SOCIAL MEDIA

beauty tip: Kneipp

17. decembra 2023

 Ahojte!

Dnes som si pre vás pripravila recenziu na produkty, ktoré mi nedávno prišli z ElNino.sk a ktoré som posledné dni testovala. Produkty ma veľmi potešili, pretože išlo o značku Kneipp, ktorú som mala možnosť už niekoľkokrát testovať a vždy ma potešila.

Tentokrát som mala možnosť testovať soľ do kúpeľa, penu do kúpeľa a olej. Poďme sa teda na jednotlivé produkty pozrieť.

Prvým výrobkom je soľ do kúpeľa. Priznám sa, že soľ často nevyužívam a preferujem skôr penu, no musím povedať, že po vyskúšaní tejto soli pravdepodobne zmením svoj názor. Dôvod je nielen ten, že soľ má množstvo skvelých účinkov na telo, ale tiež fakt, že produkt od Kneipp nádherne vonia a upokojuje.

Poďme si však povedať trochu viac o jej výhodách, pretože vôňa je síce skvelá, no nie je hlavným dôvodom, prečo by ste výrobku mali dať šancu. K hlavným benefitom sa radia:

  • zvlhčuje pokožku 
  • znižuje stres 
  • pomáha nespavosti 
  • poskytuje dôležité liečivé vlastnosti (napríklad dopĺňa elektrolyty v lete a podporuje imunitu)
  • upokojuje bolesť
A množstvo ďalšieho.

Ak teda premýšľate, že by ste nejakej soli dali šancu, rozhodne stavte práve na túto. Ja som ju mala v prevedení eukalyptus, no na ElNino.sk som našla aj levanduľu a višňu. Cena je výborná, balenie veľké a vydrží vám veľmi dlho (a to aj pri pravidelnom používaní). A len si to predstavte, ako sa po dlhom dni v práci dostanete do tepla domova, napustíte vaňu, dáte trochu soli a užijete si malý wellness. Existuje niečo lepšie?


Druhým produktom v balíčku bol olej do kúpeľa. Ten som už raz mala a taktiež od značky Kneipp, no s tým rozdielom, že som skúšala levanduľovú vôňu, nie Watermint – Rosemary, ktorú mám teraz. Táto vôňa je ideálna na zbavenie sa stresu a upokojenie, čo mi počas vianočného obdobia, ktoré je často veľmi hektické a chaotické, perfektne padlo.

Olej do kúpeľa má taktiež množstvo skvelých účinkov, ku ktorým sa radia:

  • uvoľňuje svaly 
  • upokojuje 
  • poskytuje relaxačný účinok 
  • zlepšuje náladu
A množstvo ďalšieho.

Olej sa vo vode veľmi jednoducho rozpustí a cítiť ho po celej kúpeľni. Vydrží takisto dlho, pretože do vody stačí naliať skutočne len veľmi malé množstvo.


Tretím produktom, ktorý sa nachádzal v balíčku, bola pena do kúpeľa – klasika, ktorú musí milovať každý. Dokáže spraviť perfektnú atmosféru, telo perfektne vyčistiť a zároveň rozvoňať celú kúpeľňu. Rovnako ako soľ a olej, aj pena má vôňu Watermint – Rosemary určenú na upokojenie a zbavenie sa stresu.

Používanie peny je rovnaké ako v prípade iných pien – do vane stačí pridať zopár kvapiek a získate množstvo peny, v ktorej sa dobre vykúpete. Jedno balenie vám tak vydrží veľmi dlho. Plusom je tiež krásna aróma, ktorá sa v miestnosti bude držať ešte dlhé hodiny a upokojí každého, kto ju bude využívať.

Ja som po vyskúšaní niekoľkých produktov značky Kneipp veľmi spokojná a považujem ju za jednu z tých najlepších, ktoré som v tejto oblasti vyskúšala.

Plus, netreba zabúdať ani na to, že všetky produkty sú cruelty free a vegan!

Zverejnenie komentára