks for sharing this recipe!
    They put a lot of sugar and additives in our food indeed.
    That's the great thing about making your own :)

    Kisses
    Celien | The Losing Struggle

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňam! Už len pri pohľade na tie fotky sa mi zbiehajú slinky. ;) :D

    annslifea.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňam! Už len pri pohľade na tie fotky sa mi zbiehajú slinky. ;) :D

    annslifea.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I will put the recipe on google translate, because this cake sounds amazing! I love cakes, by the way!
    DenisesPlanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mmmm vyzerá skvelo. Možno ho vyskúšam :) Ja robím tiež jeden zdravá cheesecake a je úplne chutný :3
    World of Nicol | Back to school giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  10. So nice! Need to try it soon <3 xo, sharon

    http://www.stylelullaby.com/fashion/velvet-dresses-fall/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. This looks SO yummy!

    Xx
    Molly
    www.trendychickadee.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. jéé to bych zvládla taky :D vypadá fakt dobře, díky za recept! :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  13. It looks sooooo yummy! I feel hungry! :D

    xx
    KvR

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten je užasny ako tak čítam recepty každy cheesecake sa robí inak a tym su originálne, moj prvý sopm skúšala dneska a ked som ho vyskúšala hned mi zachutil a tento si určite napíšem ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  15. It looks so delicious and I'm sure it is so yummy!

    http://curlyjosephine.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ho l'acquolina in bocca. Kiss
    Nuovo post “…e vissero felici e contenti!” ora sul mio blog http://www.littlefairyfashion.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. This looks so tasty!!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Save me a slice please :)

    Emma | http://www.fluffandfripperies.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Wish I wasn't vegan so I could try this!
    Looks great!
    xo.
    www.itswhatsin.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Oh my goodness! This looks so good!!!!

    xo, XOIIEE | Life in Style

    OdpovedaťOdstrániť
  21. This looks so delicious!! And so pretty :)

    -Clarissa @ The View From Here

    OdpovedaťOdstrániť
  22. mmmm that looks so good!! i need to try it

    http://www.carolinapinglo.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Buchty moc nejim,ale tahle vypada lakave!
    http://fabuloustorture.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Tak to vypadá naprosto krásně a výborně! Určitě to vyzkouším, tak snad se podaří i mně :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  25. I had no idea what you write but the pictures look so delicious haha

    https://theunhappymermaid.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  26. That looks so good!
    I wish there was a recipe in english cuz I want to try it :)

    xo,
    ThatSoMonica♡ | @m.onica

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Yummmm this looks so delish I really need to try it! ;)

    Love from London,
    Whit

    http://www.whitneyswonderland.com

    OdpovedaťOdstrániť