SOCIAL MEDIA

how to combine khaki sweater

16. septembra 2016
Keď som nedávno naberala inšpiráciu na iných blogoch a sociálnych sieťach, prvé čo ma napadlo bolo: ale veď ja predsa vôbec nemám na blogu nejaké tie články s radami, ako niečo spolu skombinovať. Nikdy som si to nejako extra neuvedomovala, no teraz ma to dosť zaskočilo. Predsa len, blog, ktorý je zameraný hlavne na módu by mal svojim čitateľom aj trochu radiť. A tak som sa dnes rozhodla, že skombinujem jeden svetrík, ktorý mi padol do oka, a na ktorý si brúsim zuby (alebo teda aspoň na podobný).
***
This is my first "How to combine" post, so I hope that you like my combinations :) 



sweater  //  burgundy pants  //  ring  //  backpack  //  earrings  //  scarf  
Asi hlavná farba celej jesene bude tento rok pre mňa táto tmavá červená burgundy. Neskutočne sa mi páči, hlavne na sukniach a nohaviciach. Doma zatiaľ sukňu v tejto farbe nemám, no plánujem si ju zaobstarať. Nenašla som však takú, ako by som chcela, a tak teraz poriadne hľadám. Tento outfit je pohodlný, na dlhšie dni v meste. Také outfity sú pre mňa najvýhodnejšie, pretože cez školský rok som v meste skoro celý deň, a preto potrebujem vždy niečo pohodlné. Takisto veľmi obľubujem takéto štýlové menšie vaky, ktoré hodím na chrbát a nemám nič zbytočné v rukách. No a keď ma omrzí mať vak, stačí si ho prehodiť cez plece a rovno sa z neho stane kabelka. Nejaký hrubší, ako to ja volám: "deka šál" nosím veľmi rada cez jeseň. Sú krásnym doplnkom, ktorý si len tak prehodíte cez krk a máte naozajstné teplo.

Druhý outfit s týmto svetríkom je trochu tmavší. Mám rada farebné outfity, no niekedy je "chuť" len na pár farieb. Priznám sa, že tieto topánky, ktoré vidíte na obrázku som si aj okamžite objednávala, keď som ich uvidela, pretože som sa okamžite zamilovala. Takéto "basic" topánky sa dajú jednoducho zakomponovať k sukni alebo k nohaviciam. Samozrejme, znova malý vak, ktorý je pohodlný´, nejaký zlatý náhrdelník, ktorý sa k takémuto tmavšiemu outfitu veľmi dobre hodí a šál.
Dúfam, že sa vám takáto inšpirácia páčila, pretože mňa to neskutočne baví! :) 

41 komentárov :

  1. Oba outfity sú krásne... Presne také svetre milujem. Nosím ich na jar a na jeseň. Nedávno mi do šatníka pribudol biely a nude, tak sa teším. Tiež kombinujem podobne ako ty.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I like it.. You have nice fashion sense!
    http://girlzfromvenus.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem se teda zamilovala více do toho druhého outfitu, protože je prostě tmavší, tedy víc pro mě! :D A malé batůžky naprosto zbožňuji! Stejně jako velké a měkké šály :) Super článek, určitě víc podobných :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem som rada, že sa ti páči! :) Takisto mám veľmi rada tmavé farby, niekedy sa proste hodia najviac :)

      Odstrániť
  4. What for a beautiful sweater, I liked the items you chose to combine with it! I hope you have a very nice weekend!
    DenisesPlanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Great inspiration ideas - thank you so much for sharing this.
    Have a great weekend :)
    xx, Carmen - http://www.carmitive.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten prvý mnam ♥ krása. páči sa mi to ;)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všetky kombinácie sa mi veľmi páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Such a lovely outfit <3
    Would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)

    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Oba outfity sú super ale mne osobne sa viac páči ten druhý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Absolútne milujem svetre, jeseň je moje obľúbené ročné obdobie a svetrov mám teda naozaj požehnane. Všetky tie pončá a deko-svetre, všetko je skvelé,pohodlné, teplé... a okrem toho to samozrejme vyzerá štýlovo :) pekné outfity

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Loved reading this. Please check out my latest style book along with the blog sale!

    Kisses xo | From Aliona With Love

    Instagram @alionawithlove

    Twitter @alionawithlove

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Úžasné kombinace :3 Já kdybych mohla tak nenosím nic jiného než volné svetry :D


    Bambielle

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Oba outfity jsou úžasné! ♥ Podzim miluji právě kvůli burgundy barvě, nosila bych snad cokoliv v této barvě :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Amazing outfits - you have a good taste if it comes to clothes :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. I love that sweater! I can't wait for it to get cooler!

    Emma | Fashion Photographer and Model | emmanmh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tyhle outfitové posty mám moc ráda! mojí oblíbenou barvou podzimu je také burgundy a khaki zelená :). Ráda nosím různé oversize svetry, pull-overy a různé barevné kalhoty :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Perfect Fall colors and great combos. I love the sets you created.

    http://www.fashionablyidu.com/2016/09/flares-and-frills.html

    OdpovedaťOdstrániť
  18. I LOVED the first outfit!!

    www.blossomikebana.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. love the winter outfit and great choice of color <3

    Capturing Life Memoirs | aimeebustillo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Very good mixes)

    springinsoul.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Skvelý článok :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  22. I have a similar sweater, but the color is different :)
    Thanks for showing these combinations, I love them.
    Kisses
    Celien | The Losing Struggle

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Great inspiration! *-*

    http://nunubobomama.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Love your choices!

    xox
    Claudine / www.claudinesroom.com

    OdpovedaťOdstrániť