SOCIAL MEDIA

skate skirt

3. septembra 2017
A dnes tu mám pre vás ďalší kúsok, ktorý mi prišiel z Modino.sk! Všetky kúsky odtiaľ sa mi perfektne nosia, no predtým, ako vám jeden ukážem, musím vám povedať k tomu celému príbeh.
(Rada by som spravila long story short, ale nejde to a ja sa vždy rozpíšem)
Pred dvomi týždňami som bola v Bratislave, kde som plánovala pokupovať naozaj veľmi veľa oblečenia. Nakoniec, ako ste si mohli prečítať v tomto článku, som si nekúpila nič, iba jednu jedinú sukňu. Čakala som od obchodov viac, no asi už neviem nakupovať v obchodoch a vždy sa mi nakupuje lepšie na e-shopoch.

Sukňu som si kúpila v burgundy farbe (vínová červená) a Lola (my bff) si kúpila sivú. Sukne sú v A-čkovom strihu. Boli sme z nich nadšené a hneď sme plánovali, ako si ich dáme obidve v ten istý deň. (Hovorím bff sa nezaprú). Potom som však uvažovala, že keď som si konečne našla asi po roku (!!!) burgundy áčkovú sukňu, možno si ju vezmem aj v sivej. Veď prečo nie? Bola za skvelú cenu, no nakoniec som si povedala, že mám doma naozaj veľa sukní a najmä tých v áčkovom strihu, a tak som si vzala len tú burgundy.
Ešteže som tak urobila, pretože som úplne zabudla, že na ceste ku mne mám jednu sivú z Modino.sk, ktorá je p-e-r-f-e-k-t-n-á!! Skvelo mi sadla, hneď ako som si ju obliekla. Je hrubšia, nie je príliš tenká, takže ju budem môcť nosiť aj počas jesene, napríklad s hrubšími pančuškami (ktoré ako tak uvažujem si musím kúpiť) a s nejakými čiernymi topánkami. Je z príjemného, mäkkého materiálu, vďaka ktorému sa cítite v takomto oblečení ako v pyžame! :)



22 komentárov :

  1. Vypadá pěkně. :) Já teda na e-shopy skoro vůbec nejsem, nějak tomu pořád nevěřím, radši si to prostě vždycky všechno zkusím. :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takisto som na tom takisto bola, ale nejako som sa preorientovala na toto :D
      Ďakujem! :)

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkná, jednoduchý styl :). Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása ♥

    https://gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Trosku vyzehlit a bude super :D Byvam blizko auparku v BA a tak som sa tam bola nedavno pozriet. Vsetci vykupovali zlavovy tovar a ja samozrejme veci na novu sezonu. Prvykrat som nasla cosi zaujimave v obchodoch. Skus ist niekedy znova teraz, verim, ze cosi z jesennych kolekcii najdes :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No na žehlenie ešte len príde, hneď ako ju vytiahnem von! :D A plánujem niekedy v blízkej dobe skočiť na nákup, tak dúfam, že niečo nájdem :)

      Odstrániť
  5. Je moc hezka! mam skoro stejnou v cernem z forever 21, je taky takova tuha a ne moc tenka. a vzdycky na ni dostavam komplimenty, myslim ze tenhle typ sukni delaji moc hezkou postavu.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sukně je moc krásná :) Tyto áčkoveho střihu mam nejraději :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vyzerá super!! :)) mám veľmi rada tento strih sukní! :)
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hey! Hi!
    I really liked the post hehe. I just got to know your blog and I'm following it, will you still give me back?. Thank you. Thank you.

    A hug!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sukýnka je moc pěkná :) Jednoduchá, ale stejně dokáže zaujmout :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak přesně takovou bych brala, ale v černé :-D je moc pěkná! :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vypada dobre :) ja na eshopech nakupuju malo vsechno mi blbe sedi :(

    OdpovedaťOdstrániť