SOCIAL MEDIA

ArtDeco mascara

8. septembra 2016
Keď hľadám perfektnú špirálu, mnohokrát sa stáva, že ostávam sklamaná. Na špirály mám obzvlášť veľké nároky, pretože v líčení si zakladám predovšetkým na výraznejších očiach. Nepoužívam žiadne umelé riasy, pretože je to vždy na dlhšie, kým by som si ich nalepila a ráno, keď ponáhľam do školy, potrebujem mať svoje líčenie vždy rýchlo urobené.
Mojím doterajším favoritom bola špirála od značky Mary Kay, keď som na ňu spievala ódy.Tá mi však pomaly dochádza, a tak bolo na čase popozerať sa po iných. Vždy rada ostávam pri svojich favoritoch, to už viete, ale pri špirálach rada experimentujem, a preto som vyskúšala značku, ktorú som doteraz ani len dobre nepoznala. Niečo som už o nej počula, ale nikde v drogériách som ju nevidela. Môže za to možno aj to, že ja na nakupovanie v drogériách moc nie som. Keď už tam idem, viem presne čo kúpiť, zoberiem daný produkt a odchádzam. Keď chcem niečo nové vyskúšať alebo pozrieť, mám na to internetové obchody, v ktorých je to často omnoho lacnejšie.


Ale vráťme sa k téme. Dnes vám chcem predstaviť špirálu značky ArtDeco - Angel Eyes, ktorá mi nedávno prišla z eshopu Elnino.sk Najprv som bola dosť skeptická, veď od značky som ešte nič nemala, ale tešila som sa, ako ju vyskúšam.
Mám ďalšieho favorita, ku ktorému sa budem vracať, keď sa náhodou stane, že si nevyberiem dobrú špirálu a nebudem sa mať čím namaľovať.
Mihalnice mi pekne predĺži, rozčeše ale aj zahustí. Nerobí hrudky a nelepí mihalnice, čo mi robia väčšinou špirály, ktoré sú zamerané na zahustenie mihalníc.
Pri odličovaní ide jednoducho dole, nedrží sa pevne na mihalniciach a najlepšie na tom je, že rýchlo zaschne. Po nalíčení sa nemusím báť, že by sami mihalnice odtlačili o vrch, pod obočím, čo mi väčšinou ostatné špirály robia.

32 komentárov :

  1. Looks great Dear:)
    Have a nice day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. It's not always easy to find a right mascara indeed!
    Mine is from Estee Lauder.
    It ain't cheap, but I think it's worth it :)

    Kisses
    Celien | The Losing Struggle

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne prave dochadzaja spirala, tak sa po nej poobzeram :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I can only imagine that it's a great mascara, cause I love this brand, ArtDeco! And also, I love mascaras! Hope you have a wonderful day!
    DenisesPlanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Amazing review, as always!

    Have a lovely day,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Řasenku neznám, ale když jsi s ní tak spokojená, tak určitě bude super :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tiež mám občas problémy so špirálami. Super tip. Určite niekedy rada vykúšam.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ammazing review dear!
    How about follow for follow? ♥

    IvaFashionDiary

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Loved reading this. Please check out my latest End Of Summer lookbook!

    Kisses xo | From Aliona With Love

    Instagram @alionawithlove

    Twitter @alionawithlove

    OdpovedaťOdstrániť
  10. This mascara looks so great! Artdeco is a very good brand :)

    xoxo dear ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Love finding a new mascara! I have never seen that brand here!

    Denise | Fashion Love Letters

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Looks like a great product!
    Have a lovely weekend :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Špirálka vyzerá fajn :) Super článok! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Looks really good :)
    also check out my blog

    https://thefashionsateen.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. oo it looks so cool, I love the shape of the brush

    www.prettyinleather.net

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ja mám najlepšie skúsenosti s Yves Rocher. Tiež je pre mňa dôležité, aby maskara nelepila a nerobila hrudky - nerada vyzerám ako panda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Great post.
    How about we follow each other on bloglovin'? Follow me and I'll follow back.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. I love Art Deco products :)

    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
  19. I have to check this brand out! Thanks for the review!
    xo
    Siffat
    http://icingandglitter.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Nice post! thanks for share it.

    Kisses,

    Verónica
    Blog: http://www.it-moi.com
    Youtube Channel: https://www.youtube.com/channel/UCs4ylV9u2IlYDxRXcroi6jg

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Love your review! The mascara sounds great!
    Happy Monday, love!
    xoxo, Vanessa
    www.WhatWouldVWear.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. It sounds good, I would like to try it
    www.alessandrastyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Oh, love Art Deco ;)
    http://www.pret-a-reporter.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť